نمایندگی یخچال دوو در کرج

نمایندگی یخچال دوو در کرج
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
tamiratkaraj

نمایندگی یخچال دوو در کرج ، تعمیرات در کرج آماده خدمات رسانی برای تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو در کرج و حومه می باشد، تعمیرات در کرج به عنوان یک تعمیرگاه مجاز همیشه در رده اول تعمیرات یخچال فریزر دوو در کرج و استان البرز بوده است، از این رو ما بهترین خدمات تعمیرات یخچال دوو در کرج را به شما ارائه می دهیم، نگران نباشید همواره ما کنارتان هستیم حتی پس از فروش یخچال و این خدمات را شبانه روز ارائه می دهیم. 

مزایای خدمات تعمیرات در کرج

داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان یخچال دوو در کرج است

وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی سر لوحه کار ما در نمایندگی یخچال دوو در کرج است.

تعمیرات انجام شده یخچال دوو در کرج با قیمت مناسب و بسیار پایین انجام می شود.

در نمایندگی یخچال دوو در کرج از قطعات اصلی استفاده می شود.

خدمات پس از فروش یخچال دوو در کرج

توجه فرمایید در صورتی که لوازم خانگی شما دارای برگه گارانتی می باشد و تاریخ آن نگذشته می توانید از برگه ضمانت کمک گرفته و با مرکز خدمات پس از فروش یخچال دوو تماس بگیرید و از خدمات گارانتی استفاده کنید ولی اگر به هر دلیلی کارت ضمانت فاقد اعتبار، گم شدن، مخدوش شدن یا هر دلیل دیگر، میتوانید با یکی از تعمیرگاه های مجاز تعمیرات تماس حاصل فرمایید یا با تعمیرگاه مرکزی تماس بگیرید و برای رفع مشکل دستگاه تان کمک بگیرید.

 

شرکت دوو الکترونیک

شرکت دوو الکترونیک یکی از شرکت های اقماری گروه دوو به شمار می آید که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۱ در صنعت لوازم خانگی آغاز نمود. از دهه ۹۰ به عنوان دهه حضور پر قدرت محصولات لوازم خانگی دوو در بازارهای بین المللی یاد می شود.

دوو در حال حاضر، افزون در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی دارای سایت های تولیدی پیشرفته در گستره جهان و کشورهای مختلف از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی،چین، ویتنام و … می باشد که خود نشان از قدرت رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در گستره جهان دارد.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در کرج و حومه

سوالات رایجی که درباره خدمات پس از فروش و تعمیر یخچال دوو در کرج از ما می پرسند؟

۱_ آدرس نمایندگی رسمی تعمیر یخچال دوو کجاست؟

۲_ شماره تلفن های نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال دوو چه شماره هایی هستند؟

چون شعبات مختلف نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال دوو در سطح استان البرز زیاد وجود دارند. برای اطلاع از شماره تلفن های نمایندگی میتوانید از طریق سرچ گوگل و یا ۱۱۸ سوال کنید و شماره تلفن های نمایندگی یخچال فریزر دوو را در کرج و یا حومه دریافت کنید.

۳ _ چگونه میتوانیم از خدمات پس از فروش یخچال دوو در کرج استفاده کنیم ؟

معمولا خدمات پس از فروش ۲۴ ماهه است و اگر شما فکر می کنید که سر رسید کارت ضمانت هنوز نرسیده و میتوانید از خدمات پس از فروش یخچال دوو در کرج برخوردار شوید. به کارت ضمانت مراجعه کنید و با شماره تلفن های روی کارت تماس بگیرید. تا تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال دوو برای تست یخچال به محل شما اعزام شود.

۴ _ چرا حتما باید از نمایندگی تعمیر یخچال دوو در کرج درخواست تعمیرات کنیم؟

تفاوت مرکز تعمیر یخچال دوو در کرج با تعمیرگاه های دیگر در این است. که در مراکز اصلی یخچال دوو هم از قطعات اصلی یخچال دوو استفاده می شود. هم اینکه تعمیرکاران آنها تخصصشان فقط یخچال دوو است و تجربه بسیار بالایی در تشخیص و رفع عیب یخچال دوو را دارند.

۵_ آیا خدمات تعمیرات در نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در کرج گارانتی دارد ؟

در مرکز تعمیرات یخچال دوو در کرج تعمیرات انجام شده شش ماه ضمانت دارد. و اگر برای همان قسمت شده از یخچال دوو مشکلی پیش آید در این شش ماه شما هیچگونه هزینه ای حتی ایاب و ذهاب پرداخت نمی کنید.

چگونه با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در کرج در ارتباط باشید؟

به دو روش می توانید با مرکز یخچال دوو در ارتباط باشید.
۱– از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب می توانید از طریق تماس تلفن با تعمیرگاه مرکزی یخچال دوو در کرج در ارتباط باشید.
۲ – ولی در هر ساعت از شبانه روز می توانید فرم آنلاین تعمیرات یخچال دوو در کرج را پر کنید تا تعمیرکار ما جهت یخچال دوو در محل شما حاضر باشد.

منبع: تعمیرات کرج

 https://tamiratkaraj.com/deawoo-refrigerator-dealer/

 

لینک مرجع https://tamiratkaraj.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vWwg
نظرتان را بنویسید