اصطلاحات CRM

ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پیمان
مدیریت ارتباط با مشتری(به انگلیسی: CRM – Customer Relationship Management) به همه کارها و فناوری‌هایی تعریف می‌شود که در سازمان ها برای پیدا نمودن، تشویق، توسعه، نگهداشت و بهبود خدمات به مشتریان استفاده می گردد. کلیات پایه CRM، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط بین مشتریان و شرکت از آغاز و ادا کردن ابتدای یک چنین System ای تا حفظ آن در زمانهای گوناگون را بیان می‌کند. بصورت خلاصه CRM با جمع آوری اطلاعات مشتریان از کل واحدهای سازمان سعی در ایجاد و حفظ یک ارتباط دو طرفه بین مشتری و سازمان می کند. درنتیجه شرکت توانایی این را دارد بوسیله نرم افزار CRM مشتریان جدید پیدا کند، شناخت بیشتری نسبت به مشتریان قدیمی خود داشته باشد و مشتریان را وفادار کند. به همین دلیل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری سبب افزایش فروش می گردد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rxWk
نظرتان را بنویسید