خدمات راپل نمای ساختمان(کار در ارتفاع با طناب)

خدمات راپل نمای ساختمان(کار در ارتفاع با طناب)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
کار در ارتفاع نماسازان پیشرو

خدمات راپل نمای ساختمان چیست؟

برای شما حتما پیش آمده است که برای کارهای در ارتفاع مثلا پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان، شستشوی نمای ساختمان، رنگ آمیزی نما و ..، اولین فکری که به ذهن شما خطور می کند استفاده از داربست است. ما اینجاییم که به شما از خدمات راپل نمای ساختمان بگوییم تا دیگر به داربست و امثال آن حتی فکر هم نکنید!

امروزه کمتر کسی وجود دارد که برای انجام کارهای در ارتفاع به داربست بیندیشد. چرا که هزینه بالا، دردسر زیاد، زمان باز و بست کردن آن و خطرات آن باعث شده است که برای خدمات نما کمتر کسی اجرای داربست را دوست داشته باشد. البته که برای درست کردن نما هنگام ساختن ساختمان همچنان استفاده از داربست و کلایمر مرسوم است.

موارد استفاده از راپل

به طور کلی راپل را می توان در سه زیر شاخه اصلی طبقه نمود.

مورد اول استفاده از راپل در تفریح  می باشد. به عنوان مثال تفریحاتی همچون زیپ لاین، بانجی جامپینگ و تفریحاتی از این جمله است که در آنها به طریقی از طناب استفاده شده و حالت معلق بودن و فاکتور ارتفاع دخیل است.

مورد دوم استفاده از راپل در ورزش می باشد. رشته هایی همچون کوهنوردی و صخره نوردی اصلی ترین رشته هایی می باشند که از تکنیک های راپل استفاده می نمایند.

اما مورد سوم و مهمترین شاخه استفاده از راپل یا همان کار با طناب در ارتفاع در کارهای صنعتی و خدمات ساختمانی می باشد که امروزه به طور چشمگیری رشد نموده و جایگاه ویژه ای در انجام امور ساختمانی و صنعتی دارا می باشد. با ظهور راپل در صنعت و ساختمان به نوعی انقلابی بزرگ در این زمینه ها رخ داد که بشر را در انجام کارهای در ارتفاع به طور عجیبی رو به جلو سوق داد.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/P0wA
نظرتان را بنویسید