چرا صنایع به پالت ها متکی هستند؟

چرا صنایع به پالت ها متکی هستند؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
irpallet

پالت های پلاستیکی نه تنها بهترین راه حل برای حمل و نقل تدارکات و کالا هستند، بلکه مسئولیت پذیرترین و پایدارترین گزینه برای تجارت شما هستند. 

پالت های پلاستیکی 90٪ از مواد بازیافتی ساخته شده اند. بنابراین آنها همچنین یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای پالت های چوبی هستند. پالت های پلاستیکی را می توان به پالت های جدید بازیافت کرد. این یک استراتژی مهم مدیریت زباله برای محیط زیست است. این کاملاً متفاوت از پالت های چوبی است که قابل بازیافت یا تبدیل به پالت های چوبی جدید نیستند.

چرا به پالت های پلاستیکی نیاز داریم؟


پالت های پلاستیک  بخشی جدایی ناپذیر از زنجیره تامین اجتماعی و اقتصادی امروزی هستند. پالت ها کاری بیشتر از حمل و نقل کالا از A به B انجام می دهند. آنها در اصل از لغزش در اوایل دهه 1900 ساخته می شدند.

از آن زمان، آنها اصلاح، طراحی مجدد و بهبود یافته اند تا به پالت هایی تبدیل شوند که اکنون می شناسیم. فناوری به طور مداوم در حال تغییر است و پالت در 100 سال گذشته کاملاً دوباره طراحی شده است تا با لیفتراک‌ها، ربات‌های صنعتی و سیستم‌های پالت‌سازی مکانیکی سازگار باشد.

در سال 1964 اولین پالت پلاستیکی ساخته شد. این پیشرفت‌های تکنولوژیکی و پالت فروتن گام‌های بزرگی در ساده‌سازی اتوماسیون در صنایع مختلف برداشته است. پالت های پلاستیکی مهمترین نوآوری در پالت هستند. این اختراع این امکان را به وجود آورده است که بدون توجه به هدف مورد نظر، پالتی را پیدا کنید که مناسب کاربرد خاص شما باشد.

 

به چه نوع پالت پلاستیکی نیاز دارید؟


پالت های پلاستیکی مانند نمونه های چوبی خود را می توان در رنگ ها، طرح ها و وزن های مختلف ساخت. با مراجعه به بخش برنامه ما می توانید ایده ای از بخش های مختلف محصولات ما در آنها فعال کنید.

گزینه های زیادی برای پالت های پلاستیکی جدید وجود دارد. شما می توانید از بین پالت های یورو مطابق با مقررات واردات و صادرات اروپا، پالت های بهداشتی که معمولا در صنعت داروسازی استفاده می شوند، یا پالت های سنگین که قوی و بادوام هستند و برای استفاده مکرر مناسب هستند، انتخاب کنید.

حتی می توانید نام تجاری خود را با پالت های پلاستیکی نارنجی روشن مطابقت دهید!

لینک مرجع https://irpallet.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NPAK
نظرتان را بنویسید