چاپ لیبل لوازم ارایشی چگونه صورت می گیرد؟

چاپ لیبل لوازم ارایشی چگونه صورت می گیرد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

در صنعت لوازم آرایشی، ظاهر مهم است. فشار زیادی برای بسته بندی محصول وجود دارد تا نتایج نهایی را به تصویر بکشد – حتی هنگام کار با سطوح کوچک. اما در حالی که تلاش می شود چشم مصرف کننده را به خود جلب کند، هنوز مقرراتی وجود دارد که محصولات باید از آنها پیروی کنند. بنابراین چگونه می توانید برچسب های لوازم آرایشی سفارشی خود را جذاب و موثر کنید؟ با چاپ لیبل لوازم آرایشی که اصول آن رعایت شده باشد.

 

اولین چیزها، اول: الزامات محصول

صرف نظر از خط تولید خود، باید از الزامات صنعت برای طراحی لوگو اختصاصی و چاپ لیبل لوازم آرایشی آگاه باشید. رایج ترین قوانین و مقررات برای برچسب گذاری در صنعت آرایشی و بهداشتی چیست؟طبق قانون غذا، دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی، عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی که تقلب یا نام تجاری نامناسب دارند و همچنین در تجارت ممنوع است. مقررات برای هر محصولی  که برای پاکسازی، زیباسازی، ارتقای جذابیت یا تغییر ظاهر در بدن انسان در نظر گرفته شده است، الزامی است. چاپ لیبل لوازم آرایشی نامناسب در نظر گرفته می شود اگر:برچسب زدن نادرست یا گمراه کننده است

 

برچسب نام و آدرس سازنده، بسته‌بندی یا توزیع‌کننده یا مقدار خالص محتویات را ذکر نمی‌کند.اطلاعات مورد نیاز به صورت برجسته و واضح بیان نشده است و از این نظر که مصرف کنندگان در شرایط عرفی خرید و استفاده از ظرف یا پر کردن آن توسط مصرف کنندگان خوانده و درک می کنند گمراه کننده است.

در چاپ لیبل لوازم آرایشی،چاپ داخلی گزینه بسیار مقرون به صرفه تری را در مقایسه با چاپ خارجی ارائه می دهد. با چاپ در محل خود، شما توانایی تولید برچسب های بزرگ یا کوتاه در صورت نیاز با تاریخ انقضا، لیست مواد تشکیل دهنده، هشدارهای آلرژن، بارکد، گواهی های ارگانیک و طبیعی را دارید.

مطمئن شوید که محصولات شما آنچه را که نیاز هست را دارند

علاوه بر الزامات قانونی، قرار گرفتن در معرض محیطی می تواند نیاز بیشتری به دوام داشته باشد.

اگر لوسیون، شستشوی بدن یا پاک‌کننده‌های صورت ارائه می‌دهید، ممکن است بخواهید چاپگری را در نظر بگیرید که لیبل  مقاوم در برابر آب را به کار می‌برد. این به محافظت از لیبل های  شما در برابر محو شدن یا پوسته شدن کمک می کند. استفاده از این لیبل های  مقاوم محصولات شما را به سطح دیگری از حرفه ای بودن می رساند. با رعایت استانداردهای جهانی  و نیازهای محصول، لوازم آرایشی شما عملکرد موثری خواهند داشت.

 

 

در قفسه ها متمایز شوید!ظاهر در این صنعت مهم است.

سازندگان لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی فقط به چاپ لیبل لوازم آرایشی زیادی نیاز ندارند – آنها به لیبل های مختلف زیادی نیاز دارند. یک لوسیون بدن به تنهایی می تواند در ده ها رایحه مختلف، مجموعه ای از بطری ها، وان ها و غیره موجود باشد. بسته بندی محصول شما چیزی است که شما را از رقبا متمایز می کند. آنچه در قفسه ها جلب توجه می کند می تواند تفاوت بین خرید برند شما نسبت به رقبا باشد.اگر به دنبال راهی مقرون به صرفه برای بهبود طرح های این محصول و یا جز طراحی هدیه تبلیغاتی خود هستید، چاپگر لیبل داخلی بهترین راه حل است. به عنوان مثال، نه تنها چاپ لیبل های لوازم آرایشی در کشور باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود، بلکه برای دوره های کوتاه محصولات فصلی، رایحه ها، اندازه ها و فرمولاسیون های جدید – به خصوص زمانی که نوبت به فرآیند طراحی می رسد، عالی است.استفاده از چاپگر لیبل به شما این امکان را می دهد که برچسب خود را از ابتدا تا انتها کنترل کنید – مطمئن شوید که محصول شما را همانطور که تصور می کنید به نمایش می گذارد.

 

 

چسب ها و تکمیل کننده ها برای لیبل های لوازم آرایشی

این کالا در چسب‌های دائمی، دائمی یا قابل جابجایی موجود هستند و می‌توان آن‌ها را روی کاغذهای خود چسب، وینیل ضد آب سفید یا شفاف یا وینیل ضد آب طلایی یا نقره‌ای متالیک با روکش‌های براق و مات چاپ کرد. لمینت محافظ براق یا مات نیز موجود است. معمولا لیبل های چسبنده لوازم آرایشی  به صورت دیجیتالی چاپ می شوند.

 

موارد استفاده از لیبل لوازم آرایشی و بهداشتی

این کالا برای برندسازی حرفه‌ای برای محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از ناخن و آرایش شما عالی هستند. موارد استفاده می تواند از یک برچسب کاغذی چسبنده ساده برای چسباندن لوله بالم لب تا یک برچسب وینیل ضدآب چند لایه برای قرار دادن بطری شامپو متفاوت باشد. برخی از کاربردهای لیبل لوازم آرایشی عبارتند از:

 

برق لب

شامپو و نرم کننده

محصولات یک ظاهر طراحی شده

آرایش

لاک ناخن

مراقبت شخصی

بالم لب

مراقبت از پوست

سوالات متداول لیبل های  لوازم آرایشی و بهداشتی

 

 

لیبل های  لوازم آرایشی چیست؟

اصطلاح لیبل لوازم آرایشی به برچسب هایی اطلاق می شود که برای مراقبت شخصی، آرایش و برچسب گذاری لوازم آرایشی استفاده می شود. برای محصولاتی مانند شامپو، برق لب، ریمل، ژل دوش، کرم دست، ضد آفتاب و هزاران محصول دیگر.

 

آیا لیبل لوازم آرایشی باید ضد آب باشد؟

این بستگی به محصول، موارد استفاده و مواد تشکیل دهنده آن دارد. محصولی که برای نگهداری در محیط مرطوب مانند شامپو یا نرم کننده مو طراحی شده است از برچسب و طراحی پوستر تبلیغاتی ضد آب بهره مند می شود. همچنین، برخی از محصولات دارای سطح بالایی از حلال های آلی مانند سرم مو هستند، بنابراین ممکن است با برچسب های چند لایه محافظت کمی داشته باشند.

 

لیبل های لوازم آرایشی از چه چیزی ساخته شده اند؟

لیبل های  کاغذی در بسیاری از موارد کاملاً کافی هستند، اما گاهی اوقات یک لیبل به دلیل شرایطی که محصول در آن استفاده می‌شود یا فرار بودن مواد تشکیل دهنده، نیاز به استحکام بیشتری دارد. به عنوان مثال، اگر محصول شما حاوی الکل، پاک کننده ها یا روغن های ضروری است، لیبل آرایشی شما باید دارای یک لایه محافظ محافظ باشد تا از طرح چاپ شده در برابر سایش محافظت کند و عمر لیبل شما را طولانی تر کند.

 

چه چیزی باید روی لیبل لوازم آرایشی باشد؟

از آنجایی که بسیاری از لوازم آرایشی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در تماس طولانی با پوست باشند و برخی از آن‌ها روی نواحی حساس مانند دهان یا چشم‌ها اعمال می‌شوند، تعدادی الزامات برچسب‌گذاری وجود دارد که باید به فهرست مواد تشکیل دهنده مانند آن‌ها رعایت شود. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای برچسب زدن لوازم آرایشی ما مراجعه کنید.

لینک مرجع https://jopenza.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ABj7
نظرتان را بنویسید