آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400 همزمان با آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار می شود. آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور را دارند، می بایست واجد شرایط سنی بوده و در نتایج اولیه موفق به کسب حد نصاب نمره شوند.




آن دسته از داوطلبانی که علاقه مند به استخدام در سازمان دامپزشکی کشور ایران 1400 هستند، می بایست که در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور ثبت نام نمایند و در زمان مشخص در این آزمون شرکت کنند.

بدیهی است که ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دام پزشکی کشور یک زمان مشخص است که در سراسر کشور به طور همزمان آغاز و به طور همزمان پایان می یابد. افرادی که مراحل ثبت نام در این آزمون را به درستی انجام داده باشند، می توانند در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور شرکت نمایند. در این مقاله قصد داریم برای آشنایی با نحوه ثبت نام و شرایط و همچنین تاریخ برگزاری و اعلام نتایج آن به بررسی کامل جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400 بپردازیم.



زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400
کلیه داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400 را دارند، می بایست که در زمان مشخص مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور را انجام دهند. نکته حائز اهمیتی که برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور وجود دارد این است که ثبت نام این آزمون همزمان با زمان ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی انجام می شود.



بنابراین، متقاضیان می بایست که در زمان ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاهی های اجرایی مراحل ثبت نام خود را در فراخوان استخدام سازمان دام پزشکی کشور انجام دهند. زمان ثبت نام آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی در هر سال متفاوت است و نمی توان بازه زمانی دقیقی را برای سال جاری در نظر گرفت؛ اما در سال 1399 که آخرین دوره از ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور بوده است، تاریخ ثبت نام از 20 شهریور آغاز شده و تا پایان 29 شهریور ادامه داشته است.





زمان ثبت نام آزمون استخدامی دامپزشکی 1400 به محض اعلام در اینجا منتشر می شود.



بنابراین، پیش بینی می شود که زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور همزمان با زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در شهریور ماه سال 1400 آغاز شود و به مدت 10 روز ادامه داشته باشد.



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی





نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400
متقاضیانی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان دام پزشکی کشور را دارند، می بایست که پیرو اطلاعیه سازمان سنجش برای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400 به سایت سنجش مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را از طریق این سایت انجام دهند.



لازم به ذکر است که لینک مربوط به ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور همزمان با شروع زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سایت سازمان سنجش کشور قرار داده می شود و بدیهی است که داوطلبان تنها در تاریخ ثبت نام مجاز به ورود به لینک ثبت نام این آزمون می باشند و پس از گذشت زمان ثبت نام لینک مربوط به ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور بسته خواهد شد.



آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی دامپزشکی 1400 را دارند، می بایست که حتما در مهلت ثبت نام آزمون های استخدامی به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و از طریق ورود به بخش «آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی» به لینک مربوط به ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی وارد شوند و مراحل ثبت نام در این آزمون را انجام دهند.







برای تکمیل فرم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400 لازم است که داوطلبان ابتدا هزینه مربوط به شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور را از طریق سازمان سنجش پرداخت کنند و سپس با کمک سریال ثبت نام، به مرحله تکمیل فرم ثبت نام وارد شوند و مراحل تکمیل فرم را انجام دهند. بنابراین، نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور به طور خلاصه به شرح زیر می باشد.



1) ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در زمان ثبت نام

2) ورود به بخش «آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی»

3) ورود به لینک ثبت نام در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

4) خرید سریال ثبت نام از طریق سازمان سنجش

5) وارد کردن سریال خریداری شده و ورود به سامانه ثبت نام

6) تکمیل فرم ثبت نام و تایید آن



بیشتر بخوانید: هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی









شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400
داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور را دارند، می بایست که دارای شرایط ثبت نام آزمون استخدامی باشند تا بتوانند مراحل ثبت نام خود را در این آزمون انجام دهند. شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور در سال 1399 که توسط سازمان سنجش اعلام شده بود به شرح زیر می باشد.



شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400



1) داشتن تابعیت ایرانی برای داوطلبان

2) اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان تایید و شناخته شده در قانون جمهوری اسلامی ایران

3) اعتقاد و التزام به قانون اساسی کشور ایران

4) به پایان رساندن دوره خدمت ضرورت و یا داشتن معافیت قانونی برای مردان

5) دارا بودن سلامت جسمی، روحی و روانی

6) دارا بودن توانایی لازم برای انجام امور سازمان دامپزشکی کشور

7) نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و یا قرص های روان گردان

8) نداشتن هر گونه سابقه محکومیت جزایی موثر

9) نداشتن هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی کشور که توسط مراجع قضایی صادر شده باشد.

10) متقاضیان استخدام سازمان دام پزشکی کشور نباید جزو نیروهای بازخرید دستگاه های اجرایی و یا بازنشسته باشند.

11) با توجه به قانون مدیریت خدمات کشوری، داوطلبانی که تصدی پست های سازمانی در دستگاه های اجرایی کشور به صورت رسمی و یا پیمانی می باشند، پس از پذیرفته شدن در امتحان های مشترک فراگیر در زمان استخدام،  نبایست جزو استخدام رسمی و یا پیمانی دستگاه های اجرایی باشند و باید از شغل خود استعفا دهند.



شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400



1) داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 25 سال برای دارندگان مدرک دیپلم

2) داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 30 سال برای دارندگان مدرک فوق دیپلم

3) داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 35 سال برای دارندگان مدرک کارشناسی

4) داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 40 سال برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد

5) داشتن حداقل 20 سال و حداکثر 45 سال برای دارندگان مدرک دکتری



نکته: افرادی که دارای شرایط ایثارگری می باشند، از شرط حداکثر سن معاف خواهند شد.



بیشتر بخوانید: دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی







مدارک ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400
داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400 می باشند، می بایست قبل از شروع فرآیند ثبت نام مدارک و اطلاعات لازم را برای ثبت نام در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی آماده کنند و سپس مراحل ثبت نام در این آزمون را انجام دهند. تنها مدرکی که نیاز به آپلود کردن در فرم ثبت نام دارد، فایل تصویر اسکن شده داوطلبان می باشد.



1) تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلبان با توجه به قوانین تعیین شده در دفترچه راهنمای ثبت نام سازمان سنجش

2) وارد کردن تمامی اطلاعات هویتی در فرم ثبت نام

3) وارد کردن کد استان و شهرستان محل سکونت برای تعیین حوزه امتحانی در فرم ثبت نام

4) وارد کردن اطلاعات محل سکونت مانند کد پستی، آدرس محل سکونت و ... در فرم ثبت نام

5) وارد کردن اطلاعات مربوط به شغل انتخابی مانند کد شغل، محل خدمت و .... در فرم ثبت نام

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


رشته های تحصیلی و شغلی آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400
آن دسته از داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان دام پزشکی کشور را دارند، می بایست که قبل از هر اقدامی در رابطه با رشته های تحصیلی و شغلی آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور اطلاعات کسب کنند. لازم به ذکر است که لیست رشته های تحصیلی و شغلی مورد نیاز برای آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در هر یک از رشته های شغلی در جداول مختلف در دفترچه راهنمای ثبت نام درج خواهد شد.



لیست شغل های آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400  بسته به استان محل سکونت فرد متقاضی متفاوت است. بنابراین، لازم است که متقاضیان برای اطلاع دقیق از کد رشته شغلی، رشته های تحصیلی و شغلی دامپزشکی استان مورد نظر خود، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور (آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی) را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند و اقدام به مطالعه دقیق آن کنند.



با توجه به اینکه هنوز دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور برای سال 1400 منتشر نشده است، می توانید از طریق لینک زیر دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور در سال 1399 را دانلود کنید و آن را مطالعه نمایید.



بیشتر بخوانید: شغل های مورد نیاز دستگاه های اجرایی


زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400
زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400 همزمان با زمان برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی می باشد. آن دسته از داوطلبانی که مراحل ثبت نام در آزمون مشترک دستگاه های اجرایی را به درستی انجام داده باشند، می توانند در زمان برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در این آزمون شرکت نمایند.



در حال حاضر زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور در سال 1400 مشخص نشده است و نمی توان به طور دقیق پیش بینی کرد که این آزمون چه زمانی برگزار خواهد شد.



آخرین دوره از برگزاری آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور مربوط به سال 1399 بوده است. در سال 1399، آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور به تعویق افتاد و نهایتا در تاریخ 11 و 12 دی ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد. لازم به ذکر است که 3 یا 4 روز قبل از شروع زمان برگزاری آزمون، داوطلبان می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند. بدیهی است که برای شرکت در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور، ارائه کارت ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد.



بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


مصاحبه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400


پس از برگزاری آزمون استخدامی سازمان دام پزشکی 1400، آن دسته از متقاضیانی که موفق به دریافت حد نصاب نمره قبولی در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون های استخدامی شده باشند، می توانند خود را برای مصاحبه این آزمون آماده نمایند.



زمان و آدرس محل دعوت به مصاحبه از طریق سایت استخدامی سازمان دامپزشکی به نشانی www.imo.ir منتشر می شود. داوطلبان می بایست با توجه به تاریخ انجام مصاحبه به آدرس مشخص شده مراجعه کرده و مورد پذیرش قرار گیرند. اگر داوطلبی برای انجام مرحله مصاحبه استخدامی دامپزشکی اقدام نکند، جزو انصرافی ها تلقی خواهد شد.



به همراه داشتن برخی مدارک در زمان مصاحبه استخدامی دامپزشکی الزامی است. از جمله این مدارک، فرم قبولی اولیه در آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی 1400، کارت ملی، انواع مقالات چاپ شده و مدارک زبان (در صورت داشتن) می باشد. برای آشنایی با مصاحبه آزمون های استخدامی می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.



بیشتر بخوانید: مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400


به طور کلی با توجه به اینکه مراحل قبولی در آزمون استخدامی سازمان دام پزشکی کشور به دو مرحله شرکت در آزمون کتبی استخدامی و شرکت در مصاحبه های حضوری و یا ارائه مدارک مورد نیاز تقسیم بندی می شود، زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی برای انتشار نتایج سازمان دامپزشکی کشور 1400 نیز به دو مرحله اولیه و نهایی تقسیم بندی می شود.



اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400



زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور بستگی به تاریخ برگزاری آزمون دارد. در سال 1399، زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی یک ماه بعد از برگزاری آزمون، یعنی در تاریخ 11 بهمن ماه نتایج آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور در سایت سازمان سنجش منتشر شد و داوطلبانی که نمره قبولی در این آزمون کسب کرده بودند، می توانستند در مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور شرکت نمایند.



اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1400



آن دسته از داوطلبانی که در مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور شرکت کرده اند، می توانند نتیجه آزمون نهایی خود را از طریق سایت سازمان دامپزشکی کشور به نشانی www.imo.ir دریافت نمایند. نتایج نهایی آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور 1399، در تاریخ 19 تیر ماه سال 1400 اعلام شد.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص مراحل ثبت نام در استخدام سازمان دامپزشکی را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار این حوزه را دریافت نمایید.



در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی



سوالات متداول


1- زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی چه تاریخی است ؟
زمان ثبت نام آزمون استخدامی دامپزشکی همزمان با ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی بوده که در متن مقاله به آن اشاره شده است.




2- شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام در استخدام سازمان دامپزشکی چیست ؟
شرایط ثبت نام سازمان های دامپزشکی به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم شده و لیست مدارک آن در متن مقاله ارائه شده است.




3- زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی چه تاریخی است ؟
مطابق متن مقاله، زمان برگزاری و اعلام نتایج استخدامی سازمان دام پزشکی همزمان با دستگاه های اجرایی بوده و در طی اطلاعیه هایی اعلام می شود.

منبع : آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rLLL
نظرتان را بنویسید