چگونه برای تحصیل به موفقیت بیشتری دست یابیم؟

چگونه برای تحصیل به موفقیت بیشتری دست یابیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

هر ساله با نزدیک شدن به ایام برگزاری آزمون های سراسری ، شاهد افزایش تعداد متقاضیان برای ادامه تحصیل هستیم و در همین راستا نقش مشاور تحصیلی برای انجام برنامه ریزی و راهنمایی صحیح دانش آموزان و داوطلبان بیشتر از قبل قوت پیدا کرده است اما بسیاری از داوطلبان به دلیل مشغله زیادی که دارند امکان مراجعه به مشاوره حضوری و اختصاص چندین ساعت وقت برای آن را ندارند و حتی برخی از داوطلبان از مراجعه به مشاور تحصیلی ، چشم پوشی می کنند.

وب سایت تخصصی ” پاسخ با ما “ در جهت کمک به داوطلبان هدفمند که به موفقیت خود اهمیت می دهند ، مطالبی مفید در زمینه های برنامه ریزی درسی ، روش های مطالعه دروس ، معرفی رشته ها و دانشگاه ها ، بررسی رتبه قبولی رشته ها و سایر مواردی که شما به آن ها نیاز دارید ، در سایت قرار داده است که می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای و کاملا رایگان از راهکار هایی که توسط مشاوران ارشد در این مطالب ذکر شده است ، استفاده کنید.

اما بخش “مشاوره تحصیلی آنلاین” یا همان مشاوره تحصیلی تلفنی نیز برای پاسخگویی به سوالات شما تاسیس شده است تا اگر نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید ، بدوه هیچ دردسری به مشاوران برتر کشور متصل شوید و به صورت مستقیم با آن ها صحبت کنید و سوالات خود را بپرسید !
مرتبط بخوانید : مشاوره انتخاب رشته رایگان ، از بهترین ها مشاوره بگیرید

مزیت های مشاوره تحصیلی آنلاین
از جمله مزیت هایی مشاوره تحصیلی آنلاین که بسیاری از داوطلبان آن را به مشاوره حضوری ترجیح می دهند عبارتند از :
احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره انتخاب رشته رایگان 1402 ، از بهترین ها مشاوره بگیرید
هزینه مقرون به صرفه مشاوره تحصیلی آنلاین
در حال حاضر اکثر مراکز مشاوره تحصیلی حضوری برای ارائه مشاوره در زمینه های تحصیلی و کنکور ، برای 1 الی 1/5 ساعت مشاوره بیش از 300 هزار تومان دریافت می کنند و فرضا اگر شما در ماه 4 بار هم مشاوره بگیرید ، باید چند میلیون هزینه کنید. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما با در نظر گرفتن محدودیت مالی اکثر داوطلبان ، هزینه مشاوره را بسیار کم تر از مشاوره حضوری قرار داده است تا بدون نگرانی از هزینه ، بتوانند در کنار مشاوران درس و دانشگاه خود را پیگیری کنند.
امکان دسترسی آسان
در برخی از مناطق محروم کشور و روستاها ، دانش آموزان و داوطلبان پر استعداد زیادی هستند که باید با قرار گرفتن در مسیر درست ، در آینده نزدیک به موفقیت برسند. در این مناطق که مشاوره حضوری وجود ندارد ممکن است داوطلبان را دچار نگرانی کند اما مشاوره تحصیلی آنلاین به داد آن ها می رسد و با برنامه ریزی منحصر به فردی که برایشان انجام می دهد ، به طور منظم و دقیق پیگیر امور درسی آن ها می باشد.شاید تصور کنید که مشاوره تحصیلی آنلاین کیفیت ندارد و نمی توان از آن به عنوان یک مشاوره حرفه ای و تخصصی استفاده کرد. اما تیم تخصصی “پاسخ با ما” از برترین مشاوران کشور تشکیل شده است و تعدادی از مشاوران نیز از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته هستند و در بهترین دانشگاه ها و رشته ها تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده اند.

بنابراین در این خصوص نگرانی نداشته باشید زیرا مشاوران از توانمندی لازم برای کمک کردن به شما و پاسخگویی به سوالات تان ، برخوردار هستند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oGnX
نظرتان را بنویسید