کامل ترین لیست مهد کودک های خرمدره به همراه آدرس و شماره

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
در انتخاب و ثبت نام مهد کودک خرمدره معیار های متعددی تاثیر گذار هستند که یکی از آن ها آدرس و دوری و نزدیکی مهد کودک به محل زندگی والدین است . آشنایی با لیست و آدرس مهد کودک های خرمدره می تواند کمک شایانی در این انتخاب مهم به والدین بکند .




با تغییر سبک زندگی مخصوصا در شهر خرمدره ، کودکان ارتباط کمی با محیط اطراف و همسالان خود دارند که این امر باعث شده نیاز بیشتری به حضور در محیط های کودکانه برای یادگیری مهارت های ارتباطی و اجتماعی بیش از گذشته احساس شود . حضور کودکان در مهد کودک ها می تواند این خلاء را جبران کرده و کمک شایانی به یادگیری مهارت برقراری ارتباط با همسالان خود و بزرگترها نماید .

از طرف دیگر پدر و مادر هایی که هر دو در خرمدره شاغل بوده و نمی توانند تمام وقت خود را برای نگهداری و آموزش فرزندشان صرف کنند به دنبال پیدا کردن بهترین مهد کودک برای فرزندشان هستند تا در زمان کار از آموزش و نگهداریشان غافل نشوند . 

در انتخاب مهد کودک عوامل مهمی همچون فضای مهد کودک ، شهریه ، مربیانی که در این مراکز مشغول به کار هستند و نحوه برخورد با کودک اهمیت دارد . یکی دیگر از عواملی که در انتخاب مهد کودک هم برای کودک و هم والدین آن ها اهمیت بسزایی دارد دوری و نزدیکی به محل کار و یا محل زندگی والدین  است . به همین دلیل برای راحتی دسترسی شهروندان خرمدره به آدرس مهدکودک ها در ادامه کامل ترین لیست مهد کودک های خرمدره به همراه آدرس و شماره تلفن به تفکیک منطقه و محله های شهر خرمدره ارائه شده است . 



آدرس و لیست مهد کودک های خرمدره به تفکیک مناطق
 برای راحتی والدین لیست مهد کودک های شهر خرمدره در جدول زیر به تفکیک منطقه قرار داده شده است .



آدرس و لیست مهد کودک های ارغوان
نام مهد کودک آدرس شماره تلفن
یاس سفید خرم دره- خیابان جمال الدین- کوچه 5 - پلاک 3 2425534900
یاقوت خرمدره اردجین دبستان شهید گروسی جنب مخابرات روستا مهد یاقوت 2425682204
گلها خرمدره روستای سوکهریز روبروی پل اول کوچه بهار1 پلاک1 2425662445
ارغوان خرمدره -شهرک قدس بوستان اول پلاک 17 2425524525










مشاوره انتخاب مهد کودک در شهر خرمدره
همانطوری که در ابتدای مقاله گفتیم برای انتخاب مهد کودک در شهر خرمدره عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت . یکی از این عوامل آدرس مهدکودک است که نزدیک بودن آن به محل زندگی و یا محل کار یکی از والدین می تواند هم برای خود والدین و هم برای کودک مفید باشد . با توجه به اینکه کودک برای اولین بار دوری از پدر و مادر خود را در محیط مهدکودک تجربه می کند انتخاب مهد کودک نزدیک به محل کار و یا زندگی والدین این اطمینان خاطر و آرامش فکری را به کودک منتقل می کند که در صورت بروز هر اتفاقی پدر و یا مادرش در کمترین زمان در کنارش خواهند بود .

در انتخاب مهدکودک برای فرزندتان علاوه بر موارد گفته شده به پروانه مهد کودک توجه کنید که حتما تحت نظر سازمان بهزیستی خرمدره باشند . همچنین کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا سوالات شما را در خصوص نحوه و ملاک های انتخاب مهد کودک از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگو باشند .  



در ادامه بخوانید: کامل ترین لیست مهدکودک های زنجان به همراه آدرس و شماره تلفن









سوالات متداول


1- چرا در انتخاب مهد کودک های خرمدره باید به نشانی آن دقت کنیم ؟
انتخاب مهد کودک نزدیک به محل کار و یا زندگی والدین از نظر آرامش روانی کودک مهم است که در این مقاله دلیل آن توضیح داده شده است .




2- در انتخاب مهد کودک مناسب در خرمدره به چه عواملی باید توجه شود ؟
علاوه بر شهریه ، استفاده از مربیان کار آمد و احترام متقابل به کودک ، فاصله مهد کودک تا محل زندگی یا کار والدین نیز مهم می باشد که در این مقاله لیست کامل آدرس مهد کودک های شهر خرمدره ارائه شده است . 




3- آیا توصیه می شود والدینی که شاغل نیستند هم کودکشان را در مهد کودک های خرمدره ثبت نام کنند ؟
با توجه به اینکه محیط مهد کودک به یادگیری تعاملات اجتماعی کمک زیادی می کند در صورت توانایی مالی والدین ، ثبت نام در مهد کودک به نفع کودک خواهد بود که در این مقاله به تاثیر مهد کودک در روابط اجتماعی کودک نیز اشاره شده است . 

منبع : کامل ترین لیست مهد کودک های خرمدره به همراه آدرس و شماره
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OK7R
نظرتان را بنویسید