ثبت نام مدارس صنعتی تهران

ثبت نام مدارس صنعتی تهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

در این مقاله به برسی  ثبت نام مدارس صنعتی تهران می پردازیم. برای شناخت این مدارس و ویژگی های آنها، همچنین اگر متقاضی ثبت نام در این مدارس هستید، این مقاله حتما به دردتان خواهد خورد.

مدارس صنعتی در واقع، هنرستان های فنی و حرفه ایی هستند که رشته های حوزه صنعت را آموزش می دهند.

معرفی مدارس صنعتی تهران

مدارس صنعتی تهران، تنها شامل یک هنرستان ماندگار، به نام هنرستان شهید بهشتی است. که در منطقه 12 تهران واقع شده است. این هنرستان صنعتی تهران در سال 1286 با همکاری دولت آلمان، توسط موسسه همکاری های فرهنگی ایران و آلمان که امروزه آن را به نام موسسه گوته می شناسیم، راه اندازی شد.

هنرستان ماندگار صنعتی  تهران ابتدا با نام هنرستان ایران و آلمان شروع به کار کرد. سپس به نام های هنرستان صنعتی تهران و هنرستان شهید بهشتی تغییر عنوان داد. این مدرسه صنعتی تهران یا هنرستان صنعتی تهران در خیابان 30 تیر فعلی در منطقه 12 تهران قرار دارد. این هنرستان تنها یک شعبه برای دانش آموزان پسر دارد.

همانطور که اشاره شد، هنرستان صنعتی تهران از مراکز آموزشی ماندگار است. به این معنا که قدمت بنای آن نزدیک به 100 سال بوده ولی  همچنان از استحکام کافی برای برگزاری کلاس های و برقراری محیط آموزشی، برخمر دار است.

هنرستان ماندگار صنعتی تهران که جز مدارس صنعتی تهران قرار می گیرد، یک مدرسه هیئت امنایی است که از سطح آموزشی و فضای آموزشی بسیار خوبی برخوردار است.

زمان ثبت نام مدارس صنعتی تهران

زمان ثبت نام مدارس صنعتی تهران در ادامه آورده شده است. هنرستان صنعتی شهید بهشتی که تنها مدرسه ی صنعتی در تهران است، برای ثبت نام دانش آموزان خود، بازه ی مشخص را تعریف می کند، تا دانش آموزان در زمان مقرر شده نسبت به ثبت نام در این مدرسه، اقدام کنند.

برای انجام ثبت نام در مدرسه صنعتی تهران نیازی به شرکت در آزمون ورودی ندارید. اما لازم است حتما پیش ثبت نام را در سایت هنرستان شهید بهشتی، به نشانی honarestantehran.ir ، انجام دهید.

ثبت نام مدرسه صنعتی تهران برای سال 1401 - 1402 هم اکنون در این مدرسه آغاز شده است. چرا که نتایج هدایت تحصیلی اعلام شده است. این بازه ثبت نامی معمولا تا اواخر تر ماه ادامه خواهد داشت. اما با توجه به متقاضی بالای این هنرستان و ظرفیت محدود آن، به سرعت ظرفیت مدرسه تکمیل خواهد شد.

برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص زمان ثبت نام در مدرسه صنعتی تهران، با شماره 9099071613 تماس بگیرید. کارشناسان ما در مشاورگروپ آماده پاسخ گویی به شما هستند.

نحوه ی ثبت نام مدارس صنعتی تهران

نحوه ی ثبت نام در مدارس ماندگار صنعتی تهران در ادامه آورده شده است. برای ثبت نام مدرسه ی صنعتی تهران با نام هنرستان صنعتی شهید بهشتی، لازم است، ابتدا پیش ثبت نام اینترنتی را انجام داده و پس از اعلام زمان ثبت نام به مدرسه صنعتی شهید بهشتی، همراه با مدارک لازم مراجعه کنید.

در صورتی که شرایط تحصیل در یک مدرسه ی صنعتی یا هنرستان را دارید می توانید در زمان اعلام شده از سوی مدرسه، ثبت نام خود را قطعی کنید.

کارشناسان ما در مشاورگروپ آماده اند تا به تمامی سوالات شما در زمینه نحوه ثبت نام در مدارس صنعتی تهران هستند. در صورتی که هرگونه سوالی در این زمینه دارید، با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

هنرستان ماندگار
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9qJ3
نظرتان را بنویسید