شماره یاب مزاحم یاب حرفه ای رایگان اندروید

شماره یاب مزاحم یاب حرفه ای رایگان اندروید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
lider

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که تماس از دست رفته ای داشته اید و به جای تماس، به دنبال راهی برای فهمیدن هویت شخص تماس گیرنده باشید. نمونه های زیادی از اپلیکیشن های مختلف شماره یاب خارجی و ایرانی هستند که با داشتن بانک جامعی از شماره تلفن ها می توانند به شما کمک کنند تا نام شخص تماس گیرنده را پیدا کنید. با نصب این برنامه های شماره یاب با اسم به راحتی می توانید شماره های مزاحم را تشخیص داده و بلاک کنید تا از شر تماس های ناخواسته افراد رهایی یابید.

 

برنامه مزاحم یاب و شماره یاب

از میان تمام برنامه های ایرانی و فارسی مزاحم یاب تلفنی و شماره یاب تلفن همراه یکی از بهترین و کاملترین آنها برنامه ای است که در ادامه لینک آن را قرار می دهیم. این برنامه نسخه کامل مزاحم یاب فارسی رایگان است.

 

برای دانلود مزاحم یاب حرفه ای اینجا کلیک کنید.

مزاحم یاب ایرانسل همراه اول رایتل ...

تفاوت این برنامه ها در امکانات و همچنین میزان شماره های موجود در بانک اطلاعاتی آنها است. در این برنامه بیش از 60 میلیون شماره تلفن از خطور ایرانسل، همراه اول، رایتل، ... وجود دارد که به راحتی می تواند شماره موبایل جستجو شده را پیدا کند.

با این برنامه می توانید از شر تماس های بازاریابی، تماس های رباتی، تماس افراد مزاحم، تماس های ناشناس راحت شوید و با بلاک کردن اینگونه تماس ها از تماس مجدد آنها جلوگیری کنید.

این برنامه مزاحم یاب آنلاین قابلیت نمایش نام فرد تماس گیرنده را درست در زمان تماس با شما دارد. به محض تماس با شما، شماره تماس گیرنده را از بانک اطلاعاتی خود جستجو نموده و این برنامه مزاحم یاب رایگان نام فرد تماس گیرنده را به شما نمایش می دهد.

این برنامه شماره یاب آنلاین به صورت هوشمند، جزو برنامه های شماره یاب پیشرفته رایگان اندروید است که تا 3 بار تست رایگان را دارد.

در سایت شماره یاب لیستی از شماره تماس های مختلف که توسط کاربران گزارش شده اند براساس نوع تماس(امن، بازاریابی، کلاهبرداری) دسته بندی شده اند و این لیست به روزرسانی می شود تا کاربران را از هویت این تماس ها مطلع کنند.

در سایت شماره یاب همچنین امکان جستجوی شماره تلفن اصناف و افراد با استفاده از آدرس وجود دارد که می توانید با مراجعه به آدرس true-caller.ir  از این امکان سایت شماره یاب استفاده کنید.

لینک مرجع https://anewhope.app/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wXMm
نظرتان را بنویسید