آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه دولتی

آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه دولتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
یکی از اموری که باعث قبولی در رشته پزشکی می گردد اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری و جزئیات کارنامه این داوطلبان در سال گذشته می باشد. آگاهی از آخرین رتبه پزشکی کنکور سراسری سال گذشته معمولا باعث می شود تا داوطلب از حداقل درصدها و رتبه ای که می بایست در این آزمون کسب کند، مطلع گردد.




رشته پزشکی جزو رشته های پرطرفدار گروه آزمایشی علوم تجربی می باشد که با توجه به درآمد و جایگاه اجتماعی فارغ التحصیلان این رشته، امروزه تعداد زیادی قصد قبولی در این رشته را دارند. در مرحله جمع بندی و مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری اطلاع از حداقل رتبه قبولی رشته پزشکی برای داوطلبان مفید می باشد و داوطلب با آگاهی کامل می تواند دو مرحله برگزاری آزمون و انتخاب رشته کنکور را پشت سر بگذارد.

به دلیل اهمیت اطلاع از آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری، کارشناسان هیوا در این مقاله آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری سال گذشته را در هر 3 منطقه جمع آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده اند. از این جهت آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته است چرا که نزدیک ترین آزمون به کنکور 1400 از نظر محتوا و نحوه برگزاری آزمون بوده است. پس با ما همراه باشید.



آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری در منطقه یک
بررسی جزئیات کارنامه آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری سال گذشته برای آن دسته از داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور تجربی 1400 و قبولی در رشته پزشکی را دارند، در مرحله برنامه ریزی و انتخاب رشته بسیار مفید است. همان طور که گفته شد، شما با بررسی جزئیات آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری می توانید با اطلاع از حداقل درصد هر درس، برنامه ریزی دقیق و کامل تری جهت کسب قبولی خود داشته باشید. از طرفی پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، داوطلبان با بررسی کارنامه قبولی رشته پزشکی سال های گذشته و مقایسه کارنامه اولیه خود با جزئیات کارنامه آخرین فرد قبولی در رشته پزشکی می توانند انتخاب رشته دقیق و اصولی تری انجام دهند.



از آنجایی که در کنکور سراسری داوطلبان تنها با افرادی سنجیده می شوند که دارای یک سهمیه مشترک هستند بنابراین بهتر است هر داوطلب آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری منطقه خود را مطالعه کرده و مبنای سنجش خود قرار دهد. در این قسمت لیستی از آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری در منطقه یک جمع آوری شده تا افراد دارای سهمیه مذکور با بررسی این قسمت حد نصاب مورد نظر خود را به دست آورند.



آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری 99 - 1400 در منطقه 1
رتبه در زیر گروه یک محل سکونت دانشگاه محل قبولی
1899 تبریز دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 
1910 مشهد دانشگاه علوم پزشکی گناباد 
1914 شیراز دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس 
1934 شیراز دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 
1942 شیراز دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 
1966 شیراز دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله /عج /-تهران 
2011 تهران دانشگاه علوم پزشکی بم 
2025 مشهد دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 
2047 شیراز دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر 
2056 شیراز دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد 
2068 تهران دانشگاه علوم پزشکی زابل 


رشته محل های ارائه دهنده رشته پزشکی در دانشگاه سراسری، معمولا از طریق دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی اطلاع رسانی می گردد. برای دسترسی به این دفترچه مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی





آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری در منطقه دو
پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش و انتشار کارنامه اولیه، داوطلب می ‎تواند در صورت مجاز شدن در مرحله انتخاب رشته دوره روزانه و کسب رتبه خوب نسبت به انتخاب رشته ‌محل‌های مربوط به دوره روزانه پزشکی اقدام نماید.



اطلاع از رتبه‌های قبولی رشته پزشکی در دانشگاه‌ های سراسری کشور، می‌تواند کمک شایانی به داوطلبان علاقمند به ادامه تحصیل در این رشته جهت داشتن انتخاب رشته ای اصولی نماید تا فرصت های احتمالی خود را بر اساس عدم آگاهی از دست ندهند. در جدول زیر، آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه دولتی برای افراد درای سهمیه منطقه دو قرار داده شده است:



آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری 99 - 1400 در منطقه 2
رتبه در زیر گروه یک محل سکونت دانشگاه محل قبولی
3548 نيشابور دانشگاه علوم پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران 
3575 رفسنجان دانشگاه علوم پزشکي جيرفت 
3632 رفسنجان دانشگاه علوم پزشکي جيرفت 
3647 كرمان دانشگاه علوم پزشکي جيرفت 
3679 سيرجان دانشگاه علوم پزشکي زابل 
3751 رفسنجان دانشگاه علوم پزشکي زابل 
3764 اردبيل دانشگاه علوم پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران 
3803 بابل دانشگاه علوم پزشکي زابل 
3890 زاهدان دانشکده علوم پزشکي ايرانشهر 
4045 گرگان دانشگاه علوم پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران 


برای اطلاع از جزئیات کارنامه اولیه و تحلیل قسمت های مختلف این کارنامه، پیشنهاد می گردد حتما مقاله زیر مطالعه گردد.

بیشتر بخوانید: کارنامه اولیه کنکور سراسری









آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری در منطقه سه
نتیجه نهایی انتخاب رشته کنکور پزشکی بر اساس تراز و رتبه در سهمیه افراد تعیین می گردد، بررسی کارنامه های داوطلبان آزمون سال های گذشته در چینش رشته محل های داوطلبان تاثیر بسزایی خواهد داشت. زیرا با بررسی آخرین رتبه قبولی پزشکی در دانشگاه سراسری و اطلاع از جزئیات کارنامه وی می توان از محدوده رتبه قبولی در هر دانشگاه و در نهایت رشته پزشکی مطلع شد. آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه دولتی روزانه در منطقه سه به شرح زیر می باشد:



آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری 99 - 1400 در منطقه 3
رتبه در زیر گروه یک محل سکونت دانشگاه محل قبولی
2296 جيرفت دانشگاه علوم پزشکي جيرفت 
2310 جيرفت دانشگاه علوم پزشکي جيرفت 
2329 جيرفت دانشگاه علوم پزشکي جيرفت 
2347 جيرفت دانشگاه علوم پزشکي جيرفت 
2350 شهربابك دانشگاه علوم پزشکي بم 
2379 ياسوج دانشگاه علوم پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران 
2398 بوانات /سوريان دانشگاه علوم پزشکي ارتش جمهوري اسلامي ايران 
2415 شهربابك دانشگاه علوم پزشکي زابل 
2572 زابل دانشگاه علوم پزشکي زابل 
2610 جيرفت دانشگاه علوم پزشکي بم 


افرادی که حدنصاب لازم برای قبولی در رشته پزشکی دوره روزانه را کسب نکرده اند، با مطالعه مقاله زیر می توانند از آخرین رتبه قبولی پزشکی در دانشگاه پردیس خودگردان مطلع گردند.

بیشتر بخوانید: آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان







مشاوره قبولی پزشکی کنکور سراسری


بررسی آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه سراسری به تنهایی نمی تواند داوطلبان را به کسب رتبه قبولی نزدیک نماید. متقاضیانی در این مسیر موفق خواهند بود که با برنامه ریزی دقیق، منابع کنکور سراسری را مطالعه کرده و در زمان برگزاری کنکور سراسری با آمادگی کامل در جلسه آزمون حضور یابند.



رتبه قبولی های مذکور راهنمای مناسبی برای این داوطلبان خواهند بود تا پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی انتخاب های درست و به جایی داشته باشند. همچنین توصیه می شود داوطلبان در طول مدت زمانی که برای کنکور مطالعه می کنند از شرکت در آزمون های جمع بندی و یا آزمون های آزمایشی برای سنجش میزان آمادگی خود غافل نشوند.



داوطلبان می توانند با وارد کردن نمره های خام هر یک از دروس خود در نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری رتبه معادل خود را کنکور سال های گذشته تخمین زده و شانس قبولی خود را در رشته دلخواهشان را مشاهده نمایند.



کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا در کلیه مراحل ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتایج کنکور 1400 پاسخگوی سوالات شما داوطلبان عزیز می باشند. سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی شما با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی می باشد. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به کنکور 1400 عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید.

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری



سوالات متداول


1- بررسی آخرین رتبه قبولی کنکور پزشکی در کدام یک از مراحل آزمون تاثیرگذار خواهد بود؟
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری، این بررسی بسیار تاثیرگذار می باشد که جزئیات بیشتر در این خصوص در متن مقاله قرار داده شده است.




2- آیا آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی در تمامی سهمیه ها یکسان است؟
 خیر، به دلیل تفاوت در تعداد شرکت کنندگان و ظرفیت پذیرش در نظر گرفته شده در هر سهمیه آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی هر یک از سهمیه ها متفاوت می باشد برای اطلاع از آخرین قبولی های این رشته در هر سهمیه می توانید متن مقاله را مطالعه کنید.




3- به چه دلیل بررسی جزئیات کارنامه آخرین داوطلب قبولی در رشته پزشکی سال گذشته اهمیت دارد؟
همانطور که در متن مقاله توضیح داده شده است، کنکور سال گذشته نزدیک ترین آزمون به کنکور امسال می باشد بنابراین اطلاع از جزئیات آن می تواند اطلاعات خوبی به داوطلبان ارائه دهد.

منبع : آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه دولتی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oG7L
نظرتان را بنویسید