اطلاعیه سنجش در خصوص پذیرفته شدگان ارشد سوابق تحصیلی 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پيرو انتشار اطلاعيه‌ مورخ 99/09/25 اين سازمان درخصوص پذيرش دانشجو در كدرشته محل های اعلام شده از سوی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در مرحله پذيرش براساس سوابق تحصيلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1399 بدين وسيله ضمن اعلام اسامي پذيرفته‌شدگان نهايی كدرشته‌های محل های مرحله مذكور، توجه متقاضیان را به موارد ذيل جلب می نماید:

تمامی متقاضيانی که اسامی آنان به عنوان پذيرفته‌ شده نهايی اين مرحله اعلام گرديده لازم است برای اطلاع از زمان دقيق ثبت‌ نام و مدارک مورد نياز (مطابق مدارک اعلام شده در اطلاعيه مورخ 99/08/05 مربوط به اعلام اسامی پذيرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1399) مندرج در درگاه اطلاع رسانی اين سازمان، از روز چهارشنبه مورخ 17/10/99 به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و يا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمايند.


یادآوری های مهم:


1- همه پذيرفته شدگان به شرط اخذ مدرک تحصيلی کارشناسی مورد تاييد حداكثر تا تاريخ 99/11/30، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصيل در رشته قبولی خود می باشند.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج ارشد بر اساس سوابق تحصیلی


2- براساس‌ مصوبه‌ جلسه 368 مورخ ‌74/11/03 شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد مدارك‌ تحصيلی صادر شده‌ توسط مركز مديريت حوزه‌های علميه، مركز مديريت حوزه علميه خراسان و اصفهان، فضلا و طلاب ‌حوزه‌های علميه كه بر اساس‌ مدرك‌ صادر شده‌ توسط مراكز فوق دوره ‌سطح ‌2 را گذرانده‌اند و يا تا تاريخ 99/11/30 فارغ‌التحصيل‌ می شوند،‌ منحصراً مجاز بوده‌اند در هر يك‌ از كدرشته‌ های ‌امتحانی گروه علوم انسانی ثبت‌ نام‌ نمايند و در صورت پذيرفته‌ شدن مشروط به گذراندن دروس پيش‌ نياز به تشخيص گروه آموزشی ادامه تحصيل دهند. بديهی است ‌اين‌ دسته‌ از متقاضیان بايد تصوير مدرك‌ فراغت‌ از تحصيل‌ خود را كه‌ توسط مركز مديريت حوزه‌های علميه يا مركز مديريت حوزه علميه خراسان و يا اصفهان صادر گرديده ‌است‌ در اختيار داشته باشند.


3- پذيرفته‌ شدگانی كه‌ داراي مدرك تحصيلی معادل می باشند لازم است واجد شرايط مفاد «آيين‌نامه شركت دارندگان مدارك معادل و غيررسمی در آزمون های ورودیمقاطع بالاتر» مصوب جلسه 845 مورخ 92/04/15 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقيقات‌ و فناوری كه طی بخشنامه شماره 77633/2 مورخ 92/05/28 توسط معاونت آموزشی وزارت متبوع به تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ابلاغ گرديده، باشند.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج ارشد بدون کنکور


4- براساس مصوبه جلسه 771 مورخ 94/08/26 شورای عالی انقلاب فرهنگی، همه دارندگان مدرك معادل ضمن خدمت فرهنگيان كه طی سال‌های 1377 تا 1381 به دوره‌های مذكور راه يافته‌اند، حسب مورد از تسهيلات مصوبه شماره 77633/2 مورخ 94/05/28 برای ادامه تحصيل در مقاطع رسمی بالاتر برخوردار می شوند.


5- پذيرفته شدگان مندرج در اين اطلاعيه كه قبلاً در يكی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در رديف پذيرفته شدگان نهايی قرار گرفته‌اند مطابق ضوابط قبولی قبلی آنان لغو گرديده و می بايست منحصراً در رشته قبولی جديد به تحصيل بپردازند. ضمناً اين دسته از متقاضیان لازم نيست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند، بلكه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در اين اطلاعيه، مدارك ثبت‌نامی افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست می گردد.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد


6- پذيرفته‌ شدگانی كه اسامی آنان در این مرحله به عنوان پذيرفته شده نهايی در دوره‌های روزانه اعلام گرديده، حتی در صورت عدم ثبت نام در محل قبولی مندرج در اين اطلاعيه و يا انصراف قطعی از كدرشته محل قبولی، حق ثبت‌نام و شركت در آزمون ورودی دوره‌های كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1400 را ندارند.


7- همه پذيرفته شدگان می بايست در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در موسسه محل قبولی خود اقدام نمايند. بديهی است عدم ثبت نام بموقع پذيرفته شدگان در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصيل در كد رشته محل ذيربط تلقی می گردد.


8- پذيرفته شدگان مرد لازم است با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظيفه‌ عمومی»‌ مندرج‌ در صفحه 3 دفترچه‌ راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذيرش با سوابق تحصيلی (معدل) مقطع كارشناسی ارشد ناپيوسته‌ سال 1399 واجد شرايط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.
بیشتر بخوانید: ثبت نام ارشد

9- نظر به اينكه در دستورالعمل ثبت‌نامی ارسالی به تمامی دانشگاه ها و موسسات پذيرنده دانشجو در آزمون ورودی مقطع كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1399 ابلاغ گرديده است تا از پذيرفته شدگانی كه دارای مغايرت معدل (معدل مندرج در مدرك تحصيلی آنان كمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به اين سازمان باشد) می باشند، صرفاً ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آيد، لذا ضرورت دارد اين دسته از پذيرفته‌شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه نموده و مدارك لازم را به آنجا ارائه نمايند تا ثبت‌ نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسی لازم در مدارك و مستندات ارائه شده صورت گيرد. متقاضیانی كه دارای مغايرت معدل می باشند می بايست وضعيت نهايی خود را تا پايان بهمن ماه از دانشگاه محل قبولی پيگيری نموده و از مراجعه به اين سازمان جداً خودداری نمايند. درصورت لزوم چنانچه در اين رابطه سوالی دارند می توانند از روشهایی که در انتهای این اطلاعیه اعلام گردیده با این سازمان مکاتبه نمایند.


10- در هر مرحله‌ از پذيرش (ثبت‌نام‌، پذيرش و يا هنگام‌ تحصيل‌)، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ متقاضی حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرايط نمی باشد، قبولی وي‌ لغو و طبق‌ مقررات‌ با وی رفتار خواهد شد.


11- اگر فردی در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام نموده و در اين مرحله نیز در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته، در صورتی که تمايل به انصراف از شرکت در آزمون سال 1400 را دارد به شرط ارائه درخواست حداکثر تا تاریخ 99/10/30 هزينه ثبت‌نام به وی عودت داده می‌شود. بدیهی است این افراد از فرآیند آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 حذف خواهند شد.
بیشتر بخوانید: مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 1400

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.


ضمناً متقاضیان درصورت لزوم ميتوانند سوال يا سوالات خود را با بخش پاسخگويی اينترنتی سازمان سنجش آموزش كشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 نیز در ميان بگذارند.


منبع : اطلاعیه سنجش در خصوص پذیرفته شدگان ارشد سوابق تحصیلی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8QNW
نظرتان را بنویسید