چگونه اندام زیبایی داشته باشیم؟

چگونه اندام زیبایی داشته باشیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

یکی از روش هایی که برای لاغری موضعی در کلینیک های لاغری استفاده می شود ، استفاده از دستگاه کویتیشن است. در این روش از یک دستگاه کویتیشن که امواج اولتراسونیک با فرکانس پایین تولید می کند ، استفاده می شود.

این دستگاه امواح اولتراسونیک را با فرکانش کم اما با شدت بالا وارد بافت می کند که همین موضوع منجر به ایحاد لرزش در بافت چربی های انباشته شده در زیر پوست می گردد. ایجاد فشار منجر به ایجاد حباب هایی در این بافت های چربی می گردد که نتیجه این فرآیند آزاد شدن چربی ها به صورت اسید های جرب است. آزاد شدن این اسید های چرب منجر به ورود آن ها به رگ های لنفاوی و در نهایت عروق خونی می گردد. بافت های چربی در برابر لرزش نمی توانند مقاومت کنند ، به همین دلیل متلاشی می شوند.

امواج اولترا سوند و مافوق صوت بر روی آب سلول های چربی تاثیر می گذارند به همین دلیل افرادی که با استفاده از دستگاه کویتیشن تحت درمان قرار می گیرند ، احساس عطش دارند. بنابراین برای دریافت نتایجه مطلوب لازم است پس از درمان ، آب زیادی را مصرف کنید.

عملکرد دستگاه آر اف
یکی از روش های آسان که غالبا برای لاغری و لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرد ، استفاده از دستگاه آر اف می باشد. این روش تحریک کننده تولید کلاژن و الاستین و بهبود جریان خون نیز موثر است که همین موضوع جوانسازی و شادابی و طراوات پوست را به همراه دارد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در کرج – 10 بهترین مراکز لیزر در کرج

کرایولیپولیز و لاغری موضعی در کلینیک لاغری در کرج
از دیگر روش های لاغری موضعی ، استفاده از دستگاه کرایولیپولیز در کرج است. این دستگاه برای از بین بردن سلول های چربی ، از سرما استفاده می کند به طوری که آن ها را تا دمای منفی ده درجه سرد و فریز می کند که زمینه مناسبی را برای از بین بردن سلول های چربی فراهم می کند.

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز در کرج – لیست 10 تایی بهترین مراکز کرایولیپولیز در کرج

هزينه استفاده از روش های لاغری
برای لاغری موضعی و استفاده از دستگاه های لاغری باید به ازای هر یک جلسه ، هزینه مشخص شده را بپردازید. هزینه لاغری موضعی در کلینیک های لاغری در کرج ، وابسته به فاکتورهای مختلفی شاملی میزان چربی های انباشته شده ، ناحیه تحت درمان ، تعداد جلسات ، کلینیک انتخابی و … متغیر می باشد.

از همین رو لازم است برای اطلاع از هزینه لاغری در کیلینک های لاغری مختلف با مرکز مورد نظر تماس حاصل بفرمایید و یک جلسه مشاوره دریافت کنید تا پزشک متخصص منناسب با ویژگی های بدن شما و تعداد جلساتی که برای لاغری موضعی نیاز دارید ، هزینه را برایتان مشخص نماید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3429
نظرتان را بنویسید