چرا گیتار یاماها در میان نوازندگان محبوب است؟

 چرا گیتار یاماها در میان نوازندگان محبوب است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mahsa

یاماها در طول سال های گذشته با ارتقای کیفیت انواع گیتار، توانسته سهم بازار خوبی در میان برندهای دیگر برای خود ایجاد کند. انواع گیتار تولید شرکت یاماها، مناسب برای نوازندگان سطح های مبتدی تا حرفه ای بوده و با تنوع گسترده ای از قیمت گیتار برای هر میزان بودجه ارائه می شود. یاماها با بیش از پنجاه سال سابقه درخشان در تولید انواع گیتار و لوازم جانبی، همچنان پیشرو در تولید انواع گیتار با کیفیت عالی و قیمت های مناسب می باشد. تنوع گسترده ای از انواع گیتار یاماها مناسب برای سطح های مهارتی مبتدی تا حرفه ای، از گیتارهای آکوستیک در سطح مبتدی مانند مدل FG830 گرفته تا گیتارهای قدرتمند سری L LL6، با قیمت های بسیار مناسب تولید و عرضه شده است که به خوبی توانسته رضایت نوازندگاه مبتدی تا حرفه ای را جلب نماید. پس جای تعجب نیست که نوازندگان معروفی همچون ادوین مک کین، طرفدار پر و پا قرص گیتار یاماها است.

چه ویژگی هایی در انواع گیتار یاماها وجود دارد که آن را منحصر به فرد کرده است؟

سه عامل اساسی در انواع مختلف گیتار یاماها، باعث افزایش محبوبیت آن شده است که عبارتند از؛

کیفیت ساخت و پرداخت

میزان بالایی از دقت، مهارت و ظرافت در تولید گیتارهای یاماها بکار می رود. میزان منابع بکار رفته برای تحقیقات و توسعه در یاماها، بسیار گسترده تر از شرکت های دیگر تولید کننده گیتار در دنیا است. متخصصان و مهندسان زبده این شرکت، بر فرایند تولید گیتار نظارت دقیق دارند و تمامی موارد گزارش شده را پیگیری کرده و به رفع آن می پردازند. یاماها برای تولید انواع مختلف گیتار، نهایت دقت و دانش را در انتخاب چوب مناسب و مرغوب، بکار می برد. همچنین از دانش و تجربه متخصصانی با بیش از 50 سال تجربه، در فرایند تولید و پرداخت گیتار استفاده می شود که مهارت بالایی در پرداخت جزئیات ساز دارند. این متخصصان توجه دقیقی به اجزا و قطعات ساز داشته و به خوبی به رفع مشکلات و نواقص آن می پردازند.

استفاده از فناوری های مدرن

شرکت یاماها به خوبی توانسته با استفاده از فناوری های مدرن در جهت ارتقای سطح کیفیت انواع گیتار گام موثری بردارد. در بسیاری از گیتارهای یاماها، فناوری تقویت رزونانس آکوستیک بکاررفته است. این فناوری نوآورانه، در جهت تغییر خواص مولکولی چوب مورد استفاده در گیتار عمل می کند تا از نظر آکوستیک آن را به حد ایده آل برساند، در نتیجه گیتار صدای پخته و غنی تری خواهد داشت. از دیگر فناوری های منحصر به فرد در تولید گیتار یاماها، فناوری IRA است. فناوری IRA ، پس از پایان مونتاژ نهایی گیتار اعمال می شد تا از استحکام در مونتاژ و اتصال تمام اجزای گیتار اطمینان حاصل شود و بهترین کیفیت صدا را ایجاد کند.

کیفیت صدا

در فرایند تولید گیتار یاماها، در فناوری های بکاررفته، الگوهای مهاربندی، جنس چوب و مواد بکاررفته، اجزا و اتصال آن ها نهایت دقت به عمل می آید تا یک گیتار با کیفیت عالی ساخته شود. این میزان از دقت و مهارت در تولید گیتار یاماها باعث شده است که محبوبیت زیادی در میان نوازندگان داشته باشد. هر سری از مدل های مختلف گیتار یاماها، الگوی مهاربندی متفاوت و خاص خود را دارد، بنابراین برای هر سبک موسیقی، گیتار مخصوص به خود ساخته می شود. ترکیب فناوری های مدرن با دانش و تجربه متخصصان شرکت یاماها، منجر به تولید انواع گیتار با کیفیت عالی و صدای منحصر به فرد شده است. کیفیت ساخت عالی و قیمت های مقرون به صرفه انواع گیتار یاماها باعث شده تا برای شروع یادگیری موسیقی، گزینه مناسبی برای مبتدیان باشد.

طیف گسترده قیمتی

مدل های مختلف گیتار یاماها در طیف گسترده ای از قیمت ارائه شده است که متناسب با هر میزان بودجه ای می باشد. آنچه برای بسیاری از خریداران رضایت بخش است، کیفیت بالای مدل هایی است که در طیف قیمتی ارزان ارائه شده اند. این گیتارها، علاوه بر خوش ساخت بودن، صدای بسیار خوب و بی عیب و نقصی دارند. بطور کلی می توان گفت گیتار های یاماها، در مقایسه با برندهای ایالات متحده و اروپا، کیفیتی برابر یا در برخی مدل ها برتر داشته ولی با قیمت های بسیار مناسب ارائه می شوند. بنابراین با خرید گیتار یاماها ، کیفیتی بیش از هزینه پرداختی، دریافت خواهید کرد.

 

 

لینک مرجع https://saazland.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lA6M
نظرتان را بنویسید