درباره دانشگاه بدون کنکور بیشتر بدانید

درباره دانشگاه بدون کنکور بیشتر بدانید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

پیگیری زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
بیش از 80 درصد رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه آزاد به جزء رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی ، بدون کنکور هستند و داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در رشته های بدون آزمون این دانشگاه هستند ، در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه فرصت دارند که برای نام نویسی خود اقدام نمایند.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام دانشگاه دی ماه 1403 - راهنمای ثبت نام بدون کنکور و با کنکور دی ماه
به اطلاع داوطلبانی که در خصوص زمان دقیق ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیگیری می کنند می رسانیم که زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام رشته های بدون کنکور نیمسال اول تحصیلی تقریبا از اواخر مرداد ماه است و تا اوایل مهر ماه نیز ادامه دار می باشد.
همچنین برای ثبت نام رشته های بدون کنکور نیمسال دوم تحصیلی به متقاضیان از اوایل دی ماه فرصت داده می شود که یا به صورت اینترنتی و از طریق سایت azmoon.org و یا به صورت حضوری و با مراجعه به دانشگاه ، ثبت نام خود را انجام دهند.
مرتبط بخوانید : تاییدیه تحصیلی – تاییدیه تحصیلی چیست و چگونه دریافت کنیم؟

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد
معمولا ثبت نام ترم اول دانشگاه ازاد از طریق سایت azmoon.org انجام می گیرد و داوطلبان باید پس از تهیه کارت اعتباری و واریز هزینه در این سامانه ، کد رشته محل های مورد تقاضای خود را در سامانه به ثبت برسانند. در پایان مراحل ثبت نام به داوطلبان کد پیگیری ارائه داده می شود که با استفاده از آن می توانند پیگیر ثبت نام و اعلام نتایج باشند.
پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد با کد رهگیری
پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد

داوطلبانی که ثبت نام دانشگاه آزاد را در سایت azmoon.org انجام می دهند ، پس از تکمیل فرم تقاضا نامه ثبت نام و طی تمام مراحل و تایید نهایی ، در پایان ثبت نام به آنها کد پیگیری ارائه می شود که به معنای موفقیت آمیز بودن ثبت نام است. در صورتی که مراحل ثبت نام را تکمیل کردید اما کد پیگیری توسط سامانه به شما ارائه نشد ، لازم است که تمام مراحل را مجدد تکرار کنید تا اطلاعات شما در سامانه ذخیره شود و حتما کد رهگیری را دریافت نمایید.

احتمالا این را هم بپسندید  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 - ثبت نام سریع
بدون کد رهگیری امکان پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد و مشاهده نتایج وجود ندارد و تنها با استفاده از این کد می توان از طریق سایت azmoon.org نتایح را دریافت کرد. زمان اعلام نتایج رشته های بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد حداکثر یک ماه پس از زمان ثبت نام است و نتایج نیز از طریق سامانه مذکور اعلام می شوند.
داوطلبان باید پس از اطلاعیه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی ، به سایت azmoon.org مراجعه نمایند و با درج اطلاعات خود همچون کد ملی ، شماره شناسنامه و همچنین کد رهگیری ، نتایج را دریافت نمایند.
مرتبط بخوانید : کد رشته های دانشگاه آزاد

پاسخ به سوالات پر تکرار
سامانه پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد کدام سامانه است ؟
سامانه azmoon.org ، سامانه اصلی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی است و تمام اطلاعیه های ثبت نام و اعلام نتایج از طریق این سامانه قابل پیگیری می باشد.
برای پیگیری ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد باید به کدام سامانه مراجعه کنیم ؟
داوطلبانی که متقاضی ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد هستند ، باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند و پیگیر ثبت نام خود باشند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rKNK
نظرتان را بنویسید