نمایندگی تعمیرات پاناسونیک تعمیرTV-DVD-ماکروویو انجام میدهد.

نمایندگی تعمیرات پاناسونیک تعمیرTV-DVD-ماکروویو انجام میدهد.
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ابوالفضل خالصی
در نمایندگی خدمات پاناسونیک در کرج خدماتی چون تعمیر تلویزیون-سینما خانگی-دی وی دی-ماکروفر و ماکروویو -ماشین لباسشویی-چرخ گوشت کلیه لوازم صوت و تصویر و لوازم خانگی کوچک و بزرگ توسط متخصصین زبده و توانا-در آزمایشگاهی تجهیز و سیستم رایانه ای به روز-انجام می گردد.
چگونه می توان یک چرخ گوشت را در خانه عیب یابی نمود؟
چگونگی عیب یابی چرخ گوشت پاناسونیک در خانه

درست است که آشپزخانه بدون چرخ گوشت برقی اصلاً آشپزخانه نیست.

تعمیر چرخ گوشت
چرخ گوشت
منظور این است که آیا کسی هم هست که بخواهد چنین فرصت قانع کننده ای برای چرخ کردن گوشت در خانه با سرعت بیشتر را از دست بدهد؟

مطمئناً ، بی تردید یک چرخ گوشت مزایای بی شماری ارائه می دهد. به همین دلیل است که چرخ گوشت های برقی امروزه جزء لوازم مورد نیاز آشپزخانه قرار دارد.

قبل از ظهور چرخ گوشت های برقی، مردم تمایل داشتند از چرخ گوشت دستی استفاده کنند و ترجیح خرید از فروشگاه های گوشت نبود. چرخ گوشت دستی به هیچ وجه برای خرد کردن یک تکه بزرگ گوشت مناسب نیست زیرا زمان و تلاش زیادی را از کاربران می طلبد.

اکنون پس از بررسی چندین مطالعه علمی ، ثابت شد که مصرف گوشت های بسته بندی که همراه با مواد افزودنی و شیمیایی هستند، میتوانند باعث بیماری کشنده سرطان شوند، که در اینجا اختراع چرخ گوشت برقی، تسکین بخش ما میشود.

عیب یابی آسان چرخ گوشت برقی شما در خانه:

داشتن یک چرخ گوشت برقی عالی ، اکنون فشار کار ما را کاهش داده است و به ما اجازه ی مراقبت از بهداشت مواد غذایی و سلامت خود را داده است.

ما می توانیم به راحتی و بدون هیچ تلاشی مقدار زیادی گوشت را در خانه چرخ کنیم و دستور العمل های خوشمزه و بدون هیچگونه افزودنی شیمیایی را تهیه کنیم ، برخلاف خرید فروشگاهی که گوشتی سرطان زا ،خریداری می نماییم.

اما فقط داشتن چرخ گوشت خوب کافی نیست ، وسایل برقی و الکترونیکی به مرور زمان و استفاده مداوم دچار عیوبی می گردند که در اینجا به تعدادی از آنها پرداخته ایم چنانچه مشکل قابل حل نباشد، بایستی برای استفاده بیشتر از دستگاه و نگهداری از آن و رفع خرابی، به تکنسین مجرب نمایندگی پاناسونیک، دستگاه خود را برای تعمیر، سپرده و منتظر تحویل سریع دستگاه پس از رفع عیب چرخ گوشت پاناسونیک خود باشید.

تعمیـــــر و نگـــهـــــــــداری ، نقـــش اساســـی ، در دوام نگــهداری از دستـــگاه چـــرخ گوشـــت بــرقی دارد.

هر وسیله برقی و یا لوازم برقی نیاز به مراقبت خاصی دارند که می توانند در حین استفاده دچار مشکل گردند. قسمتی از مشکلات فقط توسط خودتان برطرف می شوند و نیازی به تماس و مراجعه به تکنسین نیست!!!

در مورد چرخ گوشت برقی نیز ، مشکلات ساده ای که می تواند باعث عدم کارکرد چرخ گوشت شما شده باشد ، به راحتی در خانه قابل حل است.

دانستن تکنیک های عیب یابی می تواند باعث صرفه جویی در هزینه و زمان شما گردد ، همچنین باعث می شود عمر دستگاه شما طولانی تر شود.

بیایید به مشکلات و راه حل هایی که چرخ گوشت برقی شما می تواند در مدت استفاده و طول عمر خود، با آن روبرو شود نگاهی بیندازیم:

1.چرخ گوشت شما خاموش است و روشن نمی گردد؟

- عیب یابی مشکل برق چرخ گوشت شما:

این مشکل درانواع دستگاه های برقی بسیار، متداول است. مدتی است که هنگام خاموش یا روشن کردن دستگاه ، با مشکل روبرو شده اید و سیم به درستی کار نمی کند در اینجا

ابتدا 1- آسیب دیدگی در سیم برق را بررسی کنید. سپس بایستی 2-پریزی را که سیم به آن وصل شده است ، چک نمایید حال باید3- محل اتصال سیم را بررسی کنید.

در صورتی که مطمئن نیستید که سیم آسیب دیده است یا صفحه سوئیچ که به آن وصل شده است ، سعی کنید 4-چرخ گوشت را به سوئیچ دیگری وصل نمایید و در نهایت با دلیل واقعی مشکل برق آشنا خواهید شد.

همچنین برخی از چرخ گوشت ها روی بسته های باتری قابل شارژ کار می کنند. اگر در تعویض یکی از آن ها با مشکل روبرو هستید ، احتمالاً باتری به طور کامل شارژ نشده یا شارژ ناقص دارد.

در این حالت ، شما باید یک باتری مکمل دیگر در منزل به عنوان جایگزین داشته باشید.

2.مشکلات چرخ دنده:

مواجه شدن با ساییدگی و کند شدن تیغه چرخ گوشت بسیار رایج است ، زیرا با استفاده حداکثر یا استفاده طولانی مدت از چرخ گوشت برقی ، تیغه ها شروع به فرسودگی می نمایند که کند شدن تیغه را به دنبال دارد. اگر در چرخ گوشت گوشت حاوی استخوان استفاده شود ، آسیب تیغه و دنده های چرخ گوشت افزایش می یابد. گرچه چرخ گوشت هایی که برای چرخ کردن گوشت همراه استخوان ساخته می شوند(چرخ گوشت صنعتی) دارای تیغه با ماندگاری بالاتری هستند اما تیغه های آنها نیز با گذشت زمان، اثر خود را از دست می دهند.

چه چیزی از چرخ گوشت با دنده های صاف و کند شده بدتر است؟؟؟

به همین دلیل است که دانستن راه حل این مشکل برای هر کاربر حین استفاده از چرخ گوشت بسیار ضروری است.

اگرچه در صورت آسیب دیدن آنها نمی توانید دندانه ها را تعمیر کنید ، اما می توانید با سفارش قطعه همان چرخ دنده اصلی، به نمایندگی معتبر پاناسونیک آن را جایگزین کنید.

لطفاً ایده سفارش قطعه از غیر از سازنده را رها کنید زیرا مطمئناً این فکر باعث خراب شدن عملکرد دستگاه در آینده می شود.

به طور طبیعی ، سازنده نیاز شما به قطعات را می داند. و قطعاتی که احتمال خرابی دارند برای جایگزینی تولید می نماید تا کاربران به راحتی آن را تهیه نمایند

- برای دانستن این که آیا دندانه های چرخ دنده اصلی(گیربکس) چرخ گوشت شما شکسته یا آسیب دیده داشته باشد ، باید پوشش آن را برداشته حال دندانه ها را که توسط پیچ ها وصل شده است، از کل واحد جدا کنید. در صورت آسیب دیدن، آن را تعویض نمایید.

رفع مشکلات مربوط به سر چرخ گوشت:



اغلب شما بامشکلاتی حین چرخ کردن گوشت روبرو شده اید ، جایی که چرخ گوشت از همان کیفیتی برخوردار نیست که در هنگام خرید چرخ گوشت داشتید



نیازی به وحشت نیست که فکر کنید ماشین شما پتانسیل خود را از دست داده است زیرا حقیقت واقعی کمی متفاوت است



کیفیت چرخ گوشت ممکن است به دلیل سنگ زنی(چرخ کردن) چرخ گوشت برقی متفاوت باشد



اگر از روش کار چرخ گوشت آگاه هستید ، باید بدانید که سر چرخ گوشت(سنگ زنی) مهمترین کار را انجام می دهد ، یعنی فشار دادن گوشت از طریق اسکرول(مار پیچ) به تیغه ها



در صورت عدم موفقیت چرخ کردن باید دستگاه را از برق خارج نموده یا چرخ گوشت را خاموش کنید.



سپس سر دستگاه را باز کرده ، بررسی کنید که سر به درستی وصل شده باشد تا بتواند صحیح کار کند



اگر مطمئن نیستید ، آن را جدا کرده و دوباره با فشار دادن آن و وصل کردن پین ها ، دوباره آن را قرار دهید. در صورت انجام این کار اگر اصطکاک را تجربه کردید ، سر چرخ گوشت به درستی ثابت می شود



متخصصین ما در نمایندگی پاناسونیک کرج آماده پاسخگویی در تعمیر لوازم الکترونیکی اعم از تلویزیون ، لباسشویی ، مایکروویو ، چرخ گوشت و ... می باشد.

آماده پاسخگویی به شما عزیزان در تمام روز هستیم.
برچسب ها
لینک مرجع https://panasonic-alborz.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pp5Q
نظرتان را بنویسید
نظرات
ابوالفضل خالصی
مطلب مفید و کاربردی است