ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور در سال 1401 نیز اقدام به برگزاری آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی می نماید. زمان ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1401 معمولا در دی ماه بوده و در دفترچه راهنمای این آزمون درج شده و در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir منتشر می شود.




آزمون دستیاری پزشکی 1401 در دو بخش تخصصی و فوق تخصصی برگزار شده و اطلاعات مربوط به زمان ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی 1401 در دفترچه راهنمای این آزمون درج شده و در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir منتشر می شود.

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی باید از زمان ثبت نام این آزمون اطلاعات کافی داشته باشند، به همین دلیل در این مقاله زمان و نخوه ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401 و همچنین زمان و نحوه آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 به طور کامل برای داوطلبان توضیح داده شده است.



زمان ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401
مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور در سال 1401 نیز مانند سال های گذشته اقدام به برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401 میان فارغ التحصیلان و دانشجویان سال آخر پزشکی عمومی نموده است. جزئیات مربوط به آزمون دستیاری پزشکی مانند کنکور دکتری وزارت بهداشت، توسط اطلاعیه های سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir منتشر می شود.



زمان ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1400 در دی ماه سال 99 بوده که این مهلت در بهمن ماه از تاریخ یکم بهمن تا چهارم بهمن ماه تمدید شد. انتظار می رود تاریخ ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401 نیز در دی ماه اعلام شده و بنابر تشخیص مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، مهلت ثبت نام تمدید شود.



با توجه به عدم انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401، زمان دقیق ثبت نام این آزمون مشخص نیست. به محض انتشار اطلاعیه زمان ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی، این مقاله به روز رسانی می شود.





زمان دقیق ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401 در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401 تغییر پیدا کرده یا به تعویق بیفتد. در این صورت داوطلبان باید اطلاعیه های منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور را پیگیری نموده و از زمان جدید ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401 مطلع شوند.



در صورت هرگونه تغییر در زمان ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام اطلاع رسانی آزمون های هیوا اطلاع رسانی می شود.



بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی





نحوه ثبت نام تخصصی پزشکی 1401
علاقه مندان به ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401 مانند سایر کنکورهای سراسری باید در زمان مقرر نسبت به انجام فرآیند ثبت نام اقدام کنند. در این قسمت از مقاله نحوه ثبت نام در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401 به طور کامل توضیح داده شده تا داوطلبان آزمون بتوانند در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور به راحتی در آزمون ثبت نام کنند.



ابتدا داوطلبان باید به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir وارد شده و بر روی گزینه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی و سپس گزینه دستیاری تخصصی پزشکی از منوی سمت راست کلیک کنند.







در این قسمت داوطلبان باید بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کنند.







در این قسمت از میان گزینه ها مجددا بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کنند.







در این صفحه داوطلبان باید مقررات آزمون را مطالعه کرده و بر روی گزینه اینجانب موارد فوق را مطالعه نموده و پذیرفته ام، کلیک نمایند.







در این مرحله داوطلبان باید ملیت خود را انتخاب کرده و کد ملی را وارد کرده و بر روی گزینه ادامه کلیک کنند.







در این قسمت داوطلبان باید بر روی گزینه پرداخت اینترنتی هزینه آزمون کلیک کنند.







در این مرحله از بخش آزمون مورد نظر، آزمون دستیاری پزشکی تخصصی را انتخاب نمایند.







در این صفحه باید بر روی گزینه پرداخت هزینه ثبت نام کلیک کنند.







در این قسمت داوطلبان باید اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و به ادامه روند پرداخت هزینه با کارت اعتباری بپردازند.







در ادامه داوطلبان باید مجدد به صفحه ثبت نام آزمون بازگشته و با پر کردن فرم مربوط به ثبت نام و تکمیل مدارک لازم، ثبت نام خود را تکمیل کنند.



در صورت ایجاد هرگونه تغییر در نحوه ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی









زمان ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401
آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 نیز مانند آزمون دستیاری تخصصی پزشکی زیر نظر مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور برگزار می شود. داوطلبانی که مایل به شرکت در این آزمون هستند، باید طبق زمان بندی اعلام شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir اقدام به ثبت نام در آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 نمایند.



زمان ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1400 از هفتم تا دوازدهم دی ماه سال 99 بوده که این مهلت از سیزدهم تا هفدهم دی ماه تمدید شد. انتظار می رود تاریخ ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 نیز در دی ماه اعلام شده و بنابر تشخیص مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، مهلت ثبت نام تمدید شود.



با توجه به عدم انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401، زمان دقیق ثبت نام این آزمون مشخص نیست. به محض انتشار اطلاعیه زمان ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی، این مقاله به روز رسانی می شود.





زمان دقیق ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 تغییر پیدا کرده یا به تعویق بیفتد. در این صورت داوطلبان باید اطلاعیه های منتشر شده در سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور را پیگیری نموده و از زمان جدید ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 مطلع شوند.



در صورت هرگونه تغییر در زمان ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام اطلاع رسانی آزمون های هیوا اطلاع رسانی می شود.



بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی







نحوه ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401


علاقه مندان به ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 مانند هر آزمون استخدامی و یا کنکوری دیگر باید در زمان مقرر نسبت به انجام فرآیند ثبت نام اقدام کنند. در این قسمت از مقاله نحوه ثبت نام در آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی به طور کامل توضیح داده شده تا داوطلبان آزمون بتوانند در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور به راحتی در آزمون ثبت نام کنند.



ابتدا داوطلبان باید به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir وارد شده و بر روی گزینه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی و سپس گزینه دستیاری فوق تخصصی پزشکی از منوی سمت راست کلیک کنند.







در این قسمت داوطلبان باید بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کرده و ادامه روند پرداخت هزینه ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 را طی کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند.







از آنجا که ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 آغاز نشده، به محض شروع ثبت نام، راهنمای تصویری مربوط به ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 در این مقاله قرار داده می شود.



در صورت ایجاد هرگونه تغییر در نحوه ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.



برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زمان و نحوه ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی 1401 و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در این زمینه، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار آزمون های استخدامی مطلع شوید.



بیشتر بخوانید: پزشکی بدون کنکور



سوالات متداول


1- زمان ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی 1401 چه تاریخی است؟
زمان ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی معمولا در بهمن ماه بوده که تاریخ دقیق آن در سال 1401 در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.




2- زمان ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی 1401 چه تاریخی است؟
زمان ثبت نام آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی معمولا در دی ماه بوده که تاریخ دقیق آن در سال 1401 در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.




3- نحوه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1401 چگونه است؟
ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1401 به صورت اینترنتی بوده که مراحل دقیق ثبت نام آزمون در این مقاله بیان شده است.

منبع : ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی تخصصی و فوق تخصصی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yVLR
نظرتان را بنویسید