کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی

کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی ۱۴۰۱ حدودا یک هفته قبل از برگزاری المپیاد علمی وزارت بهداشت منتشر می شود. مراحل برگزاری این المپیاد در دو مرحله غربالگری و مرحله انفرادی می‌ باشند که داوطلبان برای شرکت در هر یک از این مراحل، باید کارت ورود به جلسه‌ جداگانه ای دریافت کنند.

 

المپیاد علمی دانشجویی پزشکی یک فرصت عالی برای تمامی دانشجویان در حال تحصیل در رشته‌ های مختلف علوم پزشکی می‌ باشد تا با شرکت در این آزمون و کسب موفقیت در آن، از تسهیلات و امتیازاتی که برای ادامه تحصیل در اختیار آن‌ ها قرار می‌ گیرد، بهره ببرند.

مانند هر آزمون بزرگ دیگری داوطلبان برای شرکت در این امتحان بزرگ کشوری لازم است تا پس از ثبت نام، در زمانی که اعلام می‌ شود برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی 1401 اقدام کنند. در این مقاله جزئیات مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد پزشکی ۱۴۰۱ را بررسی و زمان انتشار آن را اعلام می کنیم.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علوم پزشکی ۱۴۰۱

یکی از مهم‌ ترین مواردی که تمامی داوطلبان برای شرکت در المپیاد علوم پزشکی باید مد نظر داشته باشند این است که در تاریخ تعیین شده برای کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی اقدام کنند. کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی 1401 نیز حکم یک مجوز ورود به آزمون را داشته و داوطلبان بدون دریافت آن حق حضور در المپیاد را ندارند.

 

موردی که وجود دارد این است که این المپیاد بزرگ دانشجویی که توسط وزارت بهداشت در کشور برگزار می‌ شود، شامل دو مرحله مختلف است. مراحل برگزاری این المپیاد در دو مرحله غربالگری و مرحله انفرادی می‌ باشند که داوطلبان برای شرکت در هر یک از این مراحل، باید کارت ورود به جلسه‌ ای جداگانه دریافت کنند. برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی، بهتر است نکاتی را که در ادامه ذکر می‌ شوند مد نظر داشته باشید.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله اول المپیاد پزشکی 1401

 

همانطور که گفته شد المپیاد دانشجویی علوم پزشکی در مراحل متفاوتی برگزار می‌ شود. مرحله اول این آزمون، مرحله غربالگری یا الکترونیکی می‌ باشد که داوطلبان برای حضور در آن باید کارت ورود به جلسه مخصوص مرحله اول المپیاد را دریافت کنند. هر یک از داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی می‌ توانند به سایت سنجش و آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کنند.

 

مرحله اول این المپیاد در سال 1400، در تاریخ 13 خرداد برگزار شد که هر یک از داوطلبان با شرکت در این مرحله از المپیاد و کسب موفقیت در آن، اجازه شرکت در مرحله بعدی یعنی مرحله انفرادی المپیاد را پیدا کرده و لازم است که در تاریخ تعیین شده جهت دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی برای مرحله دوم آزمون اقدام کنند.

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله اول المپیاد علوم پزشکی 1401 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله دوم المپیاد پزشکی 1401

 

مانند مرحله نخست، داوطلبان برای شرکت در مرحله انفرادی المپیاد دانشجویی علوم پزشکی ۱۴۰۱، کارت ورود به جلسه مخصوص این مرحله را دریافت نمایند. هر یک از داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی، باید در تاریخ تعیین شده به سایت سنجش و آموزش پزشکی مراجعه کنند.

 

لازم به ذکر است که داوطلبان پیش از دریافت این کارت باید فرمی را تحت عنوان فرم خود اظهاری بیماری کرونا تکمیل کرده و تحویل نمایند. هر یک از داوطلبانی که به بیماری کرونا مبتلا شده باشند، باید در مکانی جداگانه از دیگر داوطلبان امتحان بدهند.

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله دوم المپیاد علوم پزشکی 1401 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد.

 

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری المپیاد علمی علوم پزشکی



 

دریافت کارت ورود به جلسه مرحله اول المپیاد علوم پزشکی ۱۴۰۱

همانطور که گفتیم وزارت بهداشت کشور المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی را در دو مرحله مختلف در سراسر کشور برگزار می‌ کند که مرحله اول این المپیاد، مرحله غربالگری است که به شکل الکترونیکی برگزار می شود. هر یک از داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام المپیاد علمی علوم پزشکی بوده، باید در تاریخ تعیین شده جهت دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی که برای مرحله اول این المپیاد صادر می‌ شود اقدام کنند.

 

به طور معمول داوطلبان در هر مرحله از این المپیاد حدود یک هفته تا 10 روز قبل فرصت دارند تا کارت ورود به جلسه خود را اخذ نمایند. مرحله اول المپیاد دانشجویی علوم پزشکی 1400 در سیزدهم خرداد این سال برگزار شد که هر یک از شرکت کنندگان در این دوره از المپیاد از تاریخ 10 الی 12 خرداد فرصت داشتند تا کارت ورود به جلسه خود برای شرکت در این مرحله از آزمون را دریافت کنند.

 

هر یک از متقاضیان برای اخذ کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی خود، باید به سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی مراجعه کنند؛ متقاضیان با ورود به پنل کاربری خود در این سامانه، انتخاب گزینه مرحله غربالگری المپیاد علوم پزشکی و در نهایت انتخاب گزینه دریافت کارت ورود به جلسه این مرحله از آزمون، کارت خود را دریافت نمایند. در کل باید گفت پیش از هر چیزی آگاهی از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علوم پزشکی جهت حاضر شدن در هر مرحله از این المپیاد برای داوطلبان بسیار مهم است.

 

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج المپیاد علمی پزشکی

 

 

 

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه مرحله دوم المپیاد علوم پزشکی ۱۴۰۱

مرحله دوم یا انفرادی المپیاد علوم پزشکی سال گذشته در شهریور ماه برگزار شد. هر یک از متقاضیانی که اجازه شرکت در این مرحله از آزمون را داشتند، در تاریخ مشخص شده و درست مانند مرحله نخست  جهت دریافت کارت ورود به جلسه مربوط به این مرحله از المپیاد اقدام کردند.

 

همانطور که قبلا هم گفتیم پس از زمان ثبت نام المپیاد علمی پزشکی و فرا رسیدن زمان دریافت کارت، تمامی متقاضیان پیش از این که برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی در مرحله دوم اقدام کنند، باید فرم خود اظهاری کرونا را دریافت و تکمیل کرده و در صورت ابتلا به این بیماری در محلی جداگانه از سایر داوطلبان برای شرکت در مرحله انفرادی المپیاد حاضر شوند.

 

برای هر یک از متقاضیان واجب است که با نحوه دریافت این کارت آشنایی داشته باشند. افراد برای دریافت کارت خود در تاریخ تعیین شده به سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه کنند. متقاضیان با ورود به پنل کاربری خود در این سامانه، انتخاب گزینه مرحله انفرادی المپیاد علوم پزشکی و در نهایت انتخاب گزینه دریافت کارت ورود به جلسه این مرحله از آزمون، کارت خود را دریافت نمایند.

 

به طور معمول هر یک از شرکت کنندگان در هر دوره از برگزاری این المپیاد حدود یک هفته الی 10 روز قبل از فرا رسیدن زمان برگزاری آزمون فرصت دارند تا کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند که پیش بینی می‌ شود شرایط برگزاری این المپیاد در سال 1401 نیز به همین شکل پیش رود.

 

داوطلبانی که قصد شرکت در المپیاد علمی دانشجویی وزارت علوم را دارند می توانند برای اطلاع از شرایط و ضوابط آن به مطالعه مقاله زیر بپردازند.

 

بیشتر بخوانید: المپیاد علمی دانشجویی

 

 

 

 

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه مرحله دوم المپیاد علوم پزشکی ۱۴۰۱

این امکان وجود دارد که کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی 1401 که برای هر یک از شرکت کنندگان در این المپیاد صادر می‌ شود، از طرف بخش استعدادهای درخشان دانشگاه محل تحصیل دانشجویان به آن‌ ها تحویل داده شود و دیگر نیازی به دریافت این کارت به شکل آنلاین و از طریق سامانه معرفی شده نباشد.

 

هر یک از متقاضیان با مراجعه به این بخش و ارائه تمامی مدارک مورد نیاز، کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی ۱۴۰۱ برای هر مرحله را دریافت کنند. پس از دریافت کارت بهتر است اطلاعات درج شده روی آن را به طور دقیق بررسی کنید و در صورتی که هر اشتباهی در اطلاعات درج شده روی کارت وجود داشته باشد، از طریق همین بخش درخواست خود را برای اصلاح اطلاعات اشتباه ثبت کنید.

 

پس از اعلام تاریخ صدور کارت ورود به جلسه المپیاد در اولین فرصت برای دریافت این کارت اقدام کنید؛ چرا که ممکن است در روزها و ساعات پایانی با شلوغی سایت نتوانید کارت را دریافت کنید و در نهایت اجازه شرکت در هر مرحله از آزمون از شما سلب شود.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی را به داوطلبان ارائه داده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا امکان دریافت اخبار مربوط به این حوزه را نیز دارید.

 

در ادامه بخوانید: ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی علوم پزشکی چه تاریخی است ؟

✔️ تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی چند روز پیش از برگزاری آن است که در متن مقاله ذکر شده است.



 

2- ✔️ نحوه دریافت کارت ورود به جلسه مرحله اول المپیاد علمی دانشجویی چیست ؟

✔️ دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد مرحله اول علوم پزشکی از طریق پورتال سامانه سنجش پزشکی انجام می شود که در متن مقاله توضیح داده شده است.



 

3- ✔️ مراحل دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد انفرادی علوم پزشکی چیست ؟

✔️ داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد انفرادی علوم پزشکی باید وارد سایت sanjeshp.ir شده و کارت خود را دانلود نمایند.

منبع : کارت ورود به جلسه المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5BRR
نظرتان را بنویسید