راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401

راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان چه در پایه هفتم و چه در پایه دهم اینترنتی و از طریق سامانه مرکز سنجش پذیرش استعداد های درخشان صورت می گیرد . متقاضیان شرکت در این آزمون می بایست در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ با مراجعه به این سایت و وارد نمودن کد ملی و رمز همگام ، ثبت نام خود را تکمیل نمایند .




در سال های گذشته نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون تیزهوشان با تغییرات گسترده ای مواجه شده و  آزمون استعداد تحصیلی تیزهوشان ششم به هفتم حذف و برای پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه ، آزمون سنجش هوش برگزار می شود .

آزمون تیزهوشان برای ورودی های سال 1400 - 1401 نیز ممکن است در نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون مجددا با تغییراتی رو به رو شود . ثبت نام آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان پایه ششم و نهم 1400 - 1401​ از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir انجام می شود .

داوطلبان با مراجعه به این سایت ابتدا باید اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کنند تا ثبت نام خود را برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و آزمون تیزهوشان نهم به دهم  ثبت کنند . شایان ذکر است داوطلبان همزمان با ثبت نام می بایست نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام نمایند . در ادامه این مقاله به بررسی نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401​ و راهنمای تصویری آن پرداخته ایم .



راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401
داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 1400 - 1401​ می بایست پس از مراجعه به سایت azmoon.medu.ir و انتخاب پایه مورد نظر خود ، مطابق تصاویر زیر مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند

ابتدا وارد سایت azmoon.medu.ir شده و کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد نمایید :







در این مرحله می بایست ضوابط و شرایط ثبت نام را مطالعه نموده سپس موافقت خود را اعلام نمایید و در انتها روی گزینه ذخیره و بعدی کلیک کنید .







در این مرحله داوطلب می بایست تمامی اطلاعات فردی و دانش آموزی و فایل عکس داوطلبی خود را وارد نماید .







در این مرحله داوطلب می بایست فرم مربوط به مدارس تیزهوشان شامل رشته ، استان ، شهرستان و اولویت بندی  3 گانه بین دبیرستان ها ی مورد تقاضای خود را تکمیل نماید .







تذکر : چنان چه دانش آموز شرایط ثبت نام در آزمون ورودی مطابق ضوابط اختصاصی مدارس استعداد درخشان را نداشته باشد اجازه شرکت در آزمون را ندارد . در صورت ثبت نام و شرکت چنین دانش آموزی در آزمون ، قبولی وی لغو و بی اثر خواهد بود . 



داوطلب می بایست در بازه زمانی مشخص ، هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را پرداخت نماید .







برای پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان در بازه زمانی مقرر ، داوطلبان می بایست در بخش مدیریت روی علامت + کلیک نمایند . در این صورت با پیغامی به این شرح مواجه خواهید شد :



در صورت انتخاب اين گزينه و پرداخت وجه ، ثبت نام نهايی شده و مشخصات شما قابل ويرايش نمی باشد . آيا نسبت به ادامه فرايند اطمينان داريد ؟ 

در صورت تاييد ، وارد مرحله پرداخت هزينه می شويد .

توجه : داوطلبان پس از طی مراحل فوق و پرداخت هزینه آزمون شماره پیگیری را حتما دریافت نموده و جهت استفاده های بعدی نزد خود نگهداری کنند .

در ادامه بخوانید: پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان













برای اطلاع از اخبارهای مرتبط با آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 می توانید عضو کانال تلگرام مدارس تیزهوشان هیوا شوید . ضمنا مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا باشند .










سوالات متداول


1-  نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به چه صورت است ؟
ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه هفتم و دهم هر ساله به صورت اینترنتی انجام می شود که در این مقاله به آدرس سایت ثبت نام تیزهوشان اشاره شده است .




2-  زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان در چه تاریخی آغاز می شود ؟
 ثبت نام مدارس تیزهوشان معمولا در بهمن ماه آغاز می شود که به محض آغاز ثبت نام آزمون تیزهوشان برای سال تحصیلی جدید ، در این مقاله اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد .




3- برای دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان جهت ورورد به پایه دهم باید به چه سایتی مراجعه نمود ؟
داوطلبان جهت دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 باید در زمان ثبت نام به سایت استعدادهای درخشان مراجعه نمایند که آدرس آن در این مقاله آمده است .

منبع : راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Pvr6
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر