خدمات طراحی لوگو و سفارش طراحی لوگو

خدمات طراحی لوگو و سفارش طراحی لوگو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
hossein

لوگوی کسب و کار شما،اولین هویت برند شماست بنابراین اگر بیزینسی شروع کرده اید باید هر چه سریع تر به دنبال سفارش طراحی لوگو باشید.

طراحی لوگو باید به گونه ای صورت بگیرد که اولا منحصر به فرد باشد و دوما ظاهر شیک و زیبایی داشته باشد و بتواند هویت کسب و کار و نوع فعالیت شما را به بهترین شکل انتقال دهد.شما عزیزان می توانید برای مشاوره رایگان و اخذ خدمات طراحی لوگو با ما تماس بگیرید.

نحوه سفارش طراحی لوگو

اگر قصد دارید از خدمات طراحی لوگو شرکت لوگو نشان بهره مند شوید می توانید از طریق همین صفحه برای سفارش آنلاین خود اقدام کنید.در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره رایگان طراحی لوگو دریافت کنید و در صورت نیاز می توانید در جلسه حضوری با ما حضور داشته باشید.

هنگام سفارش تمامی اطلاعات را به صورت دقیق وارد کنید و فرمت فایلی که تمایل دارید تحویل بگیرید را مشخص کنید.معمولا لوگو ها به صورت فایل JPEG و یا PNG تحویل داده می شود اما اگر قصد دارید فایل اصلی قابل ویرایش را تحویل بگیرید حتما هنگام سفارش طراحی لوگو آن را ذکر کنید.

همچنین فراموش نکنید که زمینه کار خود و اینکه قصد دارید لوگو را در چه محلی بکار ببرید مشخص کنید.اصطلاحا بافت یا بستر لوگو اهمیت و تاثیر زیادی در طراحی لوگو دارد و می تواند مسیر آن را به کلی تغییر دهد.

برچسب ها
لینک مرجع https://logoneshan.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vW1X
نظرتان را بنویسید