خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
hossein

خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه رواج زیادی در بین ایرانیان پیدا کرده است، خرید آپارتمان در ترکیه، خرید مغازه در ترکیه، خرید ملک در استانبول مواردی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند، در همین راستا ترکیه آر اس به عنوان مشاور مورد اعتماد شما آماده است تا شما را برای انتخاب و خرید ملک در ترکیه تا دریافت کامل اقامت همراهی کند.

خرید ملک در ترکیه قوانین و مقررات خاصی را برای اتباع خارجی دارد اگر شما قصد خرید خانه در ترکیه را دارید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید که در فرایند و مسیر خرید ملک در شهر های ترکیه به مشکل نخورید، لازم به ذکر است که شرایط خرید ملک در ترکیه در سال های اخیر بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است با توجه به این که خرید ملک در ترکیه از لحاظ سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول نسبت به ایران شرایط بهتری دارد اغلب ایرانیان برای قیمت پایین ملک در استانبول اقدام به خرید خانه در ترکیه میکنند، خرید ملک در ترکیه شرایط و مراحل ساده ای برای ایرانیان دارد.

اگر قصد خرید آپارتمان در ترکیه را دارد با قیمت بسیار مناسب میتوانید در شهر های آنتالیا، استانبول و… اقدام به خرید آپارتمان کنید. با ترکیه آر اس همراه باشید.

قیمت ملک در ترکیه

 

چرا باید در ترکیه خانه بخریم؟

کشور ترکیه جذابیت های بسیار مهمی برای خریداران خود به همراه دارد که افراد زیادی به خرید ملک در ترکیه روی می آورند:

  1. هزینه های زندگی نسبت به سایر کشور های اروپایی پایین تر است.(هزینه ها شامل خورد و خوراک، پوشاک، تحصیل،مالیات و… می باشد)
  2. جاذبه های توریستی و مراکز خرید جذابی دارد که باعث جذب توریست می شود.
  3. سرعت بالا در خرید ملک به صورت نقدی یا حتی اقساطی
  4. دریافت سریع و راحت اقامت ترکیه با خرید ملک

قیمت ملک در ترکیه استانبول

قیمت ملک در ترکیه استانبول موارد زیادی بستگی دارد که در ادامه به عوامل مهمی که ارتباط مستقیم با قیمت ملک دارند اشاره میکنیم.

  • متراژ خانه: مهم ترین اصل در قیمت گذاری خانه هایی که در استانبول قرار دارند.
  • امکانات ملک
  • قدمت یا سال ساخت ملک
  • انواع دسترسی
  • امکانات محلی و منطقه ای ملک

حال یک مثال برای قیمت ملک در ترکیه برای شما مخاطبان میزنیم که با دیدی بهتر موضوع قیمت گذاری ملک را درک کنید، به طور مثال شما برای خرید آپارتمانی در ترکیه اقدام کرده اید و این آپارتمان 50 متری است و در یکی از محله های متوسط استانبول قرار دارد. حداقل قیمت خرید آپارتمان در ترکیه متری 16.000.000 میلیون تومان است که معادل 5.000 لیر که در موجوع معادل 250.000 لیر یا 800 میلیون تومان میشود، پس

برای خرید ملک در ترکیه شما باید حداقل 800 میلیون تومان سرمایه داشته باشید.

مراحل خرید ملک در ترکیه

در این بخش به مراحل خرید ملک در ترکیه میپردازیم ابتدایی‌ترین کاری که برای خرید خانه در ترکیه باید انجام دهید، افتتاح یک حساب بانکی در ترکیه میباشد زیرا برای نقل و انتقالات سرمایه نیاز به یک حساب بانکی دارید، در قدم دوم شما باید میزان سرمایه ای را که برای خرید ملک در ترکیه دارید را مشخص کنید و همچنین منطقه ای که میخواهید در آن زندگی کنید را نیز مشخص کنید.

این نکته خیلی مهم است که شما دوست دارید در آپارتمان معمولی زندگی کنید و یا در برج های بزرگ و مدرن و یا حتی در ویلاها هی ترکیه؟ تمام این موارد را برای خود مشخص کنید.

از آنجایی که شما با قوانین خرید ملک در ترکیه آشنا نیستید، به شما پیشنهاد میکنیم که با یک شرکت معتبر در حوزه خرید ملک و آپارتمان در کشور ترکیه مشورت کنید، و پس از ورود به ترکیه آپارتمان ها و املاک را از نزدیک بررسی کنید و در صورت پسندیدن این ملک مورد نظر فرایند خرید خانه در تریه را شروع کنید.

ترکیه آر اس در تمامی مراحل خرید ملک در ترکیه همراه شما میباشد و به شما مشاوره رایگان میدهد تا بهترین انتخاب را برای خرید ملک در ترکیه انجام دهید.

لینک مرجع https://turkeyrs.com/buy/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wX1M
نظرتان را بنویسید