کامل ترین لیست مهد کودک های دامغان به همراه آدرس و شماره

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
در انتخاب و ثبت نام مهد کودک دامغان معیار های متعددی تاثیر گذار هستند که یکی از آن ها آدرس و دوری و نزدیکی مهد کودک به محل زندگی والدین است . آشنایی با لیست و آدرس مهد کودک های دامغان می تواند کمک شایانی در این انتخاب مهم به والدین بکند .





با تغییر سبک زندگی مخصوصا در شهر دامغان ، کودکان ارتباط کمی با محیط اطراف و همسالان خود دارند که این امر باعث شده نیاز بیشتری به حضور در محیط های کودکانه برای یادگیری مهارت های ارتباطی و اجتماعی بیش از گذشته احساس شود . حضور کودکان در مهد کودک ها می تواند این خلاء را جبران کرده و کمک شایانی به یادگیری مهارت برقراری ارتباط با همسالان خود و بزرگترها نماید .

از طرف دیگر پدر و مادر هایی که هر دو در دامغان شاغل بوده و نمی توانند تمام وقت خود را برای نگهداری و آموزش فرزندشان صرف کنند به دنبال پیدا کردن بهترین مهد کودک برای فرزندشان هستند تا در زمان کار از آموزش و نگهداریشان غافل نشوند . 

در انتخاب مهد کودک عوامل مهمی همچون فضای مهد کودک ، شهریه ، مربیانی که در این مراکز مشغول به کار هستند و نحوه برخورد با کودک اهمیت دارد . یکی دیگر از عواملی که در انتخاب مهد کودک هم برای کودک و هم والدین آن ها اهمیت بسزایی دارد دوری و نزدیکی به محل کار و یا محل زندگی والدین  است . به همین دلیل برای راحتی دسترسی شهروندان دامغان به آدرس مهدکودک ها در ادامه کامل ترین لیست مهد کودک های دامغان به همراه آدرس و شماره تلفن به تفکیک منطقه و محله های شهر دامغان ارائه شده است . 



آدرس و لیست مهد کودک های دامغان به تفکیک مناطق
 برای راحتی والدین لیست مهد کودک های شهر دامغان در جدول زیر به تفکیک منطقه قرار داده شده است .



آدرس و لیست مهد کودک های دامغان
نام مهد کودک آدرس شماره تلفن
بهاران دامغان-میدان شهید شاهچراغی-خیابان ورزش-روبروی استادیوم 2335244480
مهر مادری دامغان-منبع آب-بلوار شهید شاهچراغی-روبروی مسجد امام حسن مجتبی-جنب پارک 2335236127
نوگلان دامغان-خیابان مشهد-شاهرراه گز-بن بست حسنی-پلاک19 2335251211
بهشت دامغان-بلوار شهید شاهچراغی-منبع آب-فرعی سوم-پلاک 17 2335233885










مشاوره انتخاب مهد کودک در شهر دامغان
همانطوری که در ابتدای مقاله گفتیم برای انتخاب مهد کودک در شهر دامغان عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت . یکی از این عوامل آدرس مهدکودک است که نزدیک بودن آن به محل زندگی و یا محل کار یکی از والدین می تواند هم برای خود والدین و هم برای کودک مفید باشد . با توجه به اینکه کودک برای اولین بار دوری از پدر و مادر خود را در محیط مهدکودک تجربه می کند انتخاب مهد کودک نزدیک به محل کار و یا زندگی والدین این اطمینان خاطر و آرامش فکری را به کودک منتقل می کند که در صورت بروز هر اتفاقی پدر و یا مادرش در کمترین زمان در کنارش خواهند بود .

در انتخاب مهدکودک برای فرزندتان علاوه بر موارد گفته شده به پروانه مهد کودک توجه کنید که حتما تحت نظر سازمان بهزیستی دامغان باشند . همچنین کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا سوالات شما را در خصوص نحوه و ملاک های انتخاب مهد کودک از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگو باشند .  



در ادامه بخوانید: کامل ترین لیست مهدکودک های گرمسار به همراه آدرس و شماره تلفن









سوالات متداول


1- چرا در انتخاب مهد کودک های دامغان باید به نشانی آن دقت کنیم ؟
انتخاب مهد کودک نزدیک به محل کار و یا زندگی والدین از نظر آرامش روانی کودک مهم است که در این مقاله دلیل آن توضیح داده شده است .




2- در انتخاب مهد کودک مناسب در دامغان به چه عواملی باید توجه شود ؟
علاوه بر شهریه ، استفاده از مربیان کار آمد و احترام متقابل به کودک ، فاصله مهد کودک تا محل زندگی یا کار والدین نیز مهم می باشد که در این مقاله لیست کامل آدرس مهد کودک های شهر دامغان ارائه شده است . 




3- آیا توصیه می شود والدینی که شاغل نیستند هم کودکشان را در مهد کودک های دامغان ثبت نام کنند ؟
با توجه به اینکه محیط مهد کودک به یادگیری تعاملات اجتماعی کمک زیادی می کند در صورت توانایی مالی والدین ، ثبت نام در مهد کودک به نفع کودک خواهد بود که در این مقاله به تاثیر مهد کودک در روابط اجتماعی کودک نیز اشاره شده است . 

منبع : کامل ترین لیست مهد کودک های دامغان به همراه آدرس و شماره
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NJx2
نظرتان را بنویسید