معرفی سرویس BlueStacks X رابط بین اندروید و کامپیوتر

معرفی سرویس BlueStacks X رابط بین اندروید  و کامپیوتر
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محسن امینی

اگر تا به حال خواسته باشین که اپلیکیشن ها / بازی های اندروید رو روی کامپیوتر اجرا کنین حتما با شبیه ساز BlueStacks برخورد داشتین. حالا این شرکت سرویس جدیدی رو عرضه کرده که به کاربران امکان اجرای اپلیکیشن / بازی های اندرویدی رو در مرورگر و بدون نیاز به دانلود میده.

این سرویس که BlueStacks X نام داره، طبعا دارای محدودیت هایی هم هست و به شما امکان بازی کردن هر بازی اندرویدی رو نمیده بلکه این شرکت به طور دستی بازی های جدید به این سرویس رو اضافه میکنه. در هر حال حاضر فقط 14 بازی در این سرویس موجوده ولی بازی های جدید به طور هفتگی به اون اضافه میشن.

برای استفاده از نسخه آزمایشی این سرویس فقط کافی هست وارد سایت x.bluestacks.com روی مرورگر موبایل یا کامپیوترتون بشین و با حساب گوگلتون وارد بشین و یکی از بازی هارو انتخاب کنین تا در مرورگرتون اجرا بشه و امکان بازی کردن داشته باشین.

 

این سرویس در حال حاضر رایگان هست و از طریق تبلیغات پول درمیاره ولی در آینده اشتراک پولی هم به اون اضافه خواهد شد. پردازش بازی ها هم در سرورهای BlueStacks انجام میشه ولی این شرکت برای کاهش هزینه های سرورهاش بخشی از پردازش رو هم در دستگاه کاربر انجام میده

راستی تا یادم نرفته بگم برای استفاده از این سایت حتما باید فیلترشکن‎تون رو روشن کنین
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rLQp
نظرتان را بنویسید