ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
فرم پیش نویس ثبت نام مندرج در انتهای صفحه دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای داوطلبان را در ثبت نام هر چه دقیق تر یاری می کند با این حال برخی از داوطلبان هنگام ثبت اطلاعات خود دچار خطا می شوند لذا سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام را فراهم کرده است .


داوطلبان متقاضی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش دفترچه ثبت نام را دانلود کرده و شرایط و ضوابط و لیست رشته های کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و رشته های بدون کنکور را به دقت مطالعه و بررسی نمایند . داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون فنی و حرفه ای 99 ، پس از آماده نمودن مدارک لازم می توانند هزینه ثبت نام را پرداخت کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

معمولا برخی از داوطلبان به علل مختلف دچار اشتباه در ثبت اطلاعات خود می شوند یا به دلیل انتشار لیست رشته محل های جدید نیاز به تغییر در انتخاب های خود پیدا می کنند . از این رو سازمان سنجش امکان ویرایش ثبت نام را برای این دسته از ثبت نام کنندگان فراهم کرده است تا داوطلبان بتوانند اطلاعات صحیح را وارد کرده و از انتخاب رشته خود رضایت داشته و در زمان اعلام نتایج کاردانی فنی و حرفه ای بهترین نتیجه را کسب نمایند .  در این ادامه این مقاله نکات و توضیحات مربوط به ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 به همراه لینک و راهنمای تصویری ویرایش را ارائه داده ایم .


زمان ویرایش ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99
در طی سال های اخیر ، معمولا همزمان با آغاز نام نویسی رشته های بدون آزمون و با آزمون کاردانی فنی حرفه ای ، لینک ویرایش اطلاعات داوطلبان نیز فعال شده و امکان ویرایش تا پایان مهلت ثبت نام کاردانی ادامه دارد . طبق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99 از 18 خرداد ماه آغاز شده و تا 25 خرداد ادامه خواهد داشت بنابراین می توان گفت داوطلبان از 18 خرداد ماه می توانند برای ویرایش اطلاعات خود اقام کنند .



ویرایش ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای 99 ، تا 25 خرداد ادامه خواهد داشت .


نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
هر ساله ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای به صورت اینترنتی انجام می شود و لینک ویرایش اطلاعات داوطلبان بروی سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org فعال می شود و داوطلبان به منظور اصلاح ثبت نام خود باید وارد این سایت شوند .



 راهنمای تصویری نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 :

گام اول : در اولین اقدام باید وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org بشوید و از منوی رنگی سمت راست صفحه گزینه " کاردانی فنی و حرفه ای " را انتخاب نمایید .





گام دوم : در مرحله دوم می بایست گزینه "سامانه ثبت نام آزمون دوره های كاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال 1399 " را انتخاب نمایید .





گام سوم : در صفحه ای که باز می شود ، سمت راست صفحه در قسمت بالا از بخش " متقاضی " گزینه " ورود به سیستم " را انتخاب کنید .





گام چهارم : در صفحه ای که بار می شود از دو روش می توانید وارد صفحه ی ویرایش اطلاعات شوید : 

1- در این روش با وارد کردن شماره پرونده 6 رقمی که پس از خرید کارت اعتباری دریافت کرده اید و کد پیگیری ثبت نام 16 کارکتری که پس از انجام مراحل ثبت نام توسط سیستم دریافت کرده اید ، می توانید وارد صفحه ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود شوید .

2 - داوطلبانی که شماره پیگیری ثبت نام خود را در دسترس ندارند می توانند با ثبت شماره پرونده و کد ملی وارد صفحه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 99 شوند .





به محض آغاز ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، راهنمای تصویری ارائه شده بروزرسانی شده و لینک ویرایش اطلاعات در این قسمت فعال خواهد شد .




مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند شما را در هر یک از مراحل ثبت نام رشته های با کنکور و بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 از طریق  مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی کنند . برای اطلاع از زمان دقیق شروع ثبت نام ، زمان انتشار کارت ورود به جلسه کاردانی فنی و حرفه ای و اعلام نتایج آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 99 عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید . 



سوالات متداول

1- چه زمانی می توان برای ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی اقدام کرد ؟
معمولا ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی  همزمان با نام نویسی این آزمون انجام می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .

2- برای ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان برای ویرایش ثبت نام خود به شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام نیاز دارند .

3- ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به چه صورتی انجام می شود ؟
ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی معمولا به صورت اینترنتی انجام می شود که مراحل ویرایش در این مقاله توضیح داده شده است .

منبع : ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/p5j2
نظرتان را بنویسید