بهترین مشاور انتخاب رشته مشهد 1402 + الان رزرو کن

بهترین مشاور انتخاب رشته مشهد 1402 + الان رزرو کن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

با اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، حال زمان انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور فرا می رسد؛ این مرحله یکی از حساس ترین مراحل دانش آموزان قبل از ورود به دانشگاه است و نقش سرنوشت سازی دارد. اگر رتبه کنکور خوبی را اخذ کرده باشید، انتخاب رشته تقریبا ریسک کمتری دارد و می توانید در رشته مورد علاقه خود ثبت نام کنید ولی در مورد رتبه هایی که در کف قبولی رشته های حساس قرار دارند، باید هوشمندانه عمل کرد تا پذیرش تحصیلی دریافت کرد. در این مرحله است که نقش مشاور پر رنگ می شود. اگر ساکن شهر مشهد هستید و به دنبال بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد می باشید، این مقاله مخصوص شماست. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی هایی که بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد باید داشته باشد آشنا کنیم. 

یکی از بهترین نوع مشاوره ها، مشاوره تلفنی است؛ چرا که متقاضی در هر زمانی می تواند به وی دسترسی داشته باشد و سوالات خود را رفع کند و درخواست راهنمایی کند. مشاوران انتخاب رشته مجرب ایران تحصیل با داشتن سابقه ای طولانی در امور مربوط به کنکور سراسری و انتخاب رشته، می توانند شما را برای دریافت پذیرش تحصیلی در رشته مورد علاقه خود، همراهی کنند. 

بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد 1402

با آغاز انتخاب رشته کنکور سراسری، استرس و نگرانی گریبان گیر اکثر متقاضیان می شود. کسانی که رتبه خوبی کسب کرده اند و با کف قبولی رشته مورد علاقه خود فاصله زیاد دارند، با خیال راحت انتخاب رشته می کنند؛ اما داوطلبانی که رتبه شان نزدیک به کف قبولی رشته مد نظر در سال های گذشته است، استرس گرفته و نیاز به مشورت با مشاور پیدا می کنند. در چنین شرایطی است که اگر ساکن مشهد باشید، به دنبال بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد خواهید گشت. 

علاوه بر چنین داوطلبانی، دسته ای دیگر نیز هستند که رتبه شان فاصله زیادی از رتبه آخرین فرد قبول شده در رشته مد نظر دارد. برای این دسته از داوطلبان مشورت با مشاوری خبره در این زمینه بسیار مهم است. مشاور از تمامی وضعیت های قبولی در استان های مختلف مطلع است و به بهترین شیوه شما را راهنمایی می کند. اگر امکان تحصیل آن رشته براساس سوابق تحصیلی و یا تحصیل در دانشگاه آزاد و پیام نور وجود داشته باشد، شما را راهنمایی خواهد کرد و گزینه های موجود را به شما نشان خواهد داد. به همین علت نیز مراجعه به بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد اهمیت دارد. 

با شروع بازه زمانی انتخاب رشته، هر داوطلب تنها می تواند 150 رشته از رشته های مورد علاقه خود را اولویت بندی کند و در سامانه سنجش درج کند. اولویت بندی این انتخاب ها بسیار حائز اهمیت است چرا که به سادگی می تواند تفاوت چشم گیری را در تحصیلات شما ایجاد کند. در اولویت بندی رشته ها باید عوامل مختلفی را مد نظر قرار داد مانند: میزان علاقه به رشته، مسافت دانشگاه انتخابی با شهر محل سکونت، راه های دسترسی به دانشگاه، هزینه تحصیل، اعتبار دانشگاه، سطح دانشجویان محصل در آن دانشگاه و … . در تمامی موارد این چنینی مشاور راهنمای شما خواهد بود. 

برای اینکه بتوان بهترین مشاور انتخاب رشته در مشهد را مشخص کرد، باید معیارها و ملاک های متفاوتی را در نظر گرفت. البته که این معیار ها نیز باتوجه به سلیقه و خواسته متقاضیان تغییر می کند؛ چرا که هر کس شرایط مختص به خود را دارد و باید بتواند مناسب ترین روش مشاوره ای را برای خود انتخاب کند.

مشاوره تلفنی مزایایی نسبت به مشاور حضوری دارد که سبب ترجیح بیشتر متقاضیان می شود. برخی از این مزایا عبارتند از:

🔶 عدم نیاز به مراجعه حضوری و جلوگیری از اتلاف وقت 

🔶 دسترسی راحت و امکان برقراری ارتباط در تمامی ایام هفته بدون تعطیلی 

🔶 امکان دریافت مشاوره بدون محدودیت زمانی برای هر فرد

🔶 امکان برقراری تماس حتی در تایم های غیر اداری (از ساعت 8 صبح الی 12 شب)

🔶 عدم محدودیت جغرافیایی برای برقراری ارتباط با مشاور؛ متقاضیان می توانند در هر شهر و استانی که هستند با مجرب ترین اساتید در ارتباط باشند. 

منبع: https://b2n.ir/y22382

نظرتان را بنویسید