کاور کفش چیست ؟

کاور کفش چیست ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

 

یکی از مهم ترین مشکلاتی که در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها و اتاق های تمیز وجود دارد، ورود آلودگی و گرد و غبار به درون این اتاق ها می باشد که از اصلی ترین راه های نفوذ میکروب به این اماکن از طریق کفش می باشد.  بسیاری از تولید کنندگان از جمله شرکت بهنام طب برای رفع این مشکل کاروهای کفش را تولید کرده و در دسترس عموم قرار می دهد. برای وارد شدن به اتاق جراحی و مرکز های حساس درمانی مانند بخش آ سی یو و سی سی یو برای این که از نفوذ و انتقال آلودگی و ویروس جلوگیری شود، باید افراد از کاور کفش برای ورد به این اماکن استفاده کنند.

با استفاده از کاور کفش می توان وارد اتاق های حساس و تمیز شد بدون این که نگرانی بابت انتقال ویروس وجود داشته باشد. رنگ اصلی این کاور ها آبی می باشد ولی اگر مصرف کننده بخواهد در حجم بالا سفارش تولید بدهد به رنگ های دیگر نیز تولید خواهند شد. نام دیگر این کاورها نایلون کش دار است.

کاور کفش یکی از وسایل یکبار مصرف پزشکی (ماسک، خرید کلاه آکاردئونی و…)بوده که بسیار پر مصرف می باشد. در ادامه به ویژگی های این کاور ها می پردازیم.

کاور کفش, کاور کفش بیمارستانی

نایلون کش دار چه خصوصیاتی دارد ؟

این کاور ها نسبت به کاورهای دستگاهی ارزان قیمت تر هستند و در جعبه های متناسب به نحوی بسته بندی می شوند که بوسیله ی پرفراژ از همدیگر به راحتی جدا شوند و به طور پیوسته در داخل بسته بندی کنار هم قرار بگیرند. استفاده از پرفراز از شلختگی و از هم پاشیدگی کاور ها جلوگیری می شود. اگر مصرف کننده بخواهد در حجم بالا سفارش دهد می توان کاور کفش را به صورت جدا از هم ساخت.

این نایلون های کش دار دارای رنگ های متعددی می باشند که بسته به سلیقه مصرف کننده تولید می شوند. در اطراف این نایلون کش دار ها از کش های پارچه ای به همراه دوخت استفاده می شود تا دوام و مقاومت بیشتری داشته باشند. اندازه و سایز این کاور ها بسیار مناسب است به همین دلیل می توان از آن برای کفش های پاشنه دار نیز استفاده کرد.

کاور کفش قابیلت بازیافت دارد و به آسانی از کفش جدا می شود و استفاده از آن راحت است. جنس این محصول از نایلون سی پی ای و اسپان باند بوده و از پلاستیک پی ای به وجود آمده است و دارای ضخامتی برابر با چهار میکرون دارد. گرماژاین کفش کاور ها حدودا بین دو تا سه و نیم بوده و بسیار آسان و سبک وزن می باشد.

کاور کفش بیمارستانی برای چه افرادی کاربرد دارد ؟

افرادی که می خواهند برای ساعت های زیاد از این محصول استفاده کنند به راحتی و بدون نگرانی از پارگی کاور( مخصوصا در محیط هایی که سرامیکی و سنگی نیست) می توانند از آن استفاده کنند. این نایلون کش دار ها هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند چون قابلیت بازیافت دارند. شرکت بهنام طب این کاورها را در کیفیت بالا و مستحکم تولید می کند و در هنگام تولید از دستگاه توماتیک استفاده می کند تا دور تا دور این کاور ها را بدوزد.

نحوه ی استفاده  و مزایای استفاده از کاورکفش ها

شرکت بهنام طب با توجه با سابقه درخشان خود به ساخت کاور کفش ها پرداخته است. بسته بندی این نایلون کش دار ها در این شرکت بدون دخالت دست انجام می شود که این کار به تمیز بودن آن کمک میکند. این کاور ها به صورت صد جفت و در بسته های دویست عددی به بازار عرضه می شوند که براحتی می توان آن را به صورت آنلاین سفارش داد.

این کاور ها را در رنگ های متنوع تولید می کنند چون مواد اولیه این محصول و مواد خام پلاستیکی رنگ بندی های متنوعی را دارا می باشند. عمده ترین رنگ های موجود در بازار رنگ های سبز و آبی و بی رنگ می باشد ولی شرکت ها امکان تولید این کاور را در رنگ های دیگر نیز فراهم می کنند. نایلون کش دار ها در یک اندازه و سایز تولید می شوند و برای همه ی افراد شامل کودکان و بزرگسالان قابلیت استفاده دارند.

به این دلیل که این محصول انعطاف پذیر بوده و کشسانی دارد براحتی فیکس پای افراد می شود و قالب کفش را به خود می گیرد و همان طور که گفتیم برای کفش های پاشنه دار هم براحتی قابل استفاده می باشد. این محصول کارآیی زیادی دارد و مقروص به صرفه می باشد در بیمارستان ها از این محصول برای پوشش کفش زیاد استفاده می کنند.

ساخت نایلون کش دار

در هنگام ساخت نایلون کش دار ها ابتدا مواد اولیه را که دارای جنس پلاستیکی هستند را ذوب می کنند تا شکل خمیری به خود بگیرند، سپس با استفاده از تجهیزات تولید خمیرها را به نایلون های سبک وزن و نازک تبدیل می نمایند. در مرحله آخر نایلون ها را برای تبدیل شدن به کاور کفش به دستگاه های مخصوص تولید کننده می بندند.

بعد از ساخت محصول برای استفاده آن را به بازار هدف که می تواند بیمارستان باشد یا مهد کودک یا حتی مکان های گردشگری مثل موزه و کاخ و… عرضه می کنند تا در دسترس عموم قرار بگیرد.

 تهیه نایلون کش دار ها

شرکت بهنام طب نایلون کش دار ها مانند ماسک سه لایه را در حجم های بالا تولید می کند و نحوه ی تولید به گونه ای است که دارای طراحی ساده بوده وبرای مصرف تنها لازم است ابتدا و انتهای کاور را نگه دارید و آن را باز کنید و بعد از باز شدن کفش خود را درون آن قرار دهید. از این طریق کاور از طریق دوختی که بر روی خود دارد به کفش می چسبد. در صورت تمایل به خرید با همکاران ما در تماس باشید.

لینک مرجع https://www.behnamteb.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LjWj
نظرتان را بنویسید