فرم مخصوص معدل برای ثبت نام آزمون دکتری

فرم مخصوص معدل برای ثبت نام آزمون دکتری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان آزمون دکتری می بایست در زمان ثبت نام از مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل شده باشند یا دانشجوی سال آخر بوده و تا تاریخ 31 شهریور 1400 فارغ التحصیل شوند . داوطلبان دسته دوم باید فرمی با عنوان " فرم مخصوص معدل برای ثبت نام آزمون دکتری " را که در دفترچه ثبت نام وجود دارد ، تکمیل کنند .




متقاضیان ثبت نام دکتری باید قبل از اقدام به ثبت نام در این آزمون ، از شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام این آزمون مطلع باشند . پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1400 از میان فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای و یا داوطلبانی که تا پایان بهمن ماه 99 و شهریور 1400 فارغ التحصیل می شوند ، انتخاب می شوند .

درج اطلاعات صحیح در فرم ثبت نام اینترنتی امری مهم و ضروریست و با توجه به اینکه یکی از اطلاعات این فرم ، معدل فارغ التحصیلی داوطلب می باشد ، لذا آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون دکتری 1400 ، فارغ التحصیل نشدند ، ملزم به پرینت فرم مخصوص معدل برای ثبت نام آزمون دکتری از دفترچه ثبت نام دکتری 1400 و تکمیل آن هستند . در ادامه به معرفی قسمت های مختلف فرم مخصوص معدل برای ثبت نام آزمون دکتری 1400 و تذکرات مهم در ارتباط با تکمیل این فرم می پردازیم .



معرفی قسمت های مختلف فرم مخصوص معدل برای ثبت نام آزمون دکتری 1400
فرم مخصوص معدل از دو قسمت مجزا تشکیل شده است که در ادامه هر قسمت را به صورت مختصر شرح می دهیم :

قسمت ( الف ) :

این قسمت باید توسط داوطلب آزمون دکتری تکمیل گردد . همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، داوطلب باید در قسمت (( محل درج شماره پرونده )) ، شماره پرونده ای که بعد از ثبت نام در آزمون دکتری به وی تعلق گرفته را درج نماید .

درج اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، سال تولد ، نام رشته ، سال ورود به دانشگاه ، نام معاونت آموزشی دانشگاه محل تحصیل و نام رشته امتحانی الزامیست .







قسمت ( ب ) :

این قسمت باید توسط معاون آموزشی دانشگاه محل تحصیل داوطلب سال آخر کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای تکمیل گردد . با توجه به تصویر زیر ، معاون آموزشی دانشگاه باید نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، سال تولد ، نام رشته ، میانگین واحد های گذرانده شده توسط داوطلب تا پایان شهریور 99 بر مبنای 0 تا 20 و تعداد واحد های گذرانده شده تا تاریخ مذکور را در این فرم وارد کند و بعد از امضا ، مهر دانشگاه را بزند .





****************************************************************************************

تصاویر فوق مربوط به فرم مخصوص معدل برای ثبت نام دکتری 99 بوده و پس از انتشار فرم معدل دکتری 1400 این تصاویر به روز رسانی می شوند .






تذکرات مهم برای تکمیل فرم مخصوص معدل برای ثبت نام آزمون دکتری 1400
رعایت نکات زیر برای تمامی داوطلبان دکتری 1400 الزامیست :

 دانشجویان سال آخر دوره كارشناسی ارشد و یا دكتری حرفه ای متقاضی شركت در آزمون ورودی دوره دكتری سال 1400 ضمن درج كامل مشخصات خود و شماره پرونده ، در قسمت ( الف ) این فرم را در دو نسخه به حوزه معاونت آموزشی محل فارغ التحصیلی خود ارائه نمایند .

 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی باید پس از دریافت فرم تكمیل شده از داوطلبان مذكور ، قسمت ( ب ) آن را تكمیل ، تائید و پس از مهر و امضای معاون آموزشی ، آن را ثبت و یک نسخه از این فرم را تحویل داوطلب و نسخه دوم را در پرونده دانشجو بایگانی نمایند ، تا در صورت هرگونه استعلام در خصوص وضعیت معدل داوطلب ، دانشگاه بتواند بر اساس این مدرک موجود بررسی و پاسخ لازم را ارائه نمایند .

 دانشجویان سال آخر دوره كارشناسی ارشد و یا دكتری حرفه ای ، لازم است پس از دریافت فرم تائید شده آن را نزد خود نگه داشته تا در صورت قبولی به موسسه محل قبولی ارائه نمایند . ضمنا آن دسته از داوطلبانی كه پس از ثبت نام در این آزمون فارغ التحصیل می شوند ، معدل فارغ التحصیلی آنها ملاک نبوده و با همین معدل ( میانگین مندرج در این فرم ) از آنان ثبت نام به عمل خواهد آمد .

 آن دسته از دانشجویان سال آخر كه حداكثر تا تاریخ 30 بهمن 99 و یا 31 شهریور 1400 در دوره كارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل می شوند ، در مرحله دریافت كارت ورود به جلسه آزمون دکتری ، می توانند نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ التحصیلی ( برای فارغ التحصیلان تا تاریخ 30 بهمن 99 ) و یا میانگین نمرات واحد های درسی گذرانده شده ( برای فارغ التحصیلان تا تاریخ 31 شهریور 1400) خود تا تاریخ 30 بهمن 99 اقدام نمایند .

در صورت وجود هر گونه سوال در ارتباط با آزمون دکتری 1400 می توانند از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشید .

در ادامه بخوانید: ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری


















سوالات متداول


1-  چه کسانی باید فرم مخصوص معدل آزمون دکتری را تکمیل نمایند ؟
 داوطلبانی که در سال آخر مقطع ارشد تصمیم به شرکت در آزمون دکتری گرفته اند باید فرم مخصوص معدل را پر کنند که در این زمینه در متن مقاله توضیحات بیشتری ارائه شده است .




2-  فرم مخصوص معدل آزمون دکتری را چگونه می توان تهیه کرد ؟
 فرم مخصوص معدل برای داوطلبان آزمون دکتری در دفترچه ثبت نام این آزمون موجود است که می بایست پرینت گرفته شود ، می توانید توضیحات بیشتر را در متن مقاله مطالعه کنید .




3-  فرم مخصوص معدل آزمون دکتری از چه قسمت هایی تشکیل شده است ؟
 فرم مخصوص معدل از دو قسمت اصلی تشکیل شده که قسمت اول باید توسط داوطلب و قسمت دوم توسط موسسه محل تحصیل داوطلب تکمیل شود که شرح کامل آن در متن مقاله موجود است .

منبع : فرم مخصوص معدل برای ثبت نام آزمون دکتری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Qwv5
نظرتان را بنویسید