ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان علاقه مند به استخدام و فعالیت در حیطه کاری رشته های شغلی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی می توانند با اطلاع از شرایط و رشته های این آزمون در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش ، در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی 99 نام نویسی کنند .




آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 99 تحت عنوان هشتمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 99 ، به منظور تکمیل نیروهای مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی و دیگر ارگان های وابسته این وزرات خانه برگزار می شود . ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی سال جاری مانند دوره قبل بر عهده سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد .

کلیه متقاضیان نام نویسی در آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال 99 موظف هستند تا با مطالعه دفترچه راهنمای منتشر شده از سوی سازمان سنجش با رعایت کامل قوانین اعلام شده در مهلت نام نویسی این آزمون ثبت نام خود را برای رشته شغلی مورد نظر انجام دهند .

متقاضیان استخدام در وزارت بهداشت می توانند پس از طی مراحل آزمون و مصاحبه علمی در صورت کسب حد نصاب های لازم ، در ارگان و شغل مورد تقاضا استخدام شوند . لذا در ادامه این مقاله به منظور آگاه سازی داوطلبان به تفکیک زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی 99 را ارائه داده ایم .



زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99
 سازمان سنجش پس از اعلام رشته های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، دانشگاه های علوم پزشکی و سایر ارگان های مرتبط با وزارت بهداشت جزئیات نام نویسی و برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سال 99 را تعیین کرده و پس از تصویب نهایی ، زمان و جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 را اعلام می کند .



 معمولا هر ساله ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی وزارت بهداشت همزمان با نام نویسی آزمون فراگیر سایر ارگان های دولتی ، در بازه زمانی مهر ماه انجام می شود . البته طبق اظهارات برخی از مسئولین ثبت نام آزمون استخدامی سال 99 در بازه زمانی تابستان سال جاری انجام خواهد شد .



 با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 و با استناد به رویه دوره های قبلی این آزمون علی الخصوص سال گذشته پیش بینی می شود که ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 نیز در بازه زمانی مهر ماه انجام شود .





ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 احتمالا در بازه نیمه اول مهر ماه انجام خواهد شد



 لازم به ذکر است به محض اعلام زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 و یا آغاز مهلت نام نویسی این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . همزمان با آغاز ثبت نام این آزمون دفترچه راهنمای آزمون نیز منتشر می شود که داوطلبان باید پیش از اقدام به نام نویسی این راهنما را مطالعه کنند .

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت









نحوه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99
 ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی وزارت بهداشت سال 99 مانند سال های اخیر به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود . داوطلبان متقاضی موظف هستند در زمان تعیین شده وارد سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به نشانی sanjesh.org شده و مراحل نام نویسی را تکمیل کنند .



 در ادامه مقاله به منظور تسهیل روند نام نویسی داوطلبان ، مراحل ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 و هم چنین راهنمای تصویری مرحله به مرحله ثبت نام این آزمون را ارائه داده ایم .







 مراحل ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 :



 1 - ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

 2 - انتخاب گزینه " آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی " از منوی سمت راست صفحه

 3 - انتخاب گزینه " ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99 "

 4 - ورود به صفحه نام نویسی آزمون و انتخاب گزینه " خرید کارت اعتباری "

 5 - پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی 99 و دریافت شماره سریال نام نویسی

 6 - ورود به صفحه ثبت نام با استفاده از سریال خریداری شده

 7 - بارگذاری عکس و تکمیل فرم ثبت نام

 8 - تایید نهایی اطلاعات و دریافت کد رهگیری و شماره پرونده



 راهنمای تصویری مراحل ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 :



 1 - جست و جوی عبارت " سازمان سنجش " و یا عبارت " sanjesh.org " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر







 2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " سازمان سنجش و آموزش کشور "







 3 - ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه " آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی " از منوی سمت راست







 4 - انتخاب گزینه " ثبت نام هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال 99 "







 5 - ورود به صفحه ثبت نام و انتخاب گزینه " خرید کارت اعتباری " به منظور پرداخت هزینه نام نویسی و بازگشت به صفحه اصلی و تکمیل فرم های نام نویسی









راهنمای تصویری ارائه شده بر اساس روند نام نویسی سال گذشته بوده و به محض آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 بروزرسانی خواهد شد



 لازم به ذکر است به محض آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 لینک ثبت نام در این مقاله فعال شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . هم چنین به داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت توصیه می شود با مطالعه دفترچه ثبت نام سایر دستگاه های اجرایی از جزئیات استخدامی این سازمان ها نیز مطلع شده و در صورت علاقه برای این آزمون ها نام نویسی کنند .

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99
 داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی وزارت بهداشت سال 99 باید پیش از ثبت نام در این آزمون با مطالعه دفترچه ثبت نام سال 99 از شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای ثبت نام در آزمون و رشته های شغلی ارائه شده مطلع شوند و در صورت احراز شرایط اعلام شده ، روند نام نویسی خود را تکمیل کنند .



 بدیهی است که داوطلبانی که واجد شرایط اعلام شده نبوده و در زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در این آزمون ثبت نام کنند در صورتی که در هریک از مراحل پذیرش و بررسی مدارک ، عدم رعایت قوانین از سوی وی محرز شود ادامه روند پذیرش داوطلب لغو خواهد شد . در ادامه مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 ارائه شده است .







 داوطلبان باید تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند .



 داوطلبان آقا باید کارت پایان خدمت و یا معافیت قانونی داشته باشند .



 داوطلبان متقاضی استخدام نبايد جزو نيروهای بازخريد شده و یا بازنشسته دستگاه های اجرايی باشند .



 داوطلبان با مدارک تحصيلی معادل مجاز به نام نویسی در این آزمون نیستند .



 داوطلبان به شرط داشتن حداقل سن 20 سال و حداکثر 35 برای مدارک کاردانی و کارشناسی ، حداکثر 40 سال برای مدارک کارشناسی ارشد و حداکثر 45 برای مدارک دکتری و بالاتر می توانند در آزمون نام نویسی کنند .



 داوطلبان مشمول قانون خدمات پزشکی و پیراپزشکی در رشته های دارای " طرح نیروی انسانی اجباری " باید دارای گواهی پایان دوره و یا معافیت باشند .



 داوطلبان مشمول قانون خدمت پزشكی و پيراپزشکی در رشته های دارای طرح نیروی انسانی اختیاری در صورت قبولی در آزمون باید گواهی انصراف از طرح دانشگاه محل طرح خود را در هنگام بررسی مدارک ارائه دهند .



 داوطلبان متقاضی انتخاب رشته های حیطه فوریت پزشکی باید شرط حداقل قد 165 سانتی متر و بالاتر را رعایت کنند .



 داوطلبان باید شرایط احراز رشته و مقاطع تحصیلی هر کد شغلی را رعایت کنند .



 در انتها خاطر نشان می شود شرایط اعلام شده بر اساس آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال گذشته بوده و به محض انتشار دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 این مقاله بروزرسانی خواهد شد . داوطلبان به منظور اطلاع از رشته های آزمون استخدامی وزارت بهداشت می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند .

در ادامه بخوانید: رشته های آزمون استخدامی وزارت بهداشت







اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 ، سوالی درباره این آزمون دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .




سوالات متداول


1- ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت چه زمانی انجام می شود ؟
زمان ثبت نام این آزمون در هر دوره از سوی سازمان سنجش تعیین می شود و بلافاصله در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- به چه صورتی می توان در آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال جاری ثبت نام کرد ؟
ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود که به محض آغاز نام نویسی آزمون لینک ورود به سایت ثبت نام در این مقاله نیز فعال می شود .




3- چه شرایطی برای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت لازم است ؟
داوطلبان باید شرایطی من جمله شرط سنی ، شرط احراز رشته تحصیلی و ... را رعایت کنند که در این مقاله شرایط لازم نام نویسی این آزمون ارائه شده است .

منبع : ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Dvyx
نظرتان را بنویسید