مدارک لازم برای ثبت نام ثنا

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
سامانه ثنا به منظور ارائه خدمات قضایی به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد در شعبات قضایی طراحی و به مراجعین این قوه ارائه شده که در نتیجه آن به میزان چشمگیری از به هدر رفتن وقت و هزینه این افراد جلوگیری می کند . با توجه به تاثیر مثبتی که سامانه ثنا بر روند پیشبرد پرونده های قضایی دارد لذا مورد استقبال بسیاری از مراجعین این قوه قرار گرفته و بسیاری از افراد ترغیب به نصب و استفاده از این سامانه شده اند .

متقاضیان ثبت نام اولیه در سامانه ثنا از دو روش مراجعه حضوری و ثبت نام از طریق سایت اصلی این سامانه می توانند اقدام کنند ، اما برای نهایی کردن ثبت نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور خود ملزم به مراجعه حضوری در دفاتر خدمات قضایی و ارائه اطلاعات مورد نیاز جهت انجام احراز هویت و در نهایت دریافت مجوز دریافت خدمات سامانه ثنا می باشند .

از آنجایی که برای ثبت نام و انجام احراز هویت در سامانه ابلاغ ثنا لازم به ارائه تعدادی مدارک توسط متقاضیان می باشد لذا در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با مدارک مورد نیاز برای انجام ثبت نام در سامانه ثنا پرداخته شده است .




مدارک لازم برای ثبت نام اولیه در سامانه ثنا
همانطور که گفته شد ثبت نام اولیه در سامانه ابلاغ ثنا از دو روش مراجعه حضوری و ثبت نام از طریق سایت اصلی ثنا صورت می گیرد که در هر دو روش نیاز به ارائه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ثنا و ایجاد حساب کاربری در این سایت می باشد . این مدارک عبارتند از :

 مدارک شناسایی مانند اطلاعات کارت ملی ، شناسنامه و ...

 به همراه داشتن یکی از قبوض آب ، برق ، گاز و ... جهت ثبت آدرس دقیق محل سکونت و کد پستی متقاضی .

 اطلاعات تماس مانند شماره تلفن و ...

 ارائه نسخه اسکن شده یک قطعه عکس مناسب برای ثبت نام ثنا .

با ارائه مدارک مورد نیاز به صورت حضوری در دفاتر خدمات قضایی ثبت نام اولیه فرد در سامانه ثنا صورت خواهد گرفت ، اما برای نهایی کردن این فرایند نیاز به گذراندن مراحل احراز هویت ثنا می باشد .

بیشتر بخوانید: sana.adliran.ir


مدارک مورد نیاز برای نهایی کردن ثبات نام ثنا
پس از انجام ثبت نام اولیه برای نهایی شدن فرایند ثبت نام لازم است تا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دفاتر خدمات قضایی مراجعه و تاییدیه این دفاتر جهت نهایی شدن ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا و دریافت نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری خود در سامانه مورد نظر را دریافت کنند . مدارک مورد نیاز برای انجام احراز هویت ثنا عبارتند از :

 کارت ملی

 شناسنامه

 شماره تلفن

 ارائه کد رهگیری که در هنگام ثبت نام ثنا و پس از انجام ثبت نام اولیه آن برای متقاضی ارائه می گردد .

پس از تایید مدارک ذکر شده توسط دفاتر خدمات قضایی مربوطه نام کاربری و رمز عبور حساب سامانه ثنا به شخص متقاضی ارائه و از آن پس می تواند با استفاده از این اطلاعات وارد سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی و حساب کاربری خود در این سایت شده تا خدمات مورد نظر خود را از این سایت دریافت کند .  



برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم برای ثبت نام ثنا در کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون در مورد مدارک لازم برای ثبت نام ثنا پاسخ دهند .

در ادامه بخوانید: احراز هویت ثنا


سوالات متداول


1- مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری ثنا چه چیز هایی هستند ؟
این مدارک شامل مدارک شناسایی و سایر موارد از این دست بوده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است


2- مدارک مورد نیاز برای ثبت نام غیر حضوری ثنا به چه صورت است ؟
برای این کار لازم است تا با مرجعه به سایت اصلی ثنا و ارائه اطلاعاتی مانند اطلاعات شناسایی اقدام به ثبت نام کرد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است


3- مدارک مورد نیاز برای احراز هویت ثنا چه چیزهایی هستند ؟
برای این کار نیاز به مراجعه حضوری و ارائه مدارکی مانند کارت ملی داشته که در متن مقاله به طور کامل ذکر شده است

منبع : مدارک لازم برای ثبت نام ثنا
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/94q8
نظرتان را بنویسید