لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی 99

لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی 99
لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی منتشر شد. داوطلبین عزیزی که قصد ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را دارند میتوانند از طریق سامانه اقدام به ثبت نام نمایند. رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی نیز از طریق سامانه منتشر میشود و داوطلبین عزیز میتوانند با دانلود دفترچه و مطالعه آن از این رشته ها مطلع شده و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به پر کردن فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی نمایند.

لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی 99 منتشر شد. پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور، کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند با استفاده از شرایط ورود به دانشگاه علمی کاربردی به رشته های مورد علاقه خود راه یابند. یکی از دلایلی که موجب می‌شود دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه‌ها متمایز شود، هزینه شهریه پایین این دانشگاه می‌باشد.

بنابراین برای هر یک از داوطلبانی که مایل به شرکت در لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی 99 می‌باشند ، می‌توانند با استفاده از همین امر، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام ارشد علمی کاربردی ، همانند سال‌های گذشته به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد. بنابراین داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در زمان مقرر نسبت به این ثبت نام اقدام نمایند.

لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی 99 و همچنین کارشناسی ارشد علمی کاربردی را به دلیل تنوع و همچنین راه ورود آسان این دانشگاه از دانشگاه‌های مورد علاقه تمامی داوطلبان می‌باشد. لذا هر یک از داوطلبان عزیز می‌توانند با استفاده از این شرایط به این دانشگاه راه یابند. برخی از دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی ، این ثبت نام را دو بار در سال به انجام می رسانند.


ثبت نام در لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی 99
دانشگاه علمی کاربردی برخلاف سایر دانشگاه‌ها که ابتدا اقدام به برگزاری آزمون می‌نماید و پس از آن ، داوطلبان را برای پذیرش در آزمون آماده می‌نماید، این دانشگاه لیست رشته ها را به تمامی متقاضیان عزیز ارائه نموده و به هنگام ثبت نام ،به انتخاب رشته کارشناسی ارشد علمی کاربردی اقدام نمایند.
با توجه به اینکه انتخاب در بین لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی 99 در صورت واجد شرایط بودن امکان پذیر می‌باشد، لذا باید به این نکته توجه داشته باشید که چنانچه در هر یک از این رشته‌ها پذیرفته شوید، حتماً لازم است واحدهای جبرانی را پشت سر بگذارید. البته واحدهای عملی این دانشگاه ، شرایط مخصوص به خود را خواهد داشت.
ثبت نام دراین رشته ها به صورت الکترونیک و با استفاده از سایت سازمان سنجش صورت می‌پذیرد. ثبت نام در دو نوبت ترم مهر و ترم بهمن امکان پذیر می‌باشد. کارشناسی ارشد علمی کاربردی تنها با در نظر گرفتن شرایط آن امکان پذیر می‌باشد.


جهت اطلاع دقیق از رشته های ارشد علمی کاربردی ، کارشناسی ارشد علمی کاربردی ، مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد ، مشاوره تلفنی کنکور ارشد با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید
9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب


کارشناسی ارشد علمی کاربردی

کارشناسی ارشد علمی کاربردی
ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد علمی کاربردی با توجه به هر رشته ای که مورد علاقه شما باشد، امکان پذیر می باشد. به همین دلیل نیازی به تطبیق رشته مورد علاقه با رشته دانشگاهی کارشناسی نمی باشد. دارا بودن شرایط پذیرش در این رشته ها با استفاده از عملی بودن برخی از رشته های مورد علاقه داوطلب تنها با استفاده از شرایط ورود به این دانشگاه امکان پذیر می باشد.
خوشبختانه مدرک کارشناسی ارشد علمی کاربردی کاملا معتبر می باشد و به همین دلیل هیچ گونه نگرانی در رابطه با آینده شغلی و همچنین استخدام با استفاده از این مدرک وجود نخواهد داشت. بنابراین با خیال آسوده می توانید در رابطه با انتخاب در بین رشته ها بپردازید.
در ادامه به ارائه لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی 99 خواهیم پرداخت. اما برای کسب اطلاع دقیق از رشته های افزوده شده و همچنین شرایط کارشناسی ارشد علمی کاربردی می توانید با متخصصین ایران تحصیل با شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.



رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی 99

رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی 99
• کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
• کاردانی فنی عمران – امور پیمان ها
• کاردانی حرفه ای اطفای حریق شهری
• کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابرسی
• کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری
• کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح طبیعی
• کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح غیرطبیعی
• کارشناسی حرفه ای امور گمرکی
• مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
• مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
• مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
• کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
• کارشناسی حرفه ای حقوق اداری
• کارشناسی حرفه ای حقوق بیمه
• کارشناسی حرفه ای مددکاری قضایی
• مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
• مهندسی فناوری مکانیک خودرو
• کارشناسی حرفه ای مدیریت تعاون
• کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
• کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی



سامانه ثبت نام ارشد علمی کاربردی ایران تحصیل
با مشاوره سامانه ایران تحصیل می توانید به راحتی در رشته های مورد علاقه خود دست به انتخاب بزنید. برای ثبت نام کارشناسی ارشد علمی کاربردی می توانید به شرایط آن توجه نمایید. عملی بودن این رشته ها موجب می گردد تا به افزایش مهارت در هر یک از رشته های مورد نظر خود اقدام نمایید.

لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی 99 با توجه به افزوده شدن رشته های جدید به این دانشگاه ، می تواند متفاوت باشد. ثبت نام در کارشناسی ارشد علمی کابردی به صورت همزمان در تمامی رشته ها صورت می پذیرد. بنابراین برای ثبت نام ، هر یک از داوطلبان می توانند به سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت نمایند.

برای کسب اطلاع در رابطه با رشته های ارشد علمی کاربردی و همچنین کارشناسی ارشد علمی کاربردی می توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خواهند بود کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.


جهت اطلاع دقیق از لیست رشته های علمی کاربردی در مقطع ارشد و شرایط و ضوابط ثبت نام در این مقطع از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره های مرکز ثبت نام تماس بگیرید
9099072952 تماس از سراسر کشور 9092305587 (تماس از استان تهران)
پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب


بیشتر بدانید
هزینه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی
آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟
اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال اول
شرط معدل در دانشگاه علمی کاربردی
شرایط ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور
زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
کارشناسی ارشد علمی کاربردی
لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی
خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما رابا لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهیم. متقاضیان عزیز توجه داشته باشید که زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : لیست رشته های کارشناسی ارشد علمی کاربردی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wDnr
نظرتان را بنویسید