ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانشگاه کردستان از طریق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری برای سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تا 10 اردیبهشت دانشجو می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه کردستان در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی و در اجرای ابلاغیه وزارت علوم تحقیقات و فناوری به شماره ۶۷۲۷۲/۲۱ مورخ ۱۸/۴/۱۳۹۳ (آئین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر) و اصلاحیه شماره ۲۳۷۲۰۰/۲۱ مورخ ۱۶/۱۲/۱۳۹۳ از بین برگزیدگان علمی واجد شرایط دانشگاه کردستان و سایر دانشگاه‌ها در دوره دکتری تخصصی فقط برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجو می‌پذیرد.

 

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان

 

۱۔ دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با رشته مورد تقاضا و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از یکی از دانشگاه‌های داخل کشور

۲- دارا بودن میانگین کل ۱۶ یا بالاتر در مقطع کارشناسی (با میانگین همتراز شده از دوره‌های مذکور طبق دستورالعمل مصوب شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه)

 ۳- دارا بودن میانگین کل ۱۷ یا بالاتر بدون احتساب نمره پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد

تبصره ۱: دانش‌آموختگان یا دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد با کسب میانگین حداقل 16/66 از احتساب میانگین معدل دوره کارشناسی با ضریب ۱ (به شرط کمتر نبودن معدل دوره کارشناسی از ۱۴) و کارشناسی ارشد با ضریب ۲ می‌توانند در فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری شرکت نمایند. بدیهی است اولویت پذیرش با افرادی است که شرایط بند ۲ و ۳ را دارا می‌باشند.

4- بیش از دو سال از تاریخ فراغت از تحصیل دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نگذشته باشد. لذا داوطلبانی که تا تاریخ 99/6/31 و قبل از آن فارغ‌التحصیل شده باشند، مجاز به شرکت در این فراخوان نمی‌باشند.

5- قبولی در مصاحبه گروه مربوطه

6- متقاضی باید تا تاریخ 1401/6/31 دانش‌آموخته شود.

7- کسب حداقل ۷ امتیاز از ردیف ۱ جدول شماره ۱ آیین نامه (نحوه محاسبه امتیارات پژوهشی)

تبصره ۲: پذیرش افراد مشمول این آیین‌نامه، در همان رشته تحصیلی یا رشته‌های تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد متقاضی، به تشخیص گروه آموزشی و تأیید شورای آموزشی دانشگاه امکان‌پذیر است.

تبصره ۳: لازم به ذکر است از دانش‌آموختگان دانشگاه‌های غیر دولتی، پیام نور، غیرانتفاعی، آزاداسلامی، جامع علمی کاربردی، مجازی، فرهنگیان، پردیس‌های بین‌الملل (خودگردان) پذیرش بدون آزمون به عمل نمی‌آید. لذا متقاضیان و دانشجویان دانشگاه‌های مذکور از ارسال مدارک جدا خودداری نمایند.

 

ثبت نام از 13 اسفند تا 10 اردیبهشت 1401

 

 

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان

 

* فرم‌های تکمیل شده تقاضا ( فرم‌های 1،2،3) به طور دقیق و خوانا

* گواهی تایید چاپ پذیرش قطعی مقالات علمی پژوهشی متقاضی (فرم شماره ۴)

* مستندات مربوط به بند ۱-۴ جدول شماره یک شرایط و ضوابط پذیرش اختصاصی پذیرش

* یک نسخه تصویر شناسنامه و کارت ملی

* یک قطعه عکس که مشخصات داوطلب در آن پشت نویسی شده باشد (الصاق بر روی فرم تقاضانامه)

*تصویر مدرک نمایانگر وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان ذکور

* تصویر گواهینامه و ریز نمرات در دوره کارشناسی ارشد که نمره پایان‌نامه حتما در آن درج شده باشد. معدل دوره کارشناسی ارشد بدون احتساب نمره پایان‌نامه و ذکر نمره پایان‌نامه ( در صورت دفاع) باید ارائه شود.

* تصویر گواهینامه و ریزنمرات در دوره کارشناسی

* معرفی‌نامه از دبیرخانه المپیاد دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد (برای دانشجویان المپیادی)

* معرفی‌نامه از دبیرخانه جشنواره‌های معتبر علمی خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا ( برای برگزیدگان جشنواره ها در مقطع کارشناسی ارشد)

* تصویر کامل کلیه مقالات علمی ترویجی، علمی پژوهشی، ISI و ISC که منتشر شده باشد. در صورت انتشار مقاله، تصویر جلد مجله حتما ضمیمه شود)

* تصویر کلیه مقالات ارائه شده در کنفرانس‌ها، کلید تألیفات، کتب و فعالیت‌های پژوهشی داوطلب

* گواهی پذیرش چاپ مقاله برای آن دسته از مقالاتی که در زمان تقاضا به چاپ نرسیده باشند (نسخه کامل مقاله نیز ضمیمه شود).

* گواهی اعتبار درجه علمی – ترویجی، علمی – پژوهشی، ISI ،ISC، مجلات داخلی و خارجی که مقالات متقاضی در آن چاپ شده و یا خواهد شد.

  • متقاضیانی که پس از بررسی پرونده، جهت مصاحبه دعوت خواهند شد بایستی همانند داوطلبان شرکت کننده در کنکور و معرفی شده از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور جهت مصاحبه، هزینه تعیین شده را به شماره حسابی که اعلام خواهد شد واریز نموده و یک نسخه از فیش واریزی را هنگام مراجعه جهت مصاحبه ارایه نمایند.



منبع : ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه کردستان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qOE7
نظرتان را بنویسید