ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی شیراز

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
جزئیات ثبت نام دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه صنعتی شیراز برای سال 99 اعلام شد .

متن اطلاعیه این دانشگاه به شرح زیر است :

در راستای اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری به شماره 67272/21 مورخ و تحقیقات ، علوم وزارت 94/05/24 مورخ 21/96474 شماره و 93/4/16 مورخ 21/237200 شماره های اصلاحیه و 93/4/18 فناوری ، در خصوص تسهیلات آموزشی دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی ارشد ، برای ورود به مقطع تحصیلی بالاتر به اطلاع می رساند ، دانشگاه صنعتی شیراز جهت نیمسال اول سال تحصیلی 1400 - 1399 از میان داوطلبان واجد شرایط ورود به دوره دکتری تخصصی بدون آزمون ، مطابق جدول زیر ، پس از بررسی مدارک و انجام مصاحبه ، دانشجو می پذیرد .

زمان ارسال مدارک از شنبه مورخ 99/02/06 تا شنبه مورخ 99/03/10 خواهد بود . لازم به ذکر است تاریخ مصاحبه متعاقباً از طریق وب سایت دانشگاه به نشانی http//:www.sutech.ac.ir می گردد .

- شرایط اختصاصی:
الف- داشتن میانگین معدل کل 16 در دوره کارشناسی و میانگین معدل کل 17 در دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب نمره پایان نامه (یا میانگین همتراز شده هر یک از دوره های مذکور طبق دستورالعمل مصوب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شیراز) .
تبصره: دانشجویان کارشناسی ارشد که تا پایان شهریور 1399 فارغ التحصیل می شوند و میانگین معدل کل 17 در این دوره داشته باشند نیز در صورت داشتن سایر شرایط می توانند از تسهیلات این آیین نامه استفاده نمایند .
ب- بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد .
پ- کسب حداقل نمره 50 از آزمون زبان MCHE یا معادل آن در سایر آزمون های قبل از آزمون جامع دکتری (مطابق با آیین نامه دوره دکتری مصوب وزارت علوم)

نحوه ثبت نام :
متقاضیان از شنبه مورخ 99/02/6 تا شنبه مورخ 99/03/10 باید به صورت اینترنتی ثبت نام و مدارک را در سامانه بارگذاری نمایند . پس از آن سیستم غیر فعال شده و این مدت به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. لازم به ذکر است در زمان ثبت نام می بایست مبلغ 1/000/000 ریال (صد هزارتومان) به حساب مندرج در صفحه ثبت نام اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام واریز گردد .
تذکر مهم: قابل توجه متقاضیان محترم ، وجه پرداختی به هیچوجه مسترد نخواهد شد .

مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی :
تمامی مدارک زیر به جز توصیه نامه محرمانه از اساتید باید با فرمت "jpg "اسکن و حداکثر با حجم 3000 کیلو بایت (3 مگابایت) در یک فایل "rar یا zip "با عنوان نام خانوادگی متقاضی بصورت لاتین در محل هایی که در نظر گرفته شده است ، بارگذاری گردد .
1 -تصویر کارت ملی (پشت و رو)
2 -تصویر شناسنامه(صفحه اول)
3 -تصویر گواهی کارشناسی و کارشناسی ارشد که معدل کل داوطلب در آنها ذکر شده باشد .
تبصره1: دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد باید گواهی اشتغال به تحصیل و نیز تأئیدیه اتمام دوره ، حداکثر تا پایان شهریور ماه 1399( فرم شماره 1 مندرج در ضمیمه این اطلاعیه) را ضمیمه نمایند .
4 -تکمیل و امضای فرم 2 مندرج در ضمیمه این اطلاعیه.
(جهت دریافت فرم 1 و 2 کلیک فرمایید.)
5 -تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت یا دفترچه آماده به خدمت معتبر و بدون غیبت که تاریخ اعزام بعد از تاریخ پذیرش داشته باشند (برای داوطلبان مرد) .
تبصره 2 :داوطلبان در حال انجام خدمت وظیفه می بایست از یگان محل خدمت خود گواهی معتبر دال بر اتمام خدمت وظیفه عمومی یا ترخیص ، حداکثر تا پایان شهریور ماه 1399 ارائه نمایند .
6-گواهی و مستندات سوابق آموزشی (شامل نمرات مقاطع مختلف تحصیلی و گواهی تدریس) و پژوهشی شامل صفحه اول مقاله های کنفرانس ، مجله و سایر فعالیتهای پژوهشی .
7 -ارائه حداقل دو توصیه نامه از اساتید دوره کارشناسی ارشد .
تذکر 1 : لازم به ذکر است در صورتیکه متقاضی قصد ثبت نام در چند گرایش را دارد می بایست به طور مستقل در هر گرایش ثبت نام نماید .


داشتن موارد زیر در پذیرش دانشجویان امتیاز محسوب می گردد :
1 -تالیف یا ترجمه کتاب مرتبط با رشته تحصیلی ؛
2 -برگزیدگی در جشنواره های علمی معتبر بین المللی (خوارزمی ، فارابی ، رازی و ابن سینا) مرتبط با رشته درخواستی داوطلب .
3 -برگزیدگی المپیادهای علمی دانشجوئی معتبر مرتبط با رشته درخواستی داوطلب .
4 -داشتن مدرک زبان معتبر .

تذکر 2 : به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نمی شود .

پذیرش نهایی دانش آموختگان منوط به تایید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری (سازمان سنجش آموزش کشور) خواهد بود .

در روز مصاحبه داوطلب می بایست اصل تمام مدارک فوق به همراه حداقل دو عدد توصیه نامه علمی محرمانه از اساتید دوره کارشناسی ارشد لزوماً یک عدد از استاد راهنما و همچنین مقاالت پذیرفته یا چاپ شده بصورت کامل همراه با گواهی پذیرش ، در قالب صحافی فنری ، تهیه کرده و مشخصات فردی از قبیل نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، کد ملی ، رشته تحصیلی ، معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد ، دانشگاه محل تحصیل در دو مقطع و نیز رشته انتخابی دوره دکتری را بر روی جلد نصب و به کمیته مربوطه تحویل دهد .

تذکر مهم:
نظر به شرایط پیش آمده در کشور و تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزشی آن دسته از دانشجویان که موفق به تایید مدارک موردنیاز از طریق سیستمی در دانشگاه محل تحصیل خود نشوند ، حداکثر تا زمان مصاحبه فرصت دارند مدارک را تهیه و تحویل نمایند .
زمان مصاحبه از طریق سایت دانشگاه اعلام می شود .
در صورت هرگونه سوال با شماره 37279189-071 سرکار خانم مهندس برازجانی کارشناس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه تماس حاصل نمایید .

منبع : ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی شیراز
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lwDJ
نظرتان را بنویسید