برای خرید عمده دوربین های مداربسته باید به چه ویژگی هایی توجه کرد؟

برای خرید عمده دوربین های مداربسته باید به چه ویژگی هایی توجه کرد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
webbin

برای خرید عمده دوربین های مداربسته باید به چه ویژگی هایی توجه کرد؟

خرید عمده دوربین‌های مداربسته برای استفاده تجاری یا صنعتی نیازمند در نظر گرفتن انواع ویژگی‌ها و استانداردهای مرتبط است. در زیر تعدادی از ویژگی‌های مهمی که باید در نظر گرفته شوند آورده شده است:

 از آن جایی که  دوربین‌های با کیفیت تصویر بالا با رزولوشن مناسب به شما کمک می‌کنند تا جزئیات دقیق تری را ضبط و مشاهده کنید در نظر گرفتن فاکتورِ کیفیت تصویر در خرید دوربین های مداربسته بسیار حائز اهمیت است.  هم چنین بسته به اینکه برای چه محیط و مکانی نیاز به دوربین مداربسته دارید، قابلیت هایی نظیر دید در شب نیز ممکن است ضروری به نظر بیاید بنابراین اگر نیاز به نظارت در شب دارید، دوربین‌های مداربسته با تکنولوژی IR (Infrared) یا Starlight که دارای قابلیت دید در شب هستند را در نظر بگیرید. فاکتور مهم دیگر دمای عملکرد دوربین مداربسته انتخابی شماست. در صورتی که دوربین در محیط‌های خاص مانند محیط‌های گرم یا سرد نصب شود، بهتر است دوربینی با دمای عملکرد وسیع را انتخاب کنید. همچنین در صورت نصب در محیط‌های خارجی یا محیط‌های صنعتی، دوربین با استاندارد IP65 یا بالاتر که مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است را انتخاب کنید. قابلیت مهم دیگر قابلیت پان، تیلت و زوم (PTZ) است که اگر نیاز به کنترل حرکات دوربین دارید، انتخاب دوربین‌های PTZ که قابلیت چرخش افقی (پان)، عمودی (تیلت) و زوم را دارا هستند مفید خواهد بود. در خرید دوربین های مداربسته حتما مطمئن شوید که دوربین‌ها از استانداردهایی مانند ONVIF پشتیبانی می‌کنند که این امکان را فراهم می‌کند که با سیستم‌های مداربسته دیگر سازگار باشند. البته این امکان نیز بسته به نیاز و استفاده شما از دوربین مداربسته دارد. امر مدیریت و ذخیره سازی نیز بسیار پر اهمیت است. بررسی قابلیت‌ها و امکانات DVR یا NVR که به همراه دوربین‌ها استفاده می‌شود، مهم است. ظرفیت ذخیره‌سازی، پشتیبانی از کارت حافظه یا هارد دیسک، و قابلیت پشتیبان‌گیری از داده‌ها نکاتی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. 

بسته به نیاز خود در استفاده از دوربین های مداربسته می توانید از پکیج دوربین مداربسته داهوا استفاده کنید. این پکیج دارای اقلامی است که برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در محیط مورد نظر نیاز دارید.

با در نظر گرفتن ویژگی‌های نام برده شده در خرید عمده دوربین مدارسته، می‌توانید دوربین‌های مداربسته‌ای را انتخاب کنید که به بهترین شکل ممکن با نیازهای شما هماهنگ باشند.

نظرتان را بنویسید