هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
میزان هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400، در حدود 2.000.000 ریال (دویست هزار تومان ) بوده و زمان پرداخت آن، مرداد ماه 1400 خواهد بود. همچنین، نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه 1400، از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و سامانه خرید کارت اعتباری این سایت، انجام پذیر می باشد.





دو نهاد متولی برگزاری آزمون وکالت در کشور ما یعنی کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه، هر ساله اقدام به برگزاری آزمون وکالت می نمایند. آزمونی که تحت عنوان آزمون کارآموزی شناخته شده و زمینه ورود صدها فارغ التحصیل رشته حقوق، به بازار کار حرفه ای وکالت را فراهم می کند.

شرکت در آزمون وکالت قوه قضایه همانند سایر آزمون های دیگر، در گام نخست، مستلزم ثبت نام در این آزمون می باشد که پیش شرط آن، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون می باشد. با توجه به اینکه از سال گذشته ، ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه، از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام می گیرد، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه نیز از طریق این سایت و با استفاده از سامانه خرید کارت اعتباری آن امکان پذیر می باشد.

از آنجا که بدون پرداخت هزینه ثبت نام آزمون، انجام بقیه مراحل ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه امکان پذیر نبوده و همچنین خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت، باید طبق دستورالعمل تعیین شده توسط سازمان سنجش و در بازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام انجام گیرد، در این مقاله به بررسی مسایل مربوط به هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 می پردازیم؛ به این ترتیب که، علاوه بر توضیح میزان هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400، در مورد زمان و نحوه پرداخت هزینه این آزمون نیز صحبت خواهیم نمود.




میزان هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400
دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1399 در تاریخ 5 مرداد 99 بر روی سایت سازمان سنجش کشور قرار گرفت. به موجب بند (ج) این دفترچه، میزان هزینه ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه در سال 99، 1.500.000 ریال (صد و پنجاه هزار تومان) تعیین گردید. 

اکنون این سوال مطرح می شود که میزان هزینه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه سال 1400 چقدر خواهد بود؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت، با توجه به اینکه هنوز اطلاعیه رسمی مرکز وکلا قوه قضاییه منتشر نشده است، به طور قطع نمی توان در مورد میزان هزینه ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه 1400 صحبت نمود.

اما با در نظر گرفتن میزان افزایش هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه از 110.000 تومان در سال 98 به 150.000 تومان در سال 99، می توان پیش بینی نمود که میزان هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400، در حدود 2.000.000 ریال (دویست هزار تومان ) خواهد بود.

 به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400، میزان قطعی هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 به این بخش از مقاله اضافه گردیده و مقاله بروزرسانی می گردد.



چناچه با مطالعه این مقاله، قصد شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1400 را دارید، می توانید با مطالعه مقاله زیر، اطلاعات جامعی را در رابطه با مسایل مربوط به آزمون وکالت قوه قضاییه سال 1400 از جمله زمان ثبت نام و نحوه ثبت نام و منابع آزمون کسب نمایید.

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت قوه قضائیه




زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400
مطابق اطلاعیه ای که مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در ارتباط با ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه در مرداد 99 منتشر نمود، زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه از تاریخ 5 مرداد تا 12 مرداد ماه 99 تعیین شده و البته این مدت، برای یک هفته، یعنی تا تاریخ 19 مرداد تمدید گردید؛ بنابراین، زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه در سال 99 نیز همین بازه زمانی بوده است.

در ارتباط با زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400، همانطور که گفته شد، هنوز دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا برای سال 1400 منتشر نگردیده و در نتیجه زمان قطعی پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 نیز مشخص نمی باشد؛ اما با توجه به اینکه زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه سال 99 ، با احتساب تمدید صورت گرفته، از 5 تا 19 مرداد بوده، می توان پیش بینی نمود که زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400، نیز مرداد 1400 خواهد بود.



 به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400، زمان قطعی پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 به این بخش از مقاله اضافه گردیده و مقاله بروزرسانی می گردد.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه


نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400
تا پیش از سال 99، ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه از طریق سایت مرکز وکلا قوه قضاییه انجام می گرفت، در نتیجه نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه نیز با طی کردن مراحل تعیین شده در این سایت امکان پذیر می بود.

اما از سال گذشته ثبت نام آزمون مرکز وکلا قوه قضاییه، مانند بسیاری از آزمون های دیگر نظیر آزمون وکالت کانون وکلا دادگستری، با توجه به اطلاعیه منتشر شده توسط این قوه، از طریق سامانه ثبت نامی سایت سازمان سنجش انجام شد و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه سال 99 نیز با خرید کارت اعتباری از این سایت صورت گرفت.

با توجه به آنچه در مورد تغییر نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه در سال 99 گفته شد، می توان پیش بینی کرد که چنانچه تغییری در نحوه ثبت نام آزمون وکالت مرکز وکلا در سال 1400 اعمال نشود، نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه در سال 1400، از طریق سایت سازمان سنجش و سامانه خرید کارت اعتباری این سایت خواهد بود که مراحل آن به ترتیب زیر می باشد:

1 – آدرس سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org را سرچ کرده تا وارد سایت شوید.

2 – از منوی سمت راست، گزینه " سایر آزمون های استخدامی " را انتخاب نمایید.

3 – در صفحه باز شده، بر روی لینک " سامانه ثبت نام آزمون ورودی وکالت قوه قضاییه سال 1400 " کلیک نمایید.

4 – از منوی سمت راست، گزینه " خرید کارت اعتباری " را انتخاب کنید.

5 – بر روی گزینه " سریال ثبت نام آزمون ورودی وکالت قوه قضاییه سال 1400" کلیک نمایید.

6 - اطلاعات خواسته شده، شامل اطلاعات فردی و تماس را تکمیل نموده و شماره پیگیری پرداخت را یادداشت کنید.

7 – اکنون می توانید از طریق لینک پرداخت، وارد سامانه پرداخت الکترونیکی بانک شده و هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 را بپردازید.

8 – با تایید نهایی پرداخت، شماره کارت اعتباری ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 برای شما نمایش داده می شود. 

9- اکنون لازم است تا با وارد کردن اطلاعات شخصی و بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه، ثبت نام خود را نهایی نمایید.

 به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400، نحوه قطعی پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 و راهنمای تصویری مربوط به آن، به این بخش از مقاله اضافه گردیده و مقاله بروزرسانی می گردد.



لازم است متقاضیان شرکت در آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه سال 1400 به این مساله توجه نمایند که آزمون وکالت قوه قضاییه، یکی از دو آزمونی است که هر ساله برای جذب فارغ التحصیلان رشته حقوق و ورود آن ها به حرفه وکالت برگزار می گردد. آزمون دیگری که به منظور پرورش وکلای آینده، هر سال در سطح کشور برگزار می گردد، آزمون کانون وکلای دادگستری بوده که دارای شباهت ها و تفاوت هایی با آزمون وکالت قوه قضاییه می باشد. به همین دلیل، به داوطلبان آزمون وکالت سال 1400 توصیه می گردد که جهت اخذ تصمیم صحیح، مقاله زیر را نیز مطالعه نمایند.

در ادامه بخوانید: آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و قوه قضاییه
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 در کانال تلگرام آزمون های حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 پاسخ دهند.





سوالات متداول


1- میزان هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 چقدر است؟
میزان هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 حدود دویست هزار تومان است که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.


2- زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 چه زمانی است؟
زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 در بازه زمانی مرداد ماه است که برای مطالعه جزئیات متن مقاله را ملاحظه نمایید.


3- نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 به چه صورت است؟
نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 از طریق سایت سازمان سنجش و سامانه خرید کارت اعتباری بوده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lq6r
نظرتان را بنویسید