فیلم تدریس درس اول به نام خدا بسم الله قرآن پایه اول دبستان

فیلم تدریس درس اول به نام خدا بسم الله قرآن پایه اول دبستان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان پایه اول ابتدایی و والدینی که دارای فرزند در حال تحصیل در پایه اول ابتدایی هستند با توجه به تعطیلی آموزش های حضوری مدارس ، می توانند برای یادگیری بهتر فرزندان خود و همچنین آمادگی بیشتر آن ها در امتحانات قرآن اول ابتدایی فیلم های آموزشی مربوط به درس اول قرآن اول ابتدایی را دریافت کرده و مشاهده نمایند .




کتاب قرآن اول ابتدایی شامل مطالب و آموزش هایی است که دانش آموزان کلاس اول را به یادگیری صحیح و درست تلاوت آیات آسمانی قرآن کریم تشویق می نمایید . تمرینات موجود در این کتاب درسی علاوه بر آموزش روخوانی آیات کلمات و لغات نحوه روخوانی درست برخی لغات و کلمات زبان عربی و پیام های قرآنی را به دانش آموزان پایه اول آموزش می دهد .

از طرفی هم درس اول درس قرآن اول ابتدایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، چرا که مطالب ابتدایی و پایه ای مرتبط با فصل های دیگر در این درس آموزش داده می شوند و در صورتی که دانش آموزان این درس را به طور کامل و صحیح یاد نگیرند نمی توانند منظور و مفهموم دروس بعدی را نیز درک کرده و بیاموزند .

با وجود گسترش بیماری کرونا و تعطیلی آموزش های مدارس و مراکز آموزشی یادگیری دروسی مانند درس قرآن از طریق فضای مجازی تا حدودی دشوار و غیر قابل درک است . راه حل ارائه شده از طرف آموزش و پرورش در ایام اخیر برای این مشکل تهیه و تولید فیلم های آموزشی هر فصل از کتب درس قرآن اول ابتدایی می باشد .

با توجه به این که موضوع عنوان شده برای خانواده ها و دانش آموزان بسیار با اهمیت بود و مورد توجه آنان می باشد لذا در ادامه این مقاله جزئیات هر بخش از درس اول قرآن اول ابتدایی را بررسی کرده و فیلم های آموزشی آن ها را نیز در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم .



فیلم کامل درس اول به نام خدا ، بسم الله قرآن پایه اول دبستان
در این قسمت فیلم تدریس تمامی مباحث و موضوعات درس اول قرآن پایه اول دبستان به طور خلاصه و با ارائه مثال های متنوع ، برای دانلود دانش آموزان کلاس اول دبستان قرار داده شده است .






 فیلم درس اول به نام خدا ، بسم الله قرآن پایه اول دبستان​



بیشتر بخوانید: فیلم تدریس پایه اول ابتدایی



فیلم بخش اول درس اول جشن قرآن پایه اول ابتداییی
در این قسمت فیلم تدریس بخش  درس اول قرآن اول دبستان جشن قرآن ، برای دانلود دانش آموزان کلاس اول دبستان قرار داده شده است .






 فیلم بخش اول درس اول جشن قرآن ، قرآن پایه اول دبستان



بیشتر بخوانید: دانلود فیلم آموزشی قرآن اول ابتدایی


فیلم بخش دوم درس اول با هم بخوانیم قرآن پایه اول دبستان
در این قسمت دانش آموزان با تمرینات مربوط به بخش دوم قرآن اول دبستان آشنا شده و می توانند از دانلود فیلم تدریس و آموزش این بخش ، این توضیحات و تمرینات را مشاهده کرده و با آن ها آشنا شوند .






فیلم بخش دوم درس اول با هم بخوانیم  قرآن پایه اول دبستان



فیلم بخش سوم سوره توحید
در بخش سوم درس اول کتاب قرآن پایه اول دانش آموزان با روش روخوانی درست سوره توحید آشنامی شوند که با دانلود فیلم آموزشی زیر می توانید تدریس دروس مربوطه را مشاهده نمایید .






 فیلم بخش سوم سوره توحید قرآن پایه اول دبستان





فیلم بخش چهارم تمرین و فعالیت
دانش آموزان پایه اول دبستان می توانند برای دریافت آموزش های بیشتر مربوط به بخش چهارم درس اول قرآن اول ابتدایی ، پس از دانلود فیلم تدریس آموزش بخش چهارم از این قسمت ، به مشاهده آن پرداخته و فعالیت های این درس را تکمیل نمایند .






 فیلم بخش چهارم تمرین و فعالیت قرآن پایه اول دبستان



فیلم بخش پنجم پیام قرآنی
در این بخش تمام آموزش ها مربوط به بخش پنجم قرآن اول ابتدایی با هدف مرور مباحث برای دانش آموزان کلاس اول ارائه شده است . 






 فیلم بخش پنجم پیام قرآنی ، قرآن پایه اول دبستان




در ادامه بخوانید: نمونه سوالات قرآن اول ابتدایی با پاسخ تشریحی


 دانش آموزان می توانند برای دریافت آخرین اخبار مربوط به آموزش دروس پایه اول ابتدایی عضو کانال تلگرامی مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی هیوا را دنبال نمایند . همچنین در صورت داشتن هرگونه پرسش درباره جزئیات فیلم های آموزشی کتاب های درسی می توانید با مشاورین مرکز خدمات مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .




سوالات متداول


1- درس اول قرآن اول ابتدایی شامل چه آموزش هایی می شود ؟
تمامی آموزش های عنوان شده در درس اول قرآن اول ابتدایی در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است .




2- کدام یک از بخش های درس اول قرآن مربوط به تلاوت آیات است ؟
جزئیات مربوط به آموزش قرائت آیات در این مقاله توضیح داده شده است .




3- قرآن اول ابتدایی شامل چند درس است ؟
طبق موارد ذکر شده در این مقاله کتاب قرآن اول ابتدایی شامل هفت درس می باشد . 

منبع  : فیلم تدریس درس اول به نام خدا بسم الله قرآن پایه اول دبستان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5N0x
نظرتان را بنویسید