وسایلی که یک دختر باید در اتاقش داشته باشد

وسایلی که یک دختر باید در اتاقش داشته باشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
vahid kamali

 1- میز لپ تاپ 

تصور کنید که در رختخواب صبحانه می خورید، مجبور نیستید هنگام کار روی یک صندلی ناراحت کننده بنشینید و در اتاق خود، روی تخت خود، هنگام خواندن کتاب، چای بعد از ظهر می نوشید! چقدر خوبه، درسته؟ با یک میز لپ تاپ که می تواند لپ تاپ، غذا یا کتاب را در خود جای دهد، راحت باشید.

2- صندلی راحتی

 یک صندلی روی زمین که زیبا و راحت به نظر می رسد، هر زمان که وارد اتاق خود می شوید، فورا روحیه شما را روشن می کند. وقتی مهمان دارید و نمی خواهید دیگران روی تخت شما بنشینند، یک صندلی زمینی به کارتان می آید. شما همچنین می‌توانید روی صندلی زمین بخوابید و روز را در خانه تنبلی کنید.

3- رطوبت ساز

 گذراندن ساعت ها در اتاق خواب با تهویه هوا که هوا را در دمای انجماد منفجر می کند می تواند منجر به خشکی بینی و گلو شود که باعث ناراحتی می شود. بنابراین، هوای اطراف را با یک مرطوب کننده کوچک قرار داده شده در اتاق خود مرطوب کنید.

4- نور شب اگر یک اتاق تاریک باعث می شود احساس ناراحتی کنید و نمی توانید بخوابید، یک نور شب با نور گرم بگیرید که شما را آرام می کند. این همچنین برای کسانی که در نیمه های شب از خواب بیدار می شوند تا از توالت استفاده کنند یا نوشیدنی بخورند بسیار عالی است زیرا به چشمان شما کمک می کند تا با تاریکی سازگار شوند.

منبع: https://vahidnews.royablog.ir/post/3/وسایلی-که-یک-دختر-باید-در-اتاقش-داشته-باشد

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/P0y1
نظرتان را بنویسید