تعمیرات اسکنر کانن - تعمیرات canon - نمایندگی کانن

ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
KaMyar Gerami
نمایندگی تعمیرات اسکنر کانن با راهکارهای نوین علمی در نمایندگی مجاز کانن انجام میگردد. اسکنر یا پویشگر وسیله‌ ای است برای تصویربرداری از سندی کاغذی. پویشگرها دستگاههایی برای ورود عکس یا متن به رایانه میباشند. شرکتهای تولیدکننده پویشگر همان کمپانیهای تولیدکننده چاپگرها هستند.

اسکنرها شمایلی مانند دستگاه فتوکپی دارند. در محفظه ‌ای که در آن کاغذ قرار میگیرد تصویر یا متن مورد نظر در رایانه وارد میشود. در پشت پویشگر دو خروجی وجود دارد . به یکی از آنها از طرف رایانه فیشی متصل میشود. به دیگری فیشی از طرف چاپگر متصل میشود. رنگ فیش خروجی اسکنر آبی است. تعمیرات اسکنر کانن از طریق دو آپشن سرویس در مرکز و سرویس در محل صورت میگیرد. چنانچه کاربران مایل به استفاده از آپشن سرویس در مرکز باشند باید به واحد مرتبط با دستگاه مراجعه کنند.

مدیریت این مرکز با اعزام کارشناس خبره به همراه تجهیزات مدرن به محل شما اقدام به رفع ایراد پیش آمده در دستگاه میکند ( سرویس در محل ). به این ترتیب قصد داریم در وقت و هزینه تان صرفه جویی نماییم . علاوه بر این امکان نظارت بر عملکرد تکنسین نیز برایتان فراهم میگردد. تعمیرات اسکنر کانن با کمترین قیمت و کیفیتی منحصربفرد در نمایندگی مجاز کانن صورت میگیرد.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wr0z
نظرتان را بنویسید