نقطه جی چیست

نقطه جی چیست
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab

تحریک ناحیه جی G spot از مواردی است که در رابطه جنسی بسیار تاثیرگذار است. اما سوال اینجاست که به راستی نقطه جی کجاست و چرا تحریک ناحیه جی برای زنان لذت بخش است و ارضای آنها کمک زیادی می کند؟

بررسی ها نشان داده است که گاه زنان با تحریک ناحیه جی به ارگاسم می رسند و صرفاً دخول نمی تواند سبب رضایت جنسی در آنها شود. به این ترتیب می بایست نقطه g را به خوبی شناسایی کرد و روش های تحریک ناحیه جی را نیز یاد گرفت. این موضوع به استحکام رابطه جنسی بسیار کمک می کند و سبب می شود تا زن و مرد لذت بیشتری از هم ببرند و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

نقطه جی چیست

نام اصلی نقطه جی، گرافنبرگ است. این نقطه حساس بدن زنان دقیقاً بخشی از مهبل بوده و در عمق دو سوم سقف مهبل قرار دارد. دقت کنید که نقطه جی در زنان کمی متفاوت است بنابراین چه خوب است که با عنوان ناحیه جی G spot شناخته شود. این محدوده حالت اسفنجی دارد و در نهایت با انگشت قابل لمس است بنابراین یک بخش بسیار در دسترس برای آقایان جهت تحریک بانوان و بهبود کیفیت زندگی زناشویی محسوب می شود.

در صورتی که زنی این نقطه حساس را در بدن خود داشته باشد می توان گفت که به طور کلی شامل 2 الی 5 سانتیمتر داخل واژن قرار گرفته و البته که روی دیواره جلویی قرار دارد و به طور کلی با دو بند انگشت قابل لمس است. اگر زن با لمس این ناحیه تحریک شود یعنی نقطه جی در بدن او زیاد است در صورت تحریک نشدن به این معنی است که ناحیه جی در بدن او بسیار محدود است.

بافت ناحیه جی G spot متفاوت از بافت سایر بخش ها است. این محل از دیگر نقاط سطح داخلی واژن نیز متفاوت است و به طور کلی ساختاری نسبتاً زبر و گرد شکل دارد. موضوع مهم این است که همه زن ها دارای نقطه جی نیستند اما در صورت وجود داشتن این نقطه لذت رابطه جنسی چند برابر می شود.

حتما بخوانید: مهارت سکس

 

 

 

 

 

نقطه جی زنان کجاست

نقطه جی G spot در بدن زنان در واژن قرار گرفته است اما نه در عمق زیاد یعنی با انگشت نیز قابل لمس است و بافت اسفنجی دارد. نقطه جی گاه گسترده بوده و در نهایت تبدیل به ناحیه جی می شود و از بخش بالای واژن آغاز شده و تا حدودی به سمت داخل ادامه دار است. آناتومی بدن زنان با هم فرق دارد بنابراین نمی توان گفت که تحریک ناحیه جی در زنان یک مسیر یکسان را در پیش می گیرد.

بررسی ها نشان می دهد که نقطه جی در نهایت 5 سانتیمتر در داخل واژن قرار گرفته است و در دیواره بالای واژن قرار دارد. در واقع وقتی زن به پشت دراز بکشد و مرد انگشت خود را داخل واژن کند و دیواره بالای واژن را لمس کند تا حد زیادی می تواند به تحریک ناحیه جی بپردازد. این ناحیه پر از عصب های جنسی بوده و تحریک آن سبب ارگاسم در زنان می شود. در واقع زنانی که از رابطه جنسی لذت بیشتری می برند و پس از ارضا شدن مایعی از بدنشان خارج می شوند، نقطه جی وسیع تری دارند و این موضوع به لذت بیشتر آنها کمک زیادی می کند.

نقطه جی در بدن برخی از بانوان بسیار کوچک است و پیدا کردن آن کمی دشوار خواهد بود اما در بسیاری از بانوان این ناحیه نسبتاً بافت مشخص و وسیعی دارد و با لمس آن تحریک به خوبی صورت می گیرد. زنان و مردانی که در رابطه جنسی دچار مشکل شده اند و یا دوست دارند رابطه جنسی با کیفیتی داشته باشند باید G spot را تحریک کنند به این ترتیب شرایط تحریک این نقطه مشخص می شود و سبب بهبود وضعیت بدن بانوان می شود. تحریک این ناحیه هم توسط آلت مردانه و هم به واسطه انگشتان دست صورت می گیرد اما زاویه ورود نیز باید به درستی مشخص شده باشد تا ناحیه جی لمس شود و قابل لمس باشد.

حتما بخوانید: ارگاسم دروغین

 

نقطه جی مردان کجاست

حال سوال اینجاست که نقطه جی در مردان کجاست و تحریک ناحیه جی در مردان باید به چه شکلی صورت بگیرد؟

معمولاً این ناحیه در مردان با عنوان نقطه پی یا پرینه شناخته می شود و در پروستات قرار گرفته است. در واقع حد فاصل مقعد تا قسمت انتهای کیسه بیضه پرینه نامیده می شود. زیر این فضا پروستات وجود دارد و به طور کلی اینطور که مشخص است نقطه جی در مردان حالت مخفی دارد و البته که تحت حفاظت قرار گرفته است. به طور کلی برای دسترسی به این نقطه باید از مقعد اقدام شود و در حدود 2.5 الی 5.5 سانتی متر داخل لبه مقعد قرار گرفته است و زیر انگشت نشانه مشخص می شود و قابل لمس است.

حال سوال اینجاست که تحریک ناحیه جی یا پی در مردان باید چطور صورت بگیرد. برای تحریک این ناحیه در مردان باید ماساژ جنسی از سوی زن صورت بگیرد و انگشتان دست بهتر است که بدون ناخن های تیز باشند. به طور کلی به آرامی دستان روی بدن حرکت داده شده و به سمت پشت دست غلطانده می شوند. در این راستا مواد روغنی و چرب کننده می تواند تا حدود زیادی کمک کننده باشد. انگشتان دست می بایست وارد آنال شود.

نقطه جی

زمانی که انگشت دست وارد ناحیه آنال شد باید مدتی انگشت در داخل بماند و سبب مالش آغاز شود و در همین راستا نیز باید بیضه ها نیز ماساژ داده شوند و آلت مرد درگیر شود. شاید تحریک ناحیه پی در مردان کمی سخت باشد اما سبب می شود که رابطه جنسی به بهترین نحو صورت بگیرد و مردان قدرت و انگیزه بیشتری در لذت دادن به زن داشته باشند.

برخی از افراد این تصور را دارند که رابطه جنسی فقط مربوط به دخول است و به این ترتیب سبب می شود تا از رابطه خود لذت نبرند در نهایت این موضوع باعث می شود که افراد از رابطه جنسی رضایت کافی نداشته باشند اما اگر بدن خود را به خوبی بشناسند قطعاً این مشکل برطرف می شود.

حتما بخوانید: سکس مقعدی چیست

نحوه تحریک نقطه جی

حال برسیم به نحوه تحریک ناحیه جی که بسیار مهم است و باید به دقت صورت بگیرد.

1استفاده از انگشتان دست:

برای تحریک ناحیه جی در زنان بهتر است که از او بخواهید به پشت دراز بکشد و دست خود را در حالی که کف دست به سمت بالا است وارد واژن زن کنید. در این زمینه باید کمی صبور باشید چون پیدا کردن این نقطه در زنان کمی دشوار است اما زمانی که به میزان دو الی پنج سانتی متر این ناحیه را بمالید، نقطه مورد نظر مشخص می شود و زن احساس لذت خود را بیان می کند.

2تنظیم پوزیشن زن:

همانطور که اشاره شد برای تحریک G spot بهترین انتخاب انگشتان دست است. مثلاً زن می تواند دراز بکشد و پاهای خود را به سمت داخل جمع کند یعنی زانو به سمت شکم کشیده شوند به این ترتیب واژن بازتر شده و مرد دسترسی بهترین به فضای داخل واژن دارد و می تواند نقطه جی را پیدا کند.

3ورود آلت مردانه:

آلت مردانه نیز سبب تحریک نقطه جی در زنان می شود اما پوزیشن ورود آلت به داخل واژن باید مشخص شده باشد و در این زمینه نیاز است یک سری اصول به دقت ارزیابی شود.

4تحریک ناحیه پی یا جی در مردان توسط زن:

همانطور که اشاره شد این ناحیه در بدن مرد نیز وجود دارد اما برای تحریک آن زن باید از روش ماساژ استفاده کند. او می تواند  انگشت دست خود را چرب کرده و تا حدود دو سانتی متر وارد مقعد مرد کند و ثابت نگه دارد و با دست دیگر خود بیضه ها و آلت را ماساژ دهد تا ناحیه پروستات کاملاً تحریک شود به این ترتیب مرد می تواند از تحریک ناحیه جی لذت ببرد و رابطه جنسی با کیفیت بیشتری پیش برود. البته برای تحریک این ناحیه در زن و مرد نیاز به صبر خواهد بود تا ناحیه مورد نظر دقیقاً مشخص شود و در نهایت لذت دو طرفه ایجاد شود.

حتما بخوانید: افزایش میل جنسی زنان

پوزیشن های مناسب برای تحریک ناحیه جی زنان

حال که مشخص شد نقطه جی زنان کجاست باید پوزیشن های جنسی که به تحریک ناحیه جی کمک می کند را شناسایی کرد. دقت کنید که همیشه نباید از انگشتان دست برای تحریک این ناحیه استفاده کرد و در دخول نیز می بایست به این امر اهمیت داده شود:

پوزیشن داگی:

این پوزیشن یکی از بهترین مواردی است که سبب تحریک ناحیه جی در زنان می شود. به صورتی که زن به حالت پشت روی زمین روی دست و پا قرار می گیرد و دخول آلت از پشت صورت می گیرد و سبب می شود که ناحیه جی درگیر شود. پوزیشن داگی برای کسانی که به ارگاسم کامل نمیرسند بهترین گزینه خواهد بود و سبب لذت بالا در زن می شود.

سکس ایستاده:

در این روش زن سرپا ایستاده و دستان خود را به دیوار یا هر جسمی تکیه می دهد و مرد از پشت آلت را وارد می کند. این پوزیشن سبب می شود که مرد با دستان خود نیز بتواند ناحیه ای از واژن را ماساژ دهد.

پوزیشن دختر گاوچران:

در پوزیشن دختر گاوچران مرد خوابیده و زن روی مرد دراز می کشد. در این روش کنترل کاملی روی عمق و زاویه دخول ایجاد می شود و ناحیه جی تحریک می شود. حرکت نباید به سمت بالا و پایین باشد و بهتر است که به صورت جلو و عقب صورت بگیرد.

پوزیشن مرد روی زن:

اگر مرد بتواند موقعیت درست خود را روی بدن زن پیدا کند می تواند بدن زن را بدون دخول نیز تحریک کند. برای شروع می بایست به پشت خوابیده و مرد روی زن قرار بگیرد و پاهای زن و مرد در کنار هم قرار بگیرد. این روش سبب می شود تا دسترسی به اندام های جنسی به بهترین نحو صورت بگیرد.

دقت کنید که اینکه نقطه جی کجاست بسیار اهمیت دارد اما باید روش های تحریک آن نیز مشخص شده باشد و هر دو شخص تلاش کنند.

حتما بخوانید: واژینیسموس چیست

 

 

 

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نقطه جی چیست؟

✔️​ تحریک ناحیه جی از مواردی است که در رابطه جنسی بسیار تاثیرگذار است و نقطه ای در بدن زنان است که در متن مقاله شرح داده شده است.



 

2- ✔️ نقطه جی مردان کجاست؟

✔️ معمولاً ناحیه و نقطه جی در مردان با عنوان نقطه پی یا پرینه شناخته می شود که در متن مقاله توضیح آن ارائه شده است.



 

3- ✔️ نحوه تحریک نقطه جی چگونه است؟

✔️ نحوه تحریک ناحیه جی که بسیار مهم است و باید به دقت صورت بگیرد نیاز به کسب مهارت و اطلاعات دارد که در متن مقاله مطرح شده است.

منبع : نقطه جی چیست

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n2BP
مطلب قبلی
اعتیاد در زنان
مطلب بعدی
ازدواج با مطلقه
نظرتان را بنویسید