چگونه لکه های روی لباس و فرش را از بین ببریم؟

چگونه لکه های روی لباس و فرش را از بین ببریم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سحر نظری
حتما برای شما نیز پیش آمده است که به صورت اتفاقی چای خود را روی فرش یا لباس ریخته باشید. در این لحظه‌ها این سوال پیش می‌آید که چگونه لکه چای را از بین ببریم اگر شما نیز به دنبال راه‎حلی برای از بین بردن لکه چای از روی فرش و یا لباس‌های خود هستید حتما این مطلب را مطالعه کنید. در این مطلب دقیقا قصد داریم که به سوال "چگونه لکه های روی لباس و فرش را از بین ببریم" پاسخ دهیم.

برای پاک کردن لکه چای از روی لباس و فرش راه‌های متفاوتی وجود دارد ولی ما بهترین و آسان‌ترین راه‌ها را به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید به نتیجه‌ی دل‎خواه خود برسید.

هنگامی که چای روی لباس‌تان ریخت، آن را با یک دستمال مرطوب از روی لباس پاک کرده و سپس لباس‌تان را با آب سرد بشویید. اگر با این کار لکه‌ی چای از روی لباس نرفت، با توجه به رنگ لباس می‌توانید از سفید کننده و یا سرکه استفاده کرده و لکه‌ی چای را از بین ببرید چون سرکه خاصیت لکه بری داشته و به راحتی لکه‌ی لباس را بدون بردن رنگ لباس از بین می‌برد. اما در هنگام شستن لباس با سرکه لباس بوی سرکه می‌دهد. برای از بین رفتن بوی سرکه لباس را زیر نور آفتاب و فضای آزاد قرار دهید تا لباس خشک شده و بوی سرکه از بین برود.

لکه چای را می‌توانید با استفاده از جوش شیرین نیز از بین ببرید! به طوری که ابتدا باید لباس را خیس کرده و سپس مقدار کمی جوش شیرین روی لکه‌ی چای بریزید طوری که جوش شیرین تمام سطح لکه روی لباس را بپوشاند. اجازه دهید جوش شیرین به مدت یک شبانه‌روز روی لباس باقی بماند سپس لباس را شسته و شاهد از بین رفتن لکه باشید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5QKX
نظرتان را بنویسید