شارژ گاز کولر گازی جنرال GENERAL قیمت مناسب

شارژ گاز کولر گازی جنرال GENERAL قیمت مناسب
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
wyky

 

بسیاری از افراد هنگام استفاده از کولر گازی وزش باد های گرم را تجربه کرده اند. وزش باد گرم بجای خنک کردن افراد بیشتر از لذت بردن حس ازار را به افراد تحمیل می کند. درچنین شرایطی باید دستگاه را خاموش کنید و با تعمیر کاران و متخصصان فدک تهویه تماس بگیرید. ما خدمت شما می رسیم تا با تامین ماده سرد کننده و یا همان مبرد در دستگاه شما این مشکل را برای شما حل کنیم. ما هنگام رسیدن خدمت شما تست گاز دستگاه را در دستور کار قرار می دهیم. درصورتی که مشکل از گاز دستگاه باشد مشکل را برطرف می کنیم.و به شارژ گاز کولر گازی جنرال GENERAL شما می پردازیم

گاز مخصوص کولر گازی جنرال GENERAL

به ماده گازی که برای عملکرد دستگاه های کولر گازی مورد استفاده قرار می گیرد مبرد گفته می شود. مبرد یا همان سرد کننده برای تداوم عمل برودتی دستگاه های کولر گازی به شدت نیاز می شود. این گاز ها دارای انواع مختلفی هستند. برای نمونه یکی از این نوع گاز ها R410A می باشد. مورد دیگر R22 می باشد. به هر حال ما درخدمت شما هستیم تا بهترین خدمات شارژ گاز کولر گازی جنرال GENERAL را با بهترین قیمت ها به شما ارائه کنیم. از طریق شماره درج شده در سایت می توانید با ما تماس بگیرید.

هزینه تقریبی شارژ گاز کولر گازی جنرال GENERAL چند است؟

تعیین قیمت. شارژ گاز کولر گازی جنرال GENERAL یا اسپیلت جنرال GENERAL به عوامل مختلفی بستگی دارد. و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند. نمیتواند بر اورد کاملی از قیمت کند.

۱ – ممکن است. لوله های کولر گازی یا داکت شما دارای نشتی باشند. پس لازم است که قبل از انجام شارژ گاز اسپیلت جنرال GENERAL نشت یابی و رفع شود . پس هزینه نشت یابی و رفع ان در صورت نیاز می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد.

۲ – مهمترین عامل در قیمت شارژ گاز کولرگازی جنرال GENERAL شما مقدار گاز مورد نیاز دستگاه شما می باشد . ممکن است یک دستگاه به شارز گاز کامل نیاز داشته باشد و یا به مقدار کمتر نیاز داشته باشد. که این را تعمیر کار قبل از انجام کار اندازه گیری می کند و به شما اعلام می کند.

۳ – ممکن است در حین انجام کار.دستگاه شما نیاز به قطعه یا تعویض لوله مسی و یا عایق بندی لوله داشته باشد. که هر کدام از این موارد می تواند .در قیمت شارژ گاز اسپلیت جنرال GENERAL و کولر گازی شما تاثیر گذار باشد.

۴ – نوع گاز یا مبرد مورد استفاده در شارژ گاز کولر گازی جنرال GENERAL ممکن است گاز دستگاه شما از نوع R22 و یا R410 باشد.

نشانه های کمبود گاز اسپیلت جنرال را بشناسیم:

کم شدن مقدار گاز داکت خود با عیب های مختلفی نشان می دهد اما شایع ترین آنها عبارتند از

  • قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
  • کمپرسور به طور مدام کار می کند
  • سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
  • درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
  • گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
  • فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
  • ممکن است صدای ناهنجاری از کمپرسور دستگاه شما شنیده شود.

در صورتی که با مشکلات بالا مواجه شدید می توانید. با ما برای شارژ گاز کولر گازی جنرال GENERAL تماس بگیرید. ما در کمترین زمان ممکن برای رفع مشکل شما مراجعه می کنیم.


 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jyXy
نظرتان را بنویسید