هر آنچه که باید در مورد رابطه جنسی دهانی بدانید

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab
همانطور که می دانید زن ومرد در رابطه زناشویی خود می توانند از انواع مختلف پوزیشن های جنسی استفاده کنند . علاوه بر آن رابطه جنسی نیز خود شامل انواع مختلفی همچون رابطه مقعدی ، رابطه دهانی و غیره خواهد شد .

نام دیگر رابطه دهانی ، یا سکس دهانی همان اورال سکس ( oral sex ) می باشد که اغلب زوجین به خصوص مردان به آن علاقه دارند . در رابطه دهانی زن و مرد با خوردن و یا لیسیدن آلت جنسی شریک زندگی خود سعی در تحریک جنسی او دارند .

آیا در اورال سکس زن و یا مرد به ارگاسم نیز خواهند رسید ؟ بله ممکن است اما در ابتدا باید بدانید که تمام افراد به رابطه دهانی و یا اورال سکس علاقه ای نداشته و حتی ممکن است از این عمل متنفر باشند . اغلب ممکن است بین زوجین یکی از آن ها از این عمل ناراضی بوده و خوشش نیاید .

تفاوت سلیقه میان علایق زوجین ممکن است در زندگی باعث اختلاف شود و در صمیمت میان آن ها تاثیر بگذارد . در واقع آنچه مهم است احترام به علایق و سلایق یکدیگر در رابطه زناشویی بوده که زوجین باید سکس را رابطه ای ببیند که دو طرف باید از آن لذت ببرند .



مفهوم رابطه جنسی دهانی
همانطور که می دانید یکی از انواع مختلف رابطه جنسی ، اورال سکس و یا همان رابطه جنسی دهانی یا همان ساک زدن ( to suck ) است . رابطه جنسی دهانی رابطه ای است که در آن زن و مرد تلاش می کنند تا با خوردن ، لیسیدن و یا زبان زدن طرف مقابل خود را تحریک کنند .

اغلب افراد حین رابطه جنسی ، این روش را دوس داشته اما برخی دیگه تمایلی به انجام این عمل ندارند که هر دو این حالات طبیعی می باشد . لازم است بدانید که برخی از زوجین برای تحریک بیشتر ، ایجاد تنوع در رابطه جنسی ، در زمان بارداری و یا همچنین پیشگیری از بارداری از رابطه جنسی دهانی استفاده می کنند .

در واقع انتخاب پوزیشن های مختلف رابطه جنسی دهانی نه تنها باعث تحریک فرد خواهد شد بلکه در مواردی نیز ممکن است فرد را به ارگاسم برساند . پوزیشن های مختلف سکس دهانی به این دلیل که باعث تحریک و در مواردی دیگر سبب ارگاسم می شود ، نوعی رفتار جنسی است .

برخی از افراد بر این باور هستند که رابطه جنسی دهانی یا اورال سکس صمیمت زن و مرد را بیشتر خواهد کرد ، اما برخی دیگر ادعا دارند که مقاربت و نزدیکی سبب افزایش صمیمت زوجین خواهد شد . بیماری در رابطه جنسی دهانی ممکن است اما می توان گفت یکی از راه های انتقال بیماری های مقاربتی ، سکس دهانی است .

حتما بخوانید: از لذت جنسی تا بیماری های آن


دلیل لذت بخش بودن سکس دهانی و علاقه افراد به آن
بی شک بسیاری از مردان و یا زنان به دلیل تحریک و لذت زیاد به رابطه جنسی دهانی علاقه بسیاری دارند . در پوزیشن های مختلف رابطه جنسی دهانی در زنان ناحیه کلیتوریس آن ها به حداکثر میزان تحریک خود رسیده و حتی ممکن است به ارگاسم نیز برسند .

حس تحریک جنسی زنان در اورال سکس که یکی از نمونه های رابطه جنسی می باشد ،  می تواند هم اندازه لذت ارگاسم در مردان باشد ، لازم است بدانید که این روش برای زنانی که خشکی واژن دارند بسیار مناسب است . در مردان هنگام ساک زدن خون به آلت تناسلی آن ها هجوم آورده و باعث تحریک هر چه بیشتر آن ها خواهد شد .

لازم است بدانید که در رابطه جنسی دهانی تنها تمرکز فرد بر تحریک و به ارگاسم رسیدن شریک جنسی خود است به همین دلیل برای طرف مقابل بسیار لذت بخش می باشد . طبق مطالعات انجام شده رابطه جنسی دهانی در مردان و یا در زنان بسیار لذت بخش بوده است اما اغلب زنان به آن علاقه ای ندارند .




رابطه جنسی دهانی و بیماری های مقاربتی
آیا تا به حال می دانستید که رابطه جنسی دهانی نیز توانایی انتقال بیماری های مقاربتی را دارد ؟ شاید عجیب به نظر رسد اما در واقع اورال سکس یکی از روش های انتقال بیماری های جنسی در میان زن و مرد می باشد .

رابطه جنسی در صورتی سبب بیماری خواهد شد که فرد از کاندم برای آلت تناسلی اش یا از کاندم های دهانی استفاده نکنند . از جمله بیماری های مقاربتی که از طریق اورال سکس نیز انتقال پیدا خواهند کرد می توان به کلامیدیا ، ایدز ، سوزاک ، زونا ، سیفلیس و هپاتیت اشاره کرد .

امکان ابتلا به انواع بیماری های مقاربتی با رابطه دهانی امکان پذیر بوده اما احتمال انتقال ایدز در مقایسه با روش های دیگر کمتر است . از همه بدتر این است که این بیماری ها در صورت فرد به صورت تبخال و یا تاول در اطراف دهن او دیده خواهد شد .

لازم است بدانید که احتمال ابتلا به بیماری مقاربتی زمانی افزایش پیدا خواهد کرد که زن و مرد مبتلا به بیماری های جنسی بوده و یا در دهان خود خراش و یا زخم داشته باشند حتی سطحی . در ادامه برخی از مراقبت های لازم در اورال سکس را بیان خواهیم کرد .

بیشتر بخوانید: کاهش اختلافات زناشویی
نکات مهم در هنگام برقراری رابطه جنسی دهانی

همانطور که گفتیم امکان ابتلا به بیماری های مقاربتی از طریق رابطه دهانی امکان پذیر بوده اما با رعایت نکات بهداشتی طرفین این خطرات کاهش پیدا خواهد کرد که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد :

پیش از انجام رابطه جنسی دهانی شست و شو آلت تناسلی هم برای مردان هم برای زنان لازم و ضروری است تا میکروب ها و آلودگی ها تا حد امکان کاهش پیدا کنند .

زنان باردار اگر بارداری پر خطری دارند ، حتی از انجام رابطه جنسی دهانی نیز باید صرف نظر کنند زیرا اقباض های ارگاسم برای آن ها خطرناک می باشد .

پیش از اورال سکس مسواک نزنید ، زیرا خراش های سطحی در دهان هر چند کوچک احتمال ابتلا به بیماری را افزایش خواهد داد .

مردان نیز بهتر است از کاندم هنگام رابطه جنسی دهانی استفاده کنند تا انتقال بیماری کاهش پیدا کند .

در زمان به ارگاسم رسیدن همسرتان مایع منی او را قورت ندهید و فورا از دهن خود خارج کنید .

در صورت مشاهده تاول و یا زخم در دهن خود از انجام رابطه جنسی دهانی حتی اندک نیز پرهیز کنید زیرا ممکن است بیماری شما انتقال داده شود .

زمانی که زنی در ناحیه تناسلی اش عفونت و یا ترشحات غیر عادی ملاحضه کرد باید از انجام سکس دهانی پرهیز کند .

در ادامه بخوانید: باید و نباید ها در هفته اول بارداری



سوالات متداول


1- مفهوم رابطه جنسی دهانی چیست ؟
رابطه جنسی دهان که نام های دیگر آن اورال سکس و یا ساک زدن می باشد که اغلب زوجین به دلیل تنوع در رابطه جنسی از آن استفاده می کنند که برای اطلاعات بیشتر در مورد آن لازم است متن مقاله را مطالعه بفرمایید .




2- چرا اغلب افراد به اورال سکس و یا رابطه جنسی دهانی علاقه مند هستند ؟
برخی از افراد به خصوص مردان به دلیل تحریک بسیار و رسیدن به اوج لذت جنسی به رابطه جنسی دهانی علاقه مند بوده که در متن مقاله بیشتر در مورد آن توضیح داده شده است .




3- آیا بیماری های مقاربتی از طریق رابطه جنسی دهانی قابل انتقال می باشند ؟
در واقع بله ، اگر مرد در صورت بیماری های جنسی از کاندوم برای آلت جنسی و یا کاندم دهانی استفاده نکنند ، بیماری ها قابل انتقال بوده است که در متن مقاله بیشتر در مورد آن توضیح داده شده است .

منبع : هر آنچه که باید در مورد رابطه جنسی دهانی بدانید
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WJZ4
نظرتان را بنویسید