راهنمای انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی سایت هم آوا

راهنمای انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی سایت هم آوا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته موظف به انتخاب واحد طبق زمانبندی ارائه شده توسط دانشگاه می باشند . لینک انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 در سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی فعال می شود .



یکی از دغدغه های دانشجویان هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی پیش از شروع هر ترم انتخاب واحد و دروس ترم جدید است که برای این امر دانشجویان می بایست پس از طی نمودن مراحل پرداخت شهریه که به صورت اینترنتی انجام می شود ، نسبت به انتخاب واحد خود در سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند . شایان ذکر است انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر 99 - 1400 داوطلبان ترم اولی توسط مسئول آموزش دانشگاه انجام می شود و داوطلبان از ترم دوم به بعد در هر مقطع موظف به انتخاب واحد خود می باشند .

انتخاب واحد دانشجویان باید بر اساس چارت دروس ارائه شده دانشگاه و با رعایت دروس پیش نیاز و هم نیاز انجام شود و هر دانشجو مطابق انتخاب واحد خود در طول ترم در جلسات درس حاضر شود . در ادامه این مقاله زمان انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 را ارائه داده ایم .



زمانبندی انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی مهر 99
 با شروع هر ترم دانشجویان ورودی سال های مختلف دانشگاه علمی کاربردی درصدد چینش واحد ها و دروس ارائه شده در سامانه هم آوا هستند . هر دانشجو با توجه به معدل ترم قبل خود مجاز به انتخاب واحد از 8 تا 24 واحد است که دانشجویان با در نظر گرفتن موقعیت شغلی خود و همچنین ظرفیت خالی هر درس می توانند برنامه هفتگی تحصیلی ترم خود را بچیند .



 دانشجویان ورودی هر سال باید در زمان تعیین شده توسط مسئولین دانشگاه طبق زمانبندی ارائه شده به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir مراجعه کرده و پس از پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی خود فرم انتخاب واحد را تکمیل نماید .



 جدول زیر زمانبندی انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی مقاطع کاردانی و کارشناسی نیمسال اول تحصیلی یعنی مهر 99 - 1400 را نشان می دهد .



مقطع نیمسال ورود انتخاب واحد حذف و اضافه
کاردانی اول 98 - 97 و ماقبل 99/06/01 99/06/29
کارشناسی اول 98 - 97 و ماقبل 99/06/02 99/06/30
کاردانی و کارشناسی دوم 98 - 97 99/06/04,03 99/06/31
کاردانی اول 99 - 98 99/06/05 99/07/01
کارشناسی اول 99 - 98 99/06/06 99/07/02
کاردانی و کارشناسی دوم 99 - 98 99/06/11,10 99/07/03


 خاطر نشان می شود با توجه به شیوع ویروس کرونا ، ممکن است برخی از کلاس های آموزش دانشگاه های علمی کاربردی بصورت مجازی و از طریق سامانه سمالایو انجام خواهد شد .

بیشتر بخوانید: نحوه ورود به سامانه سما لایو









مشاوره انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی مهر 99
 داوطلبان باید تا قبل از اتمام مهلت انتخاب واحد از نهایی شدن دروس انتخابی خود در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی اطمینان حاصل نمایند . با توجه به شروع کلاس های دانشگاه علمی کاربردی از نیمه های شهریور ماه ، تا قبل از این تاریخ پروسه انتخاب واحد خود را به اتمام رسانید .



 این امکان وجود دارد جهت مساعدت و همکاری با دانشجویان ، زمانبندی اعلام شده در هر بازه تمدید شود که لازم است دانشجویان از طریق سایت دانشگاه خود از آن مطلع شوند . به محض تمدید شدن مهلت  انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .



 داوطلبان برای ورود به سایت و انجام امور آموزشی خود نیاز به شناسه کاربری و رمز عبور دارند که کلمه عبور معمولا همان شماره شناسنامه و نام کاربری همان کد ملی دانشجویان است . داوطلبانی که نام کاربری و رمز عبور سایت هم آوا خود را فراموش کرده اند می توانند اطلاعات خود را بازیابی کنند .

حتما بخوانید: نام کاربری و رمز ورود به سایت هم آوا


شما می توانید سوالات و ابهامات خود را در مورد زمان بندی انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی 99 - 1400 از مشاوران سایت مشاوره تحصیلی هیوا و از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی جویا شوید . 












سوالات متداول


1-  دانشجویانی دانشگاه علمی کاربردی که ترم قبل مشروط شده اند چند واحد می توانند انتخاب نمایند ؟
 با توجه به قوانین دانشگاه علمی کاربردی ، این دسته از دانشجویان تا سقف 12 واحد می توانند انتخاب نمایند که زمان بندی انتخاب واحد ترم جاری در این مقاله ارائه شده است .




2-  دانشجویان در زمان انتخاب واحد در صورت مواجه شدن با پیام ظرفیت تکمیل است چه باید کرد ؟
دانشجویان در صورت ارائه همان درس با کد دیگر و عدم تداخل با سایر انتخاب ها می توانند کد دیگر را انتخاب کنید در غیر این صورت باید به واحد آموزش دانشگاه جهت ایجاد ظرفیت جدید مراجعه نمایند .




3- آیا امکان ویرایش انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد ؟
بله همانطور که در مقاله اشاره شده تاریخی برای حذف و اضافه و ویرایش نهایی انتحاب واحد تعیین می شود .

منبع : راهنمای انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی سایت هم آوا
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3A89
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر