معرفی و راهنمای سایت دان

معرفی و راهنمای سایت دان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

پشتیبانی دانان برای رفع مشکلات احتمالی دانشجویان و اساتید در زمان استفاده از این سامانه راه اندازی شده است و اگر شما هم برای ورود به سامانه ، شرکت در کلاس ها ، شرکت در آزمون ها و … با مشکلی مواجه هستید می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان پشتیبانی رسمی سامانه دان که راه ارتباطی با آنها در ادامه مطلب توضیح داده میشود ، مشکل خود را حل کنید.

سامانه دانان ، سامانه برگزاری کلاس های آنلاین برخی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشجویان باید با مراجعه به این سامانه ، در کلاسهای درسی شرکت کنند.

پشتیبانی رسمی سامانه دان از طریق ارسال تیکت و از طریق سایت daanaan.daan.ir انجام میپذیرد که در ادامه بصورت تصویری آن را برای شما عزیزان آموزش میدهیم ، اگر به هر دلیلی موفق نشدید با پشتیبانی مذکور ارتباط برقرار کنید میتوانید با  کارشناسان مجرب ما در مرکز خصوصی پاسخگویی مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس حاصل نمایید ، لازم به ذکر است مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما خصوصی بوده و با هیچ سازمان و اداره دولتی و دانشگاهی وابستگی ندارد تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت 9099071612 بدون کد و صفر .

از آنجا که سایت دانان به تازگی راه اندازی شده و هنوز بسیاری از قابلیت ها را ندارد ، ممکن است بعضی دانشجویان در ورود به این سامانه و شرکت در کلاسهای مجازی با مشکلاتی همچون عدم نمایش تمام دروس ، جابجا شدن ساعت کلاسها ، بیرون انداختن دانشجو از محیط کلاس ، عدم پخش صدای استاد ، فعال نشدن میکروفون و … روبرو شوند که تمام این مشکلات را میتوانید از طریق تماس با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما حل کنید.
دانشجویان عزیز اگر برای شرکت در کلاس ها و آزمون سامانه دانان با مشکلی مواجه شده اید و نیاز به راهنمایی دارید ، بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان با مشاوران وبسایت مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آنچه در این مطلب میخوانید :

1 پشتیبانی و پاسخگویی مشکلات سامانه دانان
1.1 راهنمای تصویری ورود به سامانه دان
1.2 پشتیبانی سایت دانان
1.3 ارتباط با پشتیبانی از طریق تماس تلفنی
1.4 ارتباط با پشتیبانی دانان از طریق پیام رسان واتساپ
2 لینک مستقیم ورود به سامانه دان دانشگاه های آزاد
3 بخش های مختلف سامانه دانان
4 اضافه شدن تکالیف به سامانه دان
4.1 سوالات متداول
پشتیبانی و پاسخگویی مشکلات سامانه دانان
سایت دانان ، سرویس جلسات آنلاین است و تعدادی از دانشگاه های آزاد اسلامی از این سامانه برای ارائه آموزش مجازی به دانشجویان بهره می برند. برخی مواقع سایت به دلیل برگزاری همزمان چندین کلاس و یا به دلایل دیگر ، مشکلاتی را برای دانشجویان ایجاد می کند که البته بعضی مشکلات نیز ربطی به سایت ندارد ، مثلا عدم نمایش دروس ترم به دلیل مشکل سایت دانان نیست و دانشگاه هنوز اطلاعات دانشجو را در این سامانه وارد نکرده است.
در صورت بروز مشکل در ورود و شرکت در کلاسهای درسی ، می توانید با کارشناسان پشتیبانی در تماس باشید. کارشناسان پیام شما را دریافت و در اسرع وقت پاسخگو هستند. برقراری ارتباط با پشتیبانی سامانه دانان از طریق سایت و به صورت آنلاین ، تماس تلفنی ، پیام رسان واتساپ و پیام رسان بله امکان پذیر است که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ARPO
نظرتان را بنویسید
نظرات
بدون نام
سلام علیکم ببخشید اگه مزاحمتون میشم
بنده اگه از مطلب یا مطالب سایت بدون ذکر منبع و اگه غیر از منبع مورد یا موارد دیگه ای هم هست استفاده کرده باشم مثل فرستادن برای شخص یا اشخاصی،نشر( و غیره اگر باز هم شامل شود) و برای خودم دانلود کرده باشم بدون منبع اشکال داشته( غیر از استفاده در سایت) از صاحب یا صاحبان حق حلالیت میطلبم اگه شما صاحب حق هستید از شما حلالیت میطلبم سپاس و اگه غیر از شما صاحب یا صاحبان حق دیگه ای هم هستند یا صاحب یا صاحبان حق شخص یا اشخاص دیگه هستند لطفاً اگه براتون ممکنه از طرف بنده برای حلالیت بهشون اطلاع بدید و لطفاً از طرف بنده تشکر کنید سپاس ببخشید اگه باعث زحمتتون میشه...از بابت احتمال عرض میکنم شاید نبوده باشه