درباره کنکور بعدی بیشتر بدانید

درباره کنکور بعدی بیشتر بدانید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور 1401
زمان گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور 1401 سه روز قبل از برگزاری آزمون سراسری است و با توجه به اینکه ازمون سراسری پنج گروه آزمایشی در روزهای 8 الی 11 تیر ماه برگزار خواهد شد ، داوطلبان از 5 تیر ماه فرصت دریافت کارت ورود به جلسه خود را خواهند داشت.
مرتبط بخوانید : ایا امکان ویرایش ثبت نام کنکور است ؟اصلاح برخی از اطلاعات موجود بر روی کارت ورود به جلسه فقط با مراجعه به باجه های رفع نقص امکان پذیر است. باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور مستقر در مراکز تمام استان ها هستند و اگر شما در اطلاعات زیر مغایرتی را مشاهده نمودید لازم است که حداکثر تا یکروز قبل از برگزاری آزمون با اطلاع از آدرس باجه ها و مراجعه حضوری ، اقدامات لازم را برای اصلاح کارت ورود به جلسه خود انجام دهید.
 

جنسیت
دین
زبان خارجی امتحانی
معلولیت
سهمیه بهیار
فاقد عکس بودن کارت
واضح نبودن عکس
 

بر روی کارت ورود به جلسه کنکور سراسری اطلاعات داوطلبان مثل شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، مشخصات شناسنامه ای و …. درج شده است و علاوه بر این اطلاعات آدرس محل برگزاری آزمون نیز در کارت موجود است. داوطلبان باید پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود تمام اطلاعات را بررسی نمایند و در صورتی که مغایرتی وجود داشت ، از طریق لینک ویرایش اطلاعات که در سایت سازمان سنجش فعال می شود و یا از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص یعنی به صورت حضوری ، برای اصلاح کارت خود حداکثر تا یکروز قبل از برگزاری آزمون اقدام نمایند.
احتمالا این را هم بپسندید  مدارک لازم برای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 - راهنمای کامل
ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه در سایت سازمان سنجش
برای ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، وارد این سامانه به نشانی sanjesh.org شوید و به ترتیب مراحل زیر نسبت به اصلاح اطلاعات اشتباه اقدام نمایید :
بر روی گزینه ” سراسری ” از منوی سمت راست سایت کلیک کنند.
بر روی لینک ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1401 ” کلیک کنید.
گزینه “ ویرایش اطلاعات بر روی کارت صادر شده ” را انتخاب نمایند.
پس از مراحل فوق وارد صفحه ای می شوید که باید یکی از اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید و با مشاهده کارت ورود به جلسه آن ا ویرایش کنید. اطلاعات لازم برای ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور 1401 به شرح زیر هستند :
روش اول : شماره پرونده و شماره داوطلبی
روش دوم : شماره پرونده ، کد رهگیری و شماره شناسنامه
روش دوم : شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه
روش دوم : شماره پرونده، کد ملی و سریال شناسنامه
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OO2g
نظرتان را بنویسید