ست هدیه تبلیغاتی دارای چه وسایلی است؟

ست هدیه تبلیغاتی دارای چه وسایلی است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

اهدای انواع  ست هدیه تبلیغاتی یکی از راه های مناسب جهت جذب مشتری است. امروزه این روش به یکی از پر کاربرد ترین سیاست های برندینگ و بازاریابی تبدیل شده است. به طوری کسب و کارهای مختلف همواره از این روش به عنوان یکی از راه های تبلیغات بهرره میگیرند. اما لازم به ذکر است برای تهیه هدایای تبلیغاتی حتما لازم نیست از هدایای گران بها و خاص و عجیب و غریب استفاده کنید. برعکس باید سعی کنید هدیه ای انتخاب کنید که افراد به طور روزمره از آن استفاده میکنند. مانند یک خودکار. شما میتوانید از ساده ترین هدایا برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان و حتی کارمندان خود استفاده کنید. با اینکار علاوه بر اینکه مشتریتان را یکی از مشتریان ثابت خود تبدیل میکنید حتی باعث میشوید مشتریتان برای شما تبلیغات انجام دهد.

هدایای تبلیغاتی چه کاربردی دارند؟

ارائه ست هدیه تبلیغاتی سبب میشود که بین شرکت و مشتریان یک نوع اعتماد و حس مثبت برقرار شود. حال هر چه قدر هدیه شما شیک تر و کاربردی تر باشد و از کیفیت نسبی خوبی برخوردار باشد این حس اطمینان نیز بیشتر و قوی تر خواهد بود. بنابراین اگر قصد دارید برای مجموعه خود ست هدیه تهیه کنید این مقاله دقیقا در راستای خواسته شما قرار دارد. پس از خواندن آن غافل نشوید و تا انتها با ما همراه باشید. ما در این مقاله به معرفی انواع ست هدیه خواهیم پرداخت. تا شما بتوانید با کمترین هزینه بهترین هدیه را تهیه کنید. همچنین ازایده های استفاده از هدایای تبلیغاتی طی مراسمات مختلف در این مقاله ارائه نام برده میشود و شما عزیزان میتوانید در بهترین شرایط از این هدایا استفاده کنید.

 

هدایای ارزان را از کجا تهیه کنیم؟

ابتدا باید این مسئله را برای شما عزیزان خاطر نشان کنیم که اولین ملاکتان برای تهیه ست هدیه تبلیغاتی هزینه محصول نباشد. زیرا محصولی را که به عنوان هدیه تبلیغاتی تهیه میکنید ارتباط مستقیمی با اعتبار کسب و کار شما دارد. پس به عنوان اولین نصیحت: هیچ گاه اعتبار کسب و کارتان را ارزان نفروشید. اما اگر میخواهید از محصولات با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب برای دادن این ست ها استفاده کنید، سعی کنید به چاپخانه هایی مراجعه کنید که در کنار سفارشات چاپ، انواع ست هدیه را موجود دارند. این قبیل چاپخانه ها عموما محصولاتشان را مناسب ترین قیمت در اختیار مشتری قرار میدهند. از طرفی میتوانید بدون هیچ گونه دردسری در همین مراکز اقدام به چاپ لوگو یا نام برندتان برروی این محصولات داشته باشید. در نتیجه سفارشات شما شامل پکیجی از محصول و چاپ لوگو میشود که در نهایت به صرفه بوده و شامل تخفیفاتی نیز میشود.

انواع هدایای تبلیغاتی

تاثیر ست هدیه تبلیغاتی در برند سازی

یک برند زمانی فراگیر میشود، که تعداد مشتریان راضی آن از تعداد ناراضیان خیلی بیشتر باشد. پس مشتری و رضایت مندی آن و معرفی کسب و کارتان توسط مشتری میتواند تاثیر شگفت انگیزی در برند سازی داشته باشد. از طرفی حس شگفت انگیز دریافت هدیه در میان همه ما مشترک است. پس میتوان با استفاده از همین طرفند و اهدای ست هدیه تبلیغاتی به مشتریانتان باعث ایجاد حس خوب و رضایت مندی در مشتری شوید. در نتیجه با همین روش میتوانید خیلی راحت و به سرعت برند سازی انجام دهید و نام و لوگوی کسب و کارتان را در ذهن مشتری برای همیشه حک کنید. یک هدیه کارآمد به همراه لوگوی کسب و کار شما میتواند برای شما مشتریان زیادی جذب کند.

 

انواع ست هدیه تبلیغاتی

برای هدیه دادن میتوانید بر اساس نیاز و جنسیت مشتریتان یک ست هدیه تبلیغاتی تهیه کنید و به مشتری اهدا کنید. همچنین این ست ها میتوانند بر اساس کاربردشان دسته بندی شوند حتی چاپ ماسک که در ادامه بدان خواهیم پرداخت. اما در نهایت این شما هستید که باید بر اساس سرمایه و سلیقه و صلاح دیدتان یک کدام از این ست ها را انتخاب کرده و به مشتری هدیه دهید. حال اگر میخواهید با انواع ست هدایا آشنا شوید با ما باشید.

 

ست هدیه مدیریتی

ست هدیه مدیریتی یکی از انواع ست هدیه تبلیغاتی محسوب میشود که عموما برای هدیه دادن به مدیران، کارمندان، افراد مجموعه و مشتریان خاص در نظر گرفته میشود. این ست عموما شامل اجناسی با کیفیت نظیر کیف چرک، خود نویس برند، طراحی سررسید 1402 و سالنامه، جاکلیدی و جاکارتی چرم و غیره است. دو یا چند از این محصولات در یک جعبه لوکس و زیبای مدیریتی طراحی میشود. همچنینی لوگوی شما برروی تک به تک این محصولات و حتی برروی جعبه حک خواهد شد.

 

 

برای گرفتن قیمت الان تماس بگیرید ۰۹۱۲۱۳۶۰۸۶۸

 

ست هدیه الکترونیکی

ست هدیه الکترونیکی نیز یکی از انواع ست هدیه تبلیغاتی محسوب میشود که معمولا به کارمندان و مشتریان خاص هدیه داده میشود. این ست میتواند شامل محصولاتی نظیر فلش مموری، هارد، شارژر، پاوربانک، ایرپاد یا هندزفری و غیره باشد. این ست میتواند یکی از هیجان انگیر ترین ست ها برای مشتریان و افراد مجموعه شما باشد. پس در هنگام انتخاب هدیه تبلیغاتی از ست هدیه الکترونیکی غافل نشوید.

 

ست هدیه زنانه

گاهی میتوان انتخاب ست هدیه تبلیغاتی را بر اساس جنسیت افراد تنظیم کرد. مثلا در همین راستا میتوان از ست هدیه زنانه استفاده کرد. این ست شامل هدایای هیجان انگیری برای خانم ها است. از محصولات کاربردی در این ست میتوان به کیف لوازم آرایش، کیف پارچه ای، کلاه و محصولاتی از این قبیل اشاره کرد. پس اگر میخواهید نظر مشتریان یا کارمندان خانم خود را به کسب و کار و بیزینستان جلب کنید از دادن هدایای تبلیغاتی زنانه غافل نشوید.

 

ست هدیه مناسبتی

اما شاید برای شما هم سوال باشد که در چه شرایطی میتوان از ست هدیه تبلیغاتی و سر رسید سفارشی استفاده کرد. عموما اکثر بیزینس ها در مراسماتی نظیر، سال نو، عید رمضان، عید قربان، شب یلدا و غیره اقدام به دادن این هدایا میکنند. همچنین میتوان از این هدایا در مراسمات افتتاحیه و دیگر مراسمات شرکتی استفاده کرد. همایش ها و سمینارها نیز یکی از بهترین شرایط برای هدیه دادن و تقدیر از دیگران هستند. بنابراین اگر شما یک کارفرما هستید حتما سعی کنید بخشی از بودجه خود را برای دادن هدایای تبلیغاتی کنار بگذارید. زیرا در این مسیر هم شما و کسب و کارتان و هم مشتری سود میبرید.

لینک مرجع https://mojrian.net/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xYOz
نظرتان را بنویسید