تاریخ ثبت نام در حوزه علمیه برادران

تاریخ ثبت نام در حوزه علمیه برادران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که قصد ثبت نام و پذیرش در فراخوان جذب حوزه های علمیه برادران در سال 1401 را دارند، باید با توجه به مهلت تعیین شده، تمامی مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک خود را تکمیل کنند. زمان ثبت نام این فراخوان در سایت سنجش و پذیرش حوزه علمیه برادران منتشر خواهد شد.

 

 

مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه برادران به منظور جذب دانشجویان علاقمند به تحصیل در علوم دینی، فراخوان جذب و ثبت نام حوزه های علمیه برادران کشور را منتشر می کند و لذا داوطلبانی که قصد پذیرش در رشته های حوزوی را دارند، می توانند با ثبت نام و شرکت در آزمون در رشته انتخابی پذیرفته شوند.

ثبت نام پذیرش و استخدام حوزه علمیه واحد برادران یکبار در سال صورت می پذیرد و داوطلبان موظف هستند، طبق اطلاعیه ای که در سایت مربوطه منتشر شده در زمان معین و مهلت تعیین شده برای تکمیل مراحل ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک خود در سامانه اقدام کنند.

 

 

ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هنوز مشخص نیست، در صورت اعلام تاریخ دقیق، این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

 

به منظور اطلاع رسانی دقیق به داوطلبان و جلوگیری از جا ماندن متقاضیان از ثبت نام فراخوان جذب مدارس علمیه در سال جاری، در ادامه این مقاله جزئیاتی از زمان و مهلت ثبت نام حوزه های علمیه برادران در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را برای متقاضیان این ثبت نام ارائه داده ایم.

 

زمان ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

پیش از این نیز اشاره کرده ایم که پذیرش دانشجویان حوزوی مدارس علمیه برادران یکبار در سال تحصیلی انجام می شود. معمولا هر ساله ثبت نام حوزه های علمیه برادران از اواخر سال و در بهمن ماه از سوی مرکز مدیریت مدارس علمیه انجام می گردد. زمان ثبت نام حوزه علمیه سال 1401 هنوز اعلام نشده است. پس از اعلام زمان ثبت نام، سایت سنجش و پذیرش حوزه علمیه اقدام به انتشار زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه می نمایند.

 

 

زمان ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هنوز مشخص نشده است.

 

طبق اطلاعیه منتشر شده سال گذشته از سوی مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه برادران، برای داوطلبان متقاضی نام نویسی در فراخوان استخدام مدارس علمیه، احتمالا زمان ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در بهمن ماه اعلام شود. به محض آغاز شدن و یا تمدید مهلت ثبت نام حوزه علمیه برادران سال 1401 - 1402 علاوه بر بروزرسانی این مقاله، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام در حوزه علمیه واحد برادران، مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه برادران

 

 

مهلت ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

داوطلبانی که قصد نام نویسی و شرکت در فراخوان پذیرش حوزه علمیه برادران سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را دارند، باید مطابق زمان بندی و تقویمی که از سوی مرکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه برادران منتشر شده و در مهلت معین شده با توجه به شرایط ثبت نام حوزه علمیه، برای تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 

مهلت ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ هنوز مشخص نیست، در صورت انتشار اطلاعیه های مربوطه در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

هنوز درباره زمان آغاز ثبت نام حوزه علمیه برادران 1401 اطلاعیه ای منتشر نشده است. معمولا هر ساله مهلتی حدودا 2 ماهه برای نام نویسی فراخوان این مدارس در نظر گرفته می شود. برای ثبت نام حوزه علمیه سال 1401 پیش بینی می کنیم این ثبت نام در بازه دی ماه تا بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شود.

 

به محض مشخص شدن مهلت ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ علاوه بر بروزرسانی این مقاله، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

داوطلبانی که تمایل به ثبت نام در حوزه علمیه برادران را دارند، برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط عمومی و اختصاصی این ثبت نام می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام حوزه علمیه برادران

 

 

 

 

 

مشاوره ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام حوزه های علمیه برادران باید دقت داشته باشند که، حتما در مهلتی که تعیین شده ثبت نام خود را تکمیل کنند، چرا که به دلیل امکان تکمیل ثبت نام در سایت حوزه علمیه برادران به نشانی paziresh.ismc.ir در صورت اتمام مهلت ثبت نام حوزه علمیه برادران ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ و غیر فعال شدن لینک ثبت نام، امکان نام نویسی در آزمون وجود ندارد.

 

داوطلبان پس از ثبت نام در پذیرش و استخدام حوزه علمیه برادران سال 1401 باید به 2 نکته توجه ویژه ای داشته باشند. اول اینکه مدارک و اطلاعات شخصی لازم برای ثبت نام را پیش از آغاز فرآیند ثبت نام آماده کرده تا روند نام نویسی خود را تسهیل کنند. نکته دوم این که حتما دفترچه ثبت نام را با دقت مطالعه کرده و پس از اطمینان از دارا بودن شرایط برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

اگر پس از مطالعه جزئیات زمان ثبت نام حوزه علمیه برادران سال تحصیلی 1401 - 1402 سوالی در خصوص تاریخ و یا نحوه ثبت نام پذیرش سال جاری مدارس علمیه دارید، می توانید پاسخ سوالات و ابهامات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید. همچنین داوطلبان این فراخوان می توانند، برای دریافت سریع اطلاعیه های مربوط به این ثبت نام در کانال تلگرامی آزمون های استخدامی هیوا عضو شوند.

 

خاطر نشان می شود که ثبت نام فراخوان پذیرش حوزه های علمیه برادران و خواهران به صورت مجزا انجام می شود. داوطلبان متقاضی ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات پذیرش و ثبت نام سال جاری مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام حوزه علمیه خواهران

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام حوزه علمیه برادران 1401 - 1402 چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ ثبت نام پذیرش حوزه علمیه برادران معمولا در محدوده اسفند ماه آغاز می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ داوطلبان برای ثبت نام حوزه علمیه برادران چقدر مهلت دارند؟

✔️ با توجه به متن مقاله، معمولا هر ساله مهلت ثبت نام حوزه علمیه برادران به مدت حدودا 2 ماه تعیین می شود که در این مقاله به طور دقیق اطلاع رسانی می شود.



 

3- ✔️ آیا زمان ثبت نام حوزه علمیه برادران تمدید می شود؟

✔️ با توجه به متن مقاله، معمولا هر ساله مهلت ثبت نام حوزه علمیه برادران چند روزی تمدید می شود که به محض تعیین فرصت جدید ثبت نام در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.

منبع : تاریخ ثبت نام در حوزه علمیه برادران

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jogR
نظرتان را بنویسید