ثبت نام افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی ارتش

ثبت نام افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی ارتش
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که علاقه مند به استخدام افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی 1400هستند در صورت احراز شرایط می توانند در زمان تعیین شده که از اواخر ابان تا اواسط آذر می باشد برای نام نویسی در این ارگان اقدام کنند. لازم به ذکر است که ثبت نام پدافند هوایی ارتش، به صورت حضوری و در دفاتر گزینش و استخدام هر استان صورت می گیرد.

 

 

پدافند هوایی به معنی دفاع در برابر هجوم هوایی است و شامل مجموعه اقداماتی است که به منظور انهدام، خنثی ‌سازی یا تقلیل اثرات عملیات هواپیماها، موشک ‌های بالستیکی و سایر انواع موشک‌ های دشمن در هوا انجام می‌ شود. این ارگان هنگام استخدام تنها به داشتن مدرک تحصیلی مشخص بسنده نکرده و شرایط و ضوابط دیگری مانند سن، قد، سلامت جسمانی و ... را نیز در نظر می گیرد.

داوطلبان در صورت احراز تمامی شرایط و ضوابط اعلام شده می توانند به استخدام پدافند هوایی ارتش در آیند. لازم به ذکر است نحوه ثبت نام این ارگان به صورت حضوری و بر اساس دستورالعمل مشخصی صورت می گیرد. متقاضیان می بایست ضمن اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی 1400 به دفاتر استخدامی محل سکونت خود مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را پشت سر گذارند. به منظور راهنمایی بیشتر در ادامه به بررسی جزئیات استخدام افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی ۱۴۰۰ پرداخته شده است. 

 

زمان و نحوه ثبت نام افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی 1400

ثبت نام افسری پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی ۱۴۰۰ در بازه زمانی مشخصی صورت گرفته و ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتشار اطلاعیه ای داوطلبان را از مهلت در نظر گرفته شده آگاه می کند. متقاضیان می بایست در این بازه زمانی به دفاتر گزینش و استخدام این ارگان مراجعه کرده و مراحل ثبت نام پدافند هوایی ارتش 1400 را پشت سر گذارند.

 

استخدام افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی ارتش 1400، از روز شنبه 22 آبان ماه آغاز و تا روز پنجشنبه 18 آذر ماه ادامه خواهد داشت. استخدام این ارگان برای تکمیل نیروهایی در سمت افسر پیمانی و همچنین کارمند تجربی مورد نظر بوده و ممکن است به دلیل عدم تکمیل ظرفیت مورد نظر، این ارگان در طول سال چندین بار اقدام به انتشار فراخوان جذب افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی کند.

 

 

ثبت نام افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی ۱۴۰۰، از 22 آبان آغاز و تا 18 آذر ادامه خواهد داشت.

 

داوطلبان جهت انجام ثبت نام لازم است با در دست داشتن اصل مدارک خواسته شده از 22 آبان الی 18 آذر در ساعات اداری (8:00 الی 13:00) به صورت حضوری به محل های مندرج در آگهی مراجعه وضمن تحویل مدارک نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

لازم به ذکر است در صورت تکمیل سهمیه در هر رشته، ثبت نام متوقف خواهد شد. همچنین پذیرش به استناد ارائه مدارک تحصیلی صورت می گیرد. توجه داشته باشید که دفاتر استخدام و عضویابی فقط مجاز به وصول روگرفت مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام از متقاضیان می باشند.

 

داوطلبان استخدام کارمند تجربی برابر تخصص مربوطه آزمون مهارت بعمل خواهد آمد.

 

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از زیر مجموعه های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که مسئولیت حفاظت از مرزهای هوایی و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران را برعهده دارد، علاقمندان می توانند برای اطلاع از زمان ثبت نام این بخش از نیروی هوایی ارتش، مقاله زیر را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: زمان استخدام نیروی هوایی ارتش

 

 

شرایط ثبت نام افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی 1400

کلیه متقاضیان استخدام در پدافند هوایی ارتش می بایست قبل از ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی لازم را مورد بررسی قرار داده و بر اساس آن برای ثبت نام به دفاتر گرینش و استخدام پدافند هوایی ارتش مراجعه کنند. به دلیلی اهمیت اطلاع از این شرایط در ادامه به بررسی تمامی شرایط عمومی و اختصاصی برای استخدام پرداخته شده است.

 

شرایط استخدام افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی ارتش 1400
شرایط عمومیداشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
تدین به دین اسلام
دارای روحیه انقلابی، سلحشوری، رزمندگی، ایثار و شهادت طلبی و اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و احکام اسلامی
عدم سو پیشینه کیفری، سیاسی و اخلاقی
نداشتن سابقه اعتیاد به مواد مخدر
عدم محرومیت از خدمات دولتی 
داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر گواهی اداره بهداشت و درمان
داشتن حداقل قد 160 سانتیمتر
موفقیت در مراحل گزینش (روان سنجی، مصاحبه حضوری فرماندهی، عقیدتی و امنیتی و آزمون آمادگی جسمانی)
داشتن مدرک فارغ التحصیلی معتبر در رشته های مورد نیاز در مقطع دیپلم، کارشناسی و دکتری
نداشتن تعهد خدمت به سازمان‌های دولتی و غیردولتی به صورت رسمی، آزمایشی و یا پیمانی
تعیین محل خدمت پس از خاتمه دوران آموزشی و برطبق نیاز سازمان صورت می گیرد.
داشتن کارت پایان خدمت، گواهی اشتغال به خدمت سربازی و یا برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت
سپردن تعهد خدمتی 5 ساله برای نظامیان و 6 ساله برای کارمندان برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران
آمادگی انجام ماموریت در هر منطقه ای که سازمان تعیین نماید.
شرایط اختصاصی

شرط سنی:

1. داشتن حداکثر 30 سال برای داوطلبان دکتری پزشکی (متولدین 1370/08/01 به بعد).
2. داشتن حداکثر 26 سال برای کارمندان تجربی (حداکثر مدرک دیپلم) (متولدین 1374/08/01 به بعد).
3. داشتن حداکثر 28 سال برای داوطلبان افسر پیمانی و کارمندی علمی (مدرک کارشناسی) (متولدین 1372/08/01 به بعد).

داشتن مدرکی دال بر رسیدگی به وضعیت مشمولیت برای مشمولین وظیفه عمومی از اداره وظیفه عمومی
داشتن دیپلم مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و گواهینامه مهارت فنی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور برای تخصص های کارمندان تجربی

 حداقل معدل:

1. حداقل معدل کل برای رشته های فنی مهندسی معدل 13.

2. حداقل معدل برای رشته های غیرفنی مهندسی معدل 14.

3. حداقل معدل برای کارمندان تجربی معدل کل 14 و معدل کتبی 10.

برخورداری از امتیازات مصوب از جمله یک نمره تخفیف معدل کل برای فرزندان کارکنان نیروهای مسلح با ارائه مدرک معتبر
جلوگیری از شرکت در مراحل گزینش برای داوظلبانی که فاقد شرایط اعلام شده باشند.



 

داوطلبانی که خدمت دوره ضرورت را انجام داده‌اند طول مدت خدمت انجام شده به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد.

 

رزمندگان معظم شهدا، جانبازان از کار افتاده کلی و آزادگان از کار افتاده کلی از شرط سن و معدل معاف می باشد.

 

استخدام مشمولین غایب و دارای اضافه دفترچه اعزام به خدمت که در سیستم ناجا ثبت گردیده و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است.

 

متقاضیانی که قبلا بصورت پیمانی در نیرو های مسلح خدمت نموده اند واجد شرایط استخدام مجدد بعنوان پیمانی نمی باشند.

 

دارندگان مدارکی که مشمول طرح می باشد، به هنگام ثبت نام روگرفت گواهی اتمام طرح و یا معافیت از آن را ارائه نماید.

 

پذیرفته شدگان نهایی افسر پیمانی و کارمند تجربی پدافند هوایی ارتش از یکسری امتیازات برخوردار می باشند که در ادامه به بیان این امتیازات پرداخته شده است.

 

داوطلبان با مدرک دکتری (نظامیان به درجه ستوان یکمی و کارمندان علمی به رتبه 12) و کارشناسان (نظامیان به درجه ستواندومی و کارمندان علمی به رتبه 11) نائل شده و ضمن برخورداری از حقوق و مزایای درجه مذکور ،برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران به خدمت ادامه خواهند داد (حداکثر مدت آموزش رزم مقدماتی برای نظامیان 9 ماه و برای کارمندان حداقل 2 ماه به صورت شبانه روزی خواهد بود).

استخدام شدگان از تسهیلات وام‌های مصوب، کارت اعتباری حکمت، بیمه خدمات درمانی و بیمه عمر برای خود و عائله تحت تکفل (تنها همسر و فرزند مستخدم) و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و امکانات موجود برخوردار خواهند شد.

مدت قرارداد خدمت پیمانی برای نظامیان 5سال و برای کارمندان 6 سال بوده که پس از اتمام خدمت پیمانی مقرر با توجه به نیاز سازمانی و سهمیه های موجود به یکی از دو روش زیر با شخص ذینفع رفتار خواهد گردید: الف) تبدیل به رسمی، ب) رهایی از خدمت.

کارکنان پیمانی پس از خاتمه مدت قرارداد خدمت پیمانی، استحقاق دریافت کارت پایان‌خدمت دوره ضرورت را خواهند داشت.

 

در حال حاضر علاوه بر استخدام افسری پیمانی و کارمند تجربی، ارتش جمهوری اسلامی ایران امکان ثبت نام دارندگان مدرک دیپلم رشته های نظری را در آزمون افسری ارتش نیز فراهم کرده است. برای اطلاع از جزئیات ثبت نام مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: استخدام دانشگاه افسری ارتش

 

 

 

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی 1400

متقاضیان افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی 1400، به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به دفاتر گزینش و استخدام این ارگان مراجعه نموده و با استفاده از مدارک لازم برای ثبت نام اقدام نمایند. در این بخش لیست مدارک لازم برای ثبت نام استخدام افسر پیمانی و کارمند تجربی هوایی ارتش ارائه شده است.

 

دو قطعه عکس 4×3 پشت نویسی شده.

 

اصل شناسنامه عکس دار و کارت ملی.

 

مدرکی که مبین وضعیت نظام وظیفه باشد. مانند: کارت پایان خدمت، گواهی اشتغال به خدمت، گواهی معافیت تحصیلی مورد تائیید سازمان وظیفه عمومی ناجا، کارت معافیت دائم غیر پزشکی و یا برگه اعزام به خدمت. گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع بالاتر.

 

فارغ التحصیلان نیمه اول سال جاری به علت برخورداری از معافیت تحصیلی،از ارائه مدرک یاد شده معاف می باشند.

 

اصل گواهینامه مدرک تحصیلی و گواهینامه مهارت فنی حرفه ای ویژه کارمندان تجربی.

 

خانواده درجه یک معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، فرزندان نظامی و بسیجیان فعال هنگام ثبت نام، اصل و روگرفت مدرک معتبر از سازمان مربوطه در مراکز  استان ها جهت برخورداری از امتیازات  مصوب ارائه نمایند. در غیر اینصورت امتیازی محاسبه نخواهد شد.

 

واریز مبلغ 1,000,000ریال (صد هزار تومان) به حساب جاری 5151579091005 بانک سپه ( به نام حساب غیرقابل برداشت جذب و استخدام نیروی پدافند هوایی آجا و ارائه اصل برگه واریزی در زمان ثبت نام.

 

با توجه به عدم استرداد مدارک تحویلی، ارائه اصل مدارک صرفا جهت رویت و مطابقت با روگرفت مدارک دریافتی بوده و از تحویل اصل مدارک به مسئولین دفاتر عضویابی جهت ثبت نام اکیدا خودداری گردد. همچنین  با توجه به غیر قابل برگشت بودن وجوه واریزی، به داوطلبان توصیه میگردد قبل از واریز وجه از دارا بودن کلیه شرایط ثبت نام، اطمینان حاصل نمایند.

 

دفتر استخدام و عضویابی تهران واقع در تهرانسر فقط مجاز به ثبت نام از فرزندان نظامی شاغل در استان تهران در تمامی رشته های اعلامی بوده و سایر متقاضیان غیر نظامی میتوانند فقط برای ثبت نام در طیف استخدامی افسران و کارمندان علمی دارندگان مدرک کارشناسی و دکتری در رشته های بهداشتی و درمانی به این دفتر مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه افسری شهید ستاری

 

 

 

 

همانطور که گفته شد، ثبت نام نشانی محل های ثبت نام افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی 1400 به صورت حضوری و در دفاتر گزینش انجام می گیرد. علاقمندان استخدام این مقطع می توانند به نزدیکترین محل ثبت نام مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خویش را با ارائه مدارک و تکمیل فرم های لازم تکمیل نمایند. نشانی محل های ثبت نام افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی 1400 عبارتند از:

 

تهران: تهرانسر – بلوار گلها – جنب بانک سپه – منطقه پدافند هوایی امام حسن مجتبی (ع) – دفتر استخدام – تلفن: 64485570-021

دفتر استخدام و عضویابی تهران واقع در تهرانسر فقط مجاز به ثبت نام از فرزندان نظامی شاغل در استان تهران در تمامی رشته های اعلامی بوده و سایر متقاضیان غیر نظامی می توانند فقط برای ثبت نام در طیف استخدامی افسران و کارمندان علمی دارندگان مدرک کارشناسی و دکتری در رشته های بهداشتی و درمانی به این دفتر مراجعه نمایند.

 

مشهد: انتهای خیابان نخ ریسی – منطقه پدافند هوایی شمال شرق – جنب بانک سپه - دفتر استخدام – تلفن: 33442828-051

 

کرمانشاه: بلوار شهید کشوری – نرسیده به میدان امام – مهمانسرای نگین – دفتر استخدام  - تلفن : 4733444-0833

 

بوشهر: میدان حر – جنب بیمارستان تامین اجتماعی – دفتر استخدام منطقه پدافند هوائی جنوب  –تلفن: 4551439-0771

 

اهواز: اتوبان شهید ستاری – گروه پدافند هوایی اهواز  – دفتر استخدام – تلفن : 3909015-0611

 

کرمان: بلوار جمهوری اسلامی - جنب فرودگاه- گروه پدافند هوایی کرمان- تلفن: 32818519-034

 

زاهدان: کیلومتر 3 جاده میرجاوه – گروه پدافند هوایی زاهدان – تلفن:  33216002-054

 

بندرعباس: شهرک شقو-دفتر استخدام منطقه جنوب شرق(بندرعباس)تلفن 33701515-076

 

اراک: کیلومتر 4 جاده خمین – جنب پادگان مالک اشتر- فرماندهی آموزش‌های درجه داری حضرت علی اکبر(ع) – دفتر استخدام- تلفن:  34132760-086

 

اصفهان: خانه اصفهان- حدفاصل4 راه نیروی هوایی و میدان شهید علیخانی- جنب آموزشگاه رانندگی کوروش- دفتراستخدام تلفن: 34380034-031

 

شهرکرد: کوی فرهنگیان – خیابان هلال احمر – خیابان لقمان – کوچه 4- دفتر استخدام – تلفن:  32223904-038

 

تبریز: جاده آذر شهر – منطقه پدافند هوایی شمال غرب - دفتر استخدام– تلفن:   34301370-041

 

بیرجند: کیلومتر 10 جاده بیرجند/زاهدان- روبروی روستای بجد-منطقه پدافند هوایی قائم آل محمد (عج) (شرق)، تلفن: 31855605-056 و 31855601-056

 

آبدانان: جنب فرمانداری –گروه پدافند هوایی شهید ملکی آبدانان- دفتر گزینش،عضویابی و استخدام –تلفن:33628309-084

 

قم: چهارراه گلزار شهدا- مجتمع امام خمینی- طبقه دوم- دفتر استخدام و امور ایثارگران -تلفن: 37833211-025

بیشتر بخوانید: استخدام نیروی زمینی ارتش

 

در ادامه لیست مشاغل و نوع پذیرش آن ها با توجه به مدرک تحصیلی مورد پذیرش جهت استخدام افسر پیمانی و کارمند تجربی به طور کامل بیان شده است. برای اطلاع از این مشاغل مطالعه جداول زیر توصیه می گردد.

 

ردیفمقطع تحصیلیرشته تحصیلی (گرایش)جنسیتطیف استخدامیتعداد سهمیهنوع استخدام
1دکتریدکتری حرفه ای پزشک عمومیمردنظامی1 نفرپیمانی
2کارشناسیفوریت های پزشکیمردنظامی25 نفرپیمانی
3کارشناسیفناوری اطلاعات سلامتمردنظامی1 نفرپیمانی
4کارشناسیمهندسی الکترونیک(الکترونیک)مردنظامی3 نفرپیمانی
5کارشناسیمهندسی عمران(ساختمان)مردنظامی2 نفرپیمانی
6کارشناسیشیمی(کاربردی)مردنظامی2 نفرپیمانی
7کارشناسیبهداشت(محیط)مردنظامی7 نفرپیمانی
8کارشناسیبهداشت(حرفه ای)مردنظامی3 نفرپیمانی
9کاردانبهداشت کار دهان و دندانمردنظامی2 نفرپیمانی

 

ردیفمقطعرشته تحصیلی / تخصصجنسیتطیف استخدامیتعداد سهمیهنوع استخدام
1دکتریدکتری حرفه ای پزشک عمومیزنکارمند علمی1 نفررسمی
2دکتریدکتری حرفه ای دندانپزشکی عمومیزنکارمند علمی1 نفررسمی
3کارشناسیبینایی سنجیمردکارمند علمی1 نفررسمی
4دیپلمآشپزمردکارمند تجربی3 نفررسمی
5دیپلمبناییمردکارمند تجربی2 نفرپیمانی
6دیپلملوله کشمردکارمند تجربی4 نفرپیمانی
7دیپلمآهنگری و جوشکاریمردکارمند تجربی2 نفررسمی
8دیپلمدستگاه های حرارتی و تهویهمردکارمند تجربی4 نفرپیمانی

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام و استخدام پدافند هوایی ارتش 1400 را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید.

در ادامه بخوانید: استخدام نیروی دریایی ارتش

 

آخرین اخبار مرتبط با ثبت نام درجه داری پدافند هوایی ارتش

 

08 آذر 1400

استخدام در مقطع افسر پیمانی و کارمندی پدافند هوایی ارتش تا روز پنجشنبه 18 آذر ماه تمدید شد.

 

19 آبان 1400

داوطلبانی که متقاضی استخدام در مقطع افسر پیمانی و کارمندی پدافند هوایی ارتش هستند، پس از مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام از 22 آبان لغایت 7 آذر ماه فرصت دارند تا با همراه داشتن مدارک ثبت نامی جهت تکمیل مراحل ثبت نام به دفاتر ثبت نام ارگان مورد نظر خود مراجعه نمایند.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کارمندی پدافند هوایی ارتش چه زمانی آغاز می شود؟

✔️ مطابق متن مقاله، این ثبت نام معمولا در آبان ماه آغاز می شود که به محض آغاز در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ استخدام پدافند هوایی ارتش از طریق چه سایتی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام این ارگان به صورت حضوری انجام می شود و داوطلبان لازم است به حوزه های ثبت نامی مشخص شده که در این مقاله ارائه شده مراجعه نمایند.



 

3- ✔️ مدرک تحصیلی مجاز برای استخدام پدافند هوایی ارتش چیست؟

✔️ دارندگان مدرک دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری با توجه به مدرک تحصیلی خود می توانند در پدافند هوایی ارتش استخدام شوند. برای مطالعه سایر جزئیات به متن مقاله مراجعه گردد.

منبع : ثبت نام افسر پیمانی و کارمندی نیروی پدافند هوایی ارتش

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VwVv
نظرتان را بنویسید