هزینه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی

هزینه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام دبیرستان های انرژی اتمی 1400 - 1401 در زمان تعیین شده و از طریق مراجعه به سامانه www.aehighschool.com انجام می گیرد. داوطلبان باید در زمان ثبت نام آزمون به این سامانه مراجعه کرده و پس از تکمیل اطلاعات و ارذائه مدارک لازم با پرداخت هزینه ثبت نام، مراحل نام نویسی خود را نهایی سازند.




داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 باید به نشانی www.aehighschool.com مراجعه نمایند و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده در فرم تقاضانامه شرکت در آزمون و ارائه مدارک لازم، هزینه مربوط به ثبت نام آزمون مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 را پرداخت نمایند .

در صورتی که مراحل ثبت نام مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 به طور کامل انجام شده و مدارک نیز با جرئیات کافی ارائه گردد ولی هزینه ثبت نام توسط دانش آموز داوطلب پرداخت نشود، این ثبت نام مورد تایید نبوده و ثبت نمی گردد لذا دانش آموز نیز امکان شرکت در جلسه آزمون را نیز نخواهد داشت.

با توجه به این که ممکن است دانش آموزان در انجام مراحل ثبت نام مدرسه انرزی اتمی 1400 - 1401 موارد مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون را فراموش نمایند لذا در ادامه این مقاله جزئیات مرتبط از جمله زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 را بررسی می نماییم.





زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401
بسیاری از دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم با اطلاع از شرایط آموزشی مدارس انرژی اتمی 1400 -1401 و رتبه علمی بالای این مدارس در مقایشه با بسیاری از مدارس کشور علاقه مند هستند که در این دبیرستان ها ثبت نام کرده و به ادامه تحصیل در آن بپردازند .

ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 برای دانش آموزان دوره اول متوسطه بدون آزمون و تنها از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام و انجام مراحل پیش ثبت نام صورت می گیرد.

برای ثبت نام در مدارس متوسطه دوم انرژی اتمی 1400 - 1401 دانش آموزان پایه نهم باید علاوه بر مراجعه به سایت مدرسه در آزمون ورودی این دبیرستان نیز شرکت نمایند و در صورت قبولی در آزمون امکان ثبت نام در این مدارس را خواهند داشت.

زمان پرداخت هزینه ثبت نام مدارس متوسطه انرژی اتمی 1400 - 1401 همزمان با تاریخ ثبت نام این مدارس بوده و به عنوان مرحله نهایی و تایید ثبت نام دانش آموزان در نظر گرفته می شود.

تغییر در زمان بندی های در نظر گرفته شده برای آزمون های مدارس و مراکز آموزشی باعث شده است که امکان پیش بینی تاریخ دقیق برای نام نویسی و پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان های انرژی اتمی 1400 - 1401 وجود نداشته باشد اما به محض اعلام تاریخ دقیق در اطلاعات لازم در این بخش برای داوطلبان ارائه خواهد شد.



 در حال حاضر تاریخ دقیقی برای پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 از سوی هیچ سازمانی اعلام نشده است . به محض اعلام زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد . 



بیشتر بخوانید: شهریه دبیرستان انرژی اتمی





نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401
ثبت نام در آزمون ورودی مدارس متوسطه انرژی اتمی 1400 - 1401 علاوه بر داشتن شرایط و مدارک لازم جهت شرکت در این آزمون نیازمند پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نیز می باشد.

عدم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 و یا فراموشی در پرداخت آن ثبت نام دانش آموز را ملغی می کند و در صورتی که مراحل ثبت نام مجددا و در مهلت تعیین شده تکمیل نشود، داوطلب اجازه شرکت در آزمون ورودی مدرسه انرژی اتمی 1400 - 1401 را نخواهد داشت.

اهمیت انجام درست مراحل ثبت نام و تکمیل آن ها با پرداخت هزینه ثبت نام توسط دواطلبان آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 به قدری زیاد است که در ادامه این قسمت مراحل پرداخت هزینه ثبت هنام آزمون مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 را به صورت ساده و خلاصه برای دانش آموزان ارائه می نماییم.



 نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 



 ورود به سایت www.aehighschool.com

وارد کردن کد ملی دانش آموز

 پر کردن فرم تقاضا نامه

 قرار دادن عکس دانش آموز

 پرداخت هزینه ثبت نام 

 دریافت رسید نهایی ثبت نام



 درصورتیکه داوطلبان به هر دلیلی امکان پرداخت با کارت های عضو شتاب را نداشته باشند می توانند مبلغ مربوط به هزینه ثبت نام در آزمون مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 را به شماره حساب 47000350868607 نزد بانک پارسیان شعبه کوی دانشگاه پرداخت نمایند و پس از 72 ساعت به سایت مراجعه کرده و با انتخاب پرداخت از طریق فیش بانکی ؛ شماره فیش خود را  که در تصویر زیر با کادر آبی مشخص شده است ، وارد نمایید .







 در حال حاضر مبلغی به عنوان هزینه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 از سوی هیچ سازمانی اعلام نشده است . به محض اعلام میزان دقیق مبلغ ثبت نام ونشماره حساب اعلام شده در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد . 



در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی









 در صورت داشتن هر گونه سوال درباره نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 1400 - 1401 می توانید از طریق خدمات تلفنی مشاوره تحصیلی هیوا با کارشناسان با تجربه ما ارتباط برقرار کنید . در ضمن توصیه می شود برای دریافت به موقع اخبار و اطلاعیه ای مدارس مختلف در کانال تلگرام مدارس عضو باشید و یا پیج اینستاگرام مدارس را دنبال کنید . 










سوالات متداول


1- مبلغ ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی چقدر است ؟
این مبلغ فعلا برای ثبت نام آزمون وردی مدارس انرژی اتمی 1400 - 1401 مشخص نشده است،به محض اعلام مبلغ دقیق در این مقاله اطلاع اطلاع رسانی می شود .




2- پرداخت هزینه ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی در چه سایتی انجام می شود ؟
در سایت این دبیرستان که آدرس آن در این مقاله ارائه شده است .




3- تکلیف داوطلبان دبیرستان انرژی اتمی که امکان پرداخت هزینه را از طریق سایت ندارند چیست ؟
آن ها می توانند هزینه ثبت نام خود را در به شماره حسابی که در این مقاله آمئده است نزده بانک پارسیان پرداخت کنند .

منبع : هزینه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3Lon
نظرتان را بنویسید