ثبت چک در سامانه صیاد بانک سپه

ثبت چک در سامانه صیاد بانک سپه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

مشتریان بانک سپه می توانند جهت استفاده از خدمات چک های صیادی به صورت غیر حضوری و به صورت آنلاین اقدام نمایند زیرا بانک سپه با طراحی و در اختیار گذاشتن سامانه ثبت چک صیادی بانک سپه به نشانی اینترنتی vbank.ebanksepah.ir و نرم افزار ثبت چک صیاد بانک سپه در نسخه های اندروید و IOS تمامی امکاناتی که مرتبط با چک های صیادی می باشد را را در فضای اینترنتی ارائه نماید.

 

 

بانک سپه خدمات زیادی را به صورت الکترونیکی در اختیار مشتریان خود قرار داده است این بانک برای راحتی مشتریان خود جهت استفاده از خدمات چک های صیادی نیز به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین بانک کشور تصمیم به راه اندازی فضایی در بستر اینترنت در رابطه با ثبت چک های صیادی به صورت غیر حضوری و اینترنتی نموده است.

بانک سپه با استفاده از سامانه پیچک بانک سپه با نشانی اینترنتی vbank.ebanksepah.ir و نرم افزار چک صیاد بانک سپه خدمات زیادی را برای ثبت چک های صیادی و دیگر خدمات مرتبط با چک های صیادی را به صورت آنلاین و دیگر بدون نیاز به مراجعه حضوری اختیار مشتریان خود قرار داده است.

در ادامه این مطلب در رابطه با سامانه چک صیادی بانک سپه vbank.ebanksepah.ir و نرم افزار چک صیاد بانک سپه برای افراد جهت استفاده از خدمات غیر حضوری چک های صیادی مطالبی آورده شده است.



 

نحوه ورود به سامانه ثبت چک صیادی بانک سپه vbank.ebanksepah.ir

سامانه چک صیادی بانک سپه vbank.ebanksepah.ir، برای ثبت چک های صیادی توسط بانک سپه طراحی شده است تا اشخاص حقیقی و حقوقی بدون نیاز به مراجعات حضوری به شعب این بانک بتوانند به صورت غیر حضوری از خدمات چک های صیادی استفاده نمایند.

 

مشتریان بانک سپه می بایست جهت استفاده از خدمات چک های صیادی برای ورود به سامانه vbank.ebanksepah.ir وارد مرورگر اینترنتی خود شده و در قسمت جستجو آدرس اینترنتی سایت را وارد کنند.

 

دانلود نرم افزار اندروید ثبت چک صیاد بانک سپه

 

پس از انتخاب لینک ورود به سایت سامانه پیچک بانک سپه vbank.ebanksepah.ir برای کاربران صفحه اصلی این سامانه نمایش داده خواهد شد.

 

دانلود نرم افزار اندروید ثبت چک صیاد بانک سپه

 

در این صفحه کاربران برای ورود به سامانه چک صیادی بانک سپه می بایست گزینه ورود به سامانه مدیریت چک صیاد را انتخاب نمایند.

 

برای ورود مستقیم به سامانه چک صیادی بانک سپه کلیک کنید.

 

حتما بخوانید: سامانه صیاد

 

راهنمای ثبت چک صیادی در سامانه چک صیادی بانک سپه vbank.ebanksepah.ir

سامانه چک صیادی بانک سپه را دارند، کاربران می توانند به پس از مراجعه به سامانه چک صیادی بانک سپه از خدمات ارائه شده برای چک های صیادی توسط بانک سپه بهره مند شوند. در ادامه مراحل ثبت چک های صیادی در سامانه پیچک بانک سپه آورده شده است. کاربران نیز می توانند برای ثبت چک های صیادی از سامانه ثبت چک صیادی بانک اقتصاد نوین نیز اقدام نمایند.

 

پس از ورود به سایت vbank.ebanksepah.ir کاربران در این صفحه می بایست کد ملی و شماره تلفن همراه خود را که با کد ملی مطابقت دارد و عبارت امنیتی را وارد نموده و دکمه نارنجی رنگ ورود را انتخاب نمایند.

 

سامانه ثبت چک صیادی بانک سپه vbank.ebanksepah.ir

 

در این قسمت یک کد یکبار مصرف به شماره همراه کاربر ارسال می شود که می بایست آن را در کادر مربوطه وارد نموده و دکمه نارنجی رنگ ثبت کد را انتخاب نمایند.

 

سامانه ثبت چک صیادی بانک سپه vbank.ebanksepah.ir

 

در ادامه وارد صفحه ای خواهند شد که امکان ثبت چک صیادی، تایید و استعلام چک صیاد برای کاربران وجود دارد که کاربران برای ثبت چک می بایست گزینه ثبت چک را انتخاب نمایند.

 

سامانه ثبت چک صیادی بانک سپه vbank.ebanksepah.ir

 

در این مرحله کاربران می بایست تمامی اطلاعات لازم از جمله مبلغ چک، تاریخ سر رسید چک، اطلاعات هویتی گیرنده چک،‌مشخصات امضاء کنندگان و شناسه چک و غیره را می بایست بطور دقیق وارد نموده و دکمه نارنجی رنگ افزودن را انتخاب نمایند.

 

سامانه ثبت چک صیادی بانک سپه vbank.ebanksepah.ir

 

در این صفحه تمامی اطلاعاتی که توسط کاربر به ثبت رسیده است نمایش داده خواهد شد که می بایست کاربر بررسی نهایی را انجام دهد و در آخر دکمه نارنجی رنگ ثبت را انتخاب نمایند.

 

سامانه ثبت چک صیادی بانک سپه vbank.ebanksepah.ir

 

بیشتر بخوانید:  ثبت چک در سامانه صیاد

 

 

 

دانلود و نصب نرم افزار ثبت چک صیادی بانک سپه

مشتریان بانک سپه برای دانلود مستقیم نرم افزار ثبت چک صیادی بانک سپه برای اندروید و ورود با گوشی موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن ثبت چک صیادی بانک سپه برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه ثبت چک صیادی بانک سپه برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی موبایل اندروید خود نصب نمایند.

 

برنامه ثبت چک صیادی بانک سپه

  • نویسنده: سایت دینا
  • حجم: 14.4 مگابایت
  • منبع: mobile.ebanksepah.ir

دانلود فایل

 

کاربران جهت دانلود مستقیم نرم افزار ثبت چک صیادی بانک سپه برای IOS و ورود با گوشی آیفون به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک ( دانلود اپلیکیشن ثبت چک صیادی بانک سپه برای IOS ) در زیر کادر کلیک کرده و برنامه ثبت چک صیادی بانک سپه برای IOS را مستقیما دانلود و بر روی موبایل آیفون خود نصب نمایند.

 

برای دانلود مستقیم برنامه ثبت چک صیادی بانک سپه برای آیفون کلیک نمایید.

 

بیشتر بخوانید: سامانه پیچک بانک مرکزی

راهنمای ثبت چک صیادی در نرم افزار چک صیاد بانک سپه 

اشخاص حقیقی و حقوقی برای ثبت چک صیادی از طریق گوشی های موبایل می توانند ازنرم افزار چک صیاد بانک سپه در نسخه های اندروید و IOS و دیگر خدمات مورد نیاز مرتبط با خدمات الکترونیک بانک سپه نیز در این برنامه و یا برنامه ثبت چک در سامانه صیاد استفاده کنند. در ادامه راهنمای تصویری جهت ثبت چک صیادی در نرم افزار چک صیاد بانک سپه آورده شده است.

 

افراد برای ثبت چک صیادی خود در گوشی های موبایل می توانند پس از دانلود و نصب برنامه چک صیاد بانک سپه وارد صفحه زیر شوند.

 

دانلود نرم افزار IOS ثبت چک صیاد بانک سپه

 

کاربران برای ورود به این نرم افزار می بایست اطلاعات حساب کاربری خود را که از شعب و یا اینترنت بانک سپه دریافت کرده اند را وارد نموده و دکمه نارنجی رنگ ورود را انتخاب نمایند و در صورتی که نام کاربری و رمز عبور ندارند می بایست از شعب و یا اینترنت بانک سپه دریافت نمایند.

 

کاربران می بایست پس از ورود به برنامه چک صیاد بانک سپه می بایست از قسمت خدمات گزینه چک را انتخاب نموده و برای ثبت چک صیادی اقدام کنند.

 

دانلود نرم افزار IOS ثبت چک صیاد بانک سپه

 

در ادامه بخوانید: انتقال چک در سامانه صیاد و پیچک

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت چک صیادی در سامانه صیاد بانک سپه در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت چک صیادی در سامانه صیاد بانک سپه آن پاسخ دهند.

 

 

آخرین اخبار مرتبط با سامانه چک صیاد بانک سپه

 

19 مهر 1400

 

با توجه به اعلام رسمی بانکداری الکترونیکی تمامی حساب‌ های صادرکننده چک صیاد در تمام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به میزان مبلغ کسری چک پس از گذشت 24 ساعت از ثبت ثبت برگشت چک به ترتیب اعلام شده از سوی بانک مرکزی مسدود خواهد شد.

 

10 مهر 1400

 

با توجه به اعلام بانکداری بانک سپه بهترین راه جهت ثبت چک های صیادی استفاده از اپلیکیشن ثبت چک در سامانه صیاد بانک سپه می باشد.

 

7 مهر 1400

 

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، صدور چک تضمینی و تحویل آن به مشتری از سوی بانک ها نیز باید از طریق سامانه صیاد من جمله سامانه چک صیاد بانک سپه انجام گرفته و مقررات مربوط به استعلام چک با کد ملی در مورد استعلام چک های تضمینی نیز باید رعایت شود.

 

4 مهر 1400

 

با توجه به اطلاعیه های رسمی تمامی دارندگان چک های صیاد این بانک برای انجام امورات مربوطه می توانند به سامانه ثبت چک در سامانه صیاد بانک سپه مراجعه نمایند.

 

8 شهریور 1400

 

با توجه به اطلاعیه های رسمی قضایی ثبت چک ها در سامانه صیاد بانک ها باعث کاهش ورود پرونده چک برگشتی به قوه قضائیه شده است.

 

25 مرداد 1400

 

بانک سپه به منظور اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در خصوص الزامات جدید قانون چک جزئیات قانون اصلاح قانون صدور چک های صیادی را در سایت بانک سپه منتشر کرد.

 

17 مرداد 1400

 

بر اساس اطلاعیه های رسمی چک‌ های صیادی جدید پس از ثبت موفق صدور در سامانه صیاد بانک سپه توسط صادرکننده چک، قابلیت استعلام، ثبت تائید و انتقال به گیرنده بعدی را دارند.

 

9 مرداد 1400

 

با توجه به اعلام بانکداری بانک سپه مشتریان حقیقی و حقوقی می توانند با ورود به سایت چک صیاد بانک سپه امکان ثبت، تائید یا رد، استعلام و انتقال چک های خود استفاده کنند.

سوالات متداول

 

1- ✔️ثبت چک صیادی در سامانه و نرم افزار صیاد بانک سپه به صورت آنلاین صورت می گیرد؟

✔️بله، ثبت چک های صیادی در سامانه و نرم افزار چک صیاد بانک تجارت به صورت آنلاین صورت می گیرد که در متن مقاله کامل آورده شده است.

 

2- ✔️ثبت چک صیادی در سامانه و نرم افزار صیاد بانک سپه برای کاربران حقیقی و هم کاربران حقوقی است؟

✔️بله، در سامانه ثبت چک صیادی بانک سپه امکان ثبت چک صیادی هم برای کاربران حقیقی و هم حقوقی نیز امکان پذیر است که در متن مقاله نیز بیان شده است.

 

3- ✔️ثبت چک صیادی در سامانه و نرم افزار صیاد بانک سپه به چه صورت انجام می شود؟

✔️ثبت چک صیادی در سامانه و نرم افزار چک صیاد بانک سپه از طریق مرورگر های اینترنتی صورت می گیرد که مراحل ثبت آن در متن مقاله آمده است.

منبع : ثبت چک در سامانه صیاد بانک سپه

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lB4J
نظرتان را بنویسید