شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400

شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 که شامل شرایط اختصاصی و شرایط عمومی بوده در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری بهداشت اعلام می شود . این شرایط شامل وضعیت نظام وظیفه آقایان ، داوطلبان مشمول طرح نیروی انسانی ، تاریخ فارغ التحصیلی و شرایط محرومیت از این آزمون است .




ثبت نام دکتری وزارت بهداشت معمولا از بهمن ماه شروع شده و برای آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام در یکی از رشته های علوم پزشکی ( داروسازی ، دندانپزشکی ، مواد دندانی و ... ) هستند ، امکان پذیر می باشد . هر یک از داوطلبان شرکت در این آزمون می بایست واجد شرایط معینی باشند تا بتوانند در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 شرکت کنند .

نکات مهمی در ارتباط با شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 در دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 ذکر شده که در ادامه این مطلب آن را بیان می کنیم . این شرایط شامل مدارک مورد پذیرش رشته های امتحانی مختلف ، وضعیت نظام وظیفه آقایان ، شرایط داوطلبان مشمول طرح نیروی انسانی ، مدرک زبان مورد نیاز و ... می باشد که به طور خلاصه به آن پرداخته ایم .



شرایط عمومی ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400
داوطلبانی مجاز به شركت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 هستند كه دارای شرایط عمومی زیر در تمام مراحل تحصیلی باشند :


1. برخورداری از سلامت و توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر
2. واجد كلیه شرایط عمومی متداول در آزمون های مختلف كشور
3. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی
4. پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران
5. عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروه های محارب و ملحد و هواداری از آن ها
6. نداشتن سوء پیشینه كیفری
7. عدم اشتهار به فساد اخلاقی

بیشتر بخوانید : ثبت نام دکتری وزارت بهداشت





شرایط اختصاصی ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400
شرایط اختصاصی برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 در رشته های علوم پایه پزشکی ، بهداشت و تخصصی ، داروسازی و دندانپزشکی به شرح زیر است : (این اطلاعات از دفترچه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت سال گذشته استخراج شده و پس از انتشار دفترچه 1400 به روز رسانی می شود ) .

1. افرادی که شاغل به تحصیل نیستند باید مدرک کارشناسی ارشد یا دكتری حرفه ای ( پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، دامپزشکی و علوم آزمایشگاهی ) مرتبط با رشته ثبت نامی داشته باشند . همچنین آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل نشده اند ، باید گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ 31 شهریور 1400 را ارائه نمایند و در صورتی که داوطلب نتواند تا تاریخ گفته شده فارغ التحصیل شود و قبول نهایی اعلام شود ، از آزمون سال بعد محروم می شود .

2. داوطلب در دوره دکتری تخصصی وزارت علوم و یا دستیاری تخصصی در كلیه موسسات آموزشی و تحقیقاتی كشور مشغول به تحصیل نباشد .

3. دانشجویان نیمسال آخر می بایست تا تاریخ 1400/6/31 فارغ التحصیل شوند . در غیر این صورت پس از اعلام نتایج ، پذیرش آن ها لغو و از آزمون سال آینده محروم خواهند شد .

4. داوطلبان آقا باید وضعیت نظام وظیفه خود را تا زمان قبولی نهایی و در حین ثبت نام در دانشگاه پذیرفته شده ، مشخص کنند .

5. داوطلبان می توانند قبل از شروع و یا پایان طرح نیروی انسانی در کنکور دکتری علوم پزشکی 1400 شركت كنند و در صورتی كه در حین انجام طرح نیروی انسانی در آزمون قبول شوند ، امکان ترخیص برای ادامه تحصیل فراهم خواهد شد .

حتما بخوانید: ثبت نام طرح نیروی انسانی دکتری وزارت بهداشت









برای اطلاع از متن کامل شرایط اختصاصی ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400 و زمان برگزاری آزمون دکتری ، توصیه می شود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 را مطالعه فرمائید و در صورت وجود ابهام در هر قسمت با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .

کارشناسان این مرکز از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات شما در این زمینه خواهند بود . برای اطلاع از رویدادهای آزمون دکتری علوم پزشکی 1400 و اخبارهای پیرامون این رخداد تحصیلی مهم به صورت دست اول و کاملا معتبر ، می توانید عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .

در ادامه بخوانید : دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت









سوالات متداول


1-  شرایط وضعیت خدمت سربازی داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت چیست ؟
 شرایط وضعیت خدمت سربازی داوطلبان آقای دکتری وزارت بهداشت در دفترچه ثبت نام این آزمون ذکر می شود که محض انتشار این دفترچه این مطلب به روز رسانی می شود .




2-  آیا داوطلبان دکتری وزارت بهداشت می توانند در دو رشته متفاوت آزمون دهند ؟
 بله . داوطلبان می توانند در دو رشته متفاوت در آزمون دکتری وزارت بهداشت شرکت کنند که شرایط آن در متن توضیح داده شده است .




3-  چه افرادی از شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 1400 محروم هستند ؟
 دانشجویان سال آخر که تا پایان شهریور 1400 فارع التحصیل نشوند و پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه آزمون سال پیش از شرکت در آزمون وزارت بهداشت سال جاری محروم میش وند .

منبع : شرایط ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jlYz
نظرتان را بنویسید